Ι.F Motorsports

Thursday, April 13, 2006

MG Cup….

Ο λόγος για τον οποίο αποφάσισα να συμμετάσχω στο πρωτάθλημα ενιαίου με MG το 2005, πέρα από τον ενθουσιασμό που έχουμε όλοι εμείς που ονομάζουμε τους εαυτούς μας αγωνιζόμενους, είχε σε ένα μεγάλο βαθμό να κάνει με τον αριθμό των ανθρώπων που θα συμμετέχουν. Πράγματι πέρυσι συγκεντρωθήκαμε 19 συμμετέχοντες και παρόλο τις αντιξοότητες περάσαμε όμορφα κάνοντας το χόμπι μας.

Ο θεσμός όμως του ενιαίου είχε την ατυχία να γίνει με τις διαβεβαιώσεις μιας αντιπροσωπίας που δεν υπάρχει πια, και με ένα αυτοκίνητο που χειρότερο-από πλευρά αξιοπιστίας-δεν έχει περάσει από τους ελληνικούς αγώνες. Βιαστήκαμε όλοι να βρούμε χορηγούς και τους βάλαμε να επενδύσούν επάνω στις ομάδες μας προκειμένου να προβληθούν για τα επόμενα δύο χρόνια με αποτέλεσμα σήμερα να βρισκόμαστε εκτεθειμένοι απέναντι τους.

Βέβαια σε μια χρόνια που εγώ προσωπικά είχα δύο σπασμένους κινητήρες και δύο αγώνες με κολλημένες βαλβίδες στο καπάκι, οι χορηγοί φυσικό είναι να ένοιωσαν δυσάρεστα όταν η «αντιπροσωπία», μερικούς μήνες αφού δεκαεννέα «στραβάδια» ξόδεψαν τα χρήματα τους- ή των χορηγών τους- για να τρέξουν για δύο χρόνια σε ένα πρωτάθλημα ενιαίου, αποφασίστηκε να αποσύρει την εγγύηση από τα αυτοκίνητα που πούλησε.

Όχι, δεν με ενδιαφέρει αν έκλεισε η Rover, το μόνον που με ενδιαφέρει είναι ότι το προβληματικό αυτοκίνητο που όλοι μας φορτωθήκαμε ξαφνικά έγινε εξαιρετικά ασύμφορο να συντηρηθεί. Η «αντιπροσωπεία», θα έπρεπε να κρατήσει τον λόγο που έδωσε για να υποστηρίξει τον θεσμό για δύο χρόνια ακόμα και αν έκλεινε η ίδια η Αγγλία!

Από την άλλη πλευρά σήμερα στις 23 Μαρτίου με ενημέρωσαν ότι την άλλη Κυριακή τα αυτοκίνητα του ενιαίου θα συμμετέχουν στην ανάβαση της Αγίας Άννας. Ο αριθμός των αυτοκινήτων που θα συμμετέχουν θα ανέρχεται στον εξωφρενικό αριθμό των 6(!!) και θα υπάρχει λέει και χορηγός που θα αναλάβει μέρος των συμμετοχών…

Ταυτόχρονα μέχρι σήμερα προσωπικά εγώ δεν γνωρίζω τις αλλαγές που θα έπρεπε να γίνουν έτσι ώστε να βελτιωθεί η αξιοπιστία του «ματρακά» που ακούει στο όνομα MG ΖR105 ενώ τίποτα δεν είναι ξεκάθαρο για τον τύπο των ελαστικών που θα χρησιμοποιήσουμε.

Επειδή:

  1. Δεν θα ήθελα να συμμετέχω σε ένα πρωτάθλημα με 6 συμμετοχές(το χειρότερο που μπορεί να συμβεί είναι να βγω 6η-και το καλύτερο βγω 1η από 6 συμμετοχές)
  2. Δεν υπάρχει εγγύηση σε ένα αυτοκίνητο με προβληματικό κινητήρα
  3. Δεν είναι ξεκάθαρες οι προδιαγραφές του αυτοκίνητου μια εβδομάδα πριν τον πρώτο αγώνα
  4. Επειδή σέβομαι τον χορηγό μου-και
  5. Επειδή σέβομαι την ιστορία μου στους αγώνες

Θα ήθελα να ανακοινώσω ότι φέτος δεν θα συμμετέχω στον θεσμό του ενιαίου, αλλά δεσμεύομαι ότι θα επανέλθω του χρόνου δριμύτερη!

Σας ευχαριστώ όλους και κυρίως τον χορηγό μου, την εταιρεία Aventurine SA (www.darkfallonline.com )ο οποίος την περασμένη χρονιά στήριξε την προσπάθεια μου και που του χρόνου θα με υποστηρίξει με ένα πιο οργανωμένο –όπως λέγεται- θεσμό ενιαίου κάποιας σοβαρής και καθιερωμένης αντιπροσωπείας.

MG CUP2005

MG 1 Απριλίου 2005

Τρίπολη 10 Απριλίου 2005

MG Cup Σέρρες 23-24 ΜΑΙΟΥ 2005

MG Cup 23 Ιουλίου 2005

MG CUP ΜΕΓΑΡΑ 17-18 Σεπτεμβρίου

MG CUP ΜΕΓΑΡΑ 23-24 Οκτωβρίου

MG CUP Σέρρες 5-6 Νοεμβρίου Part 1

MG CUP Σέρρες 5-6 Νοεμβρίου Part 2

Ριτσώνα 3 & 4 Δεκεμβρίου 2005

MG Cup….This??? Last year!!!

Ισμήνη Φαμπιάτου

Vale Vs Alonso

Ο Valentino Rossi έχει ζεστάνει την ατμόσφαιρα στον χώρο της Formula 1 προτού μπει σε αυτόν, αφού ήδη ή πρώτη διαμάχη ξεκίνησε και μάλιστα από το στόμα του παγκόσμιου πρωταθλητή F. Alonso. Δήλωσε λοιπόν ο Ισπανός ότι η επίδοση του «Doctor» δεν τον άφησε άφωνο (μέχρι εδώ καλά μας τα λέει) και ότι αν πάρει –λέει- και αυτός μια μοτοσικλέτα και προπονηθεί λίγο θα βρεθεί -μας λέει- και αυτός στις 5 πρώτες θέσεις του MotoGP(..τώρα έμεινα εγώ άφωνη)! Ο Rossi που στο παρελθόν έχει ακούσει πολλούς μεγάλους οδηγούς όπως ο Biaggi και ο Giberneau να του βγάζουν γλώσσα- και έχει κάνει τον πρώτο να ψάχνει για δουλειά σε δευτεροκλασάτους αγώνες αυτοκινήτου και τον δεύτερο να κάνει εντατικά sessions ψυχοθεραπείας, φυσικά δεν χαρίστηκε στον Alonso. Πρότεινε λοιπόν να οργανωθεί μια κόντρα που θα περιλαμβάνει την οδήγηση F1, ΜotoGP και WRC ώστε παίρνοντας τον μέσο όρο να φανεί ποιος είναι ο καλύτερος οδηγός. "Με προκαλεί ο Valentino; Νομίζω ότι θα το απολαύσουμε. "Δέχομαι την πρόκληση!", απάντησε ο Alonso. Όμως παρόλο που είναι προφανές ποίο πιστεύω ότι θα ήταν το αποτέλεσμα μια τέτοιας κόντρας, το θετικό είναι ότι η F1 μέσα από τέτοιες λεκτικές αντιπαραθέσεις μεταξύ των οδηγών μοιάζει να γίνεται πιο ενδιαφέρουσα για τους φίλους της. Θα πέθαινα να δω την κόντρα, αλλά στον «καθωσπρέπει» κόσμο της F1μου αρκεί να γίνομαι μάρτυρας μιας διαμάχης που προκαλείται από τον εγωισμό δύο ταλαντούχων οδηγών.

Από την άλλη και οι δύο οδηγοί από τις μέχρι τώρα επιδόσεις τους στους θεσμούς που συμμετέχουν μας δείχνουν ότι και οι δύο είναι μαχητές και ότι τα πράγματα του χρόνου θα είναι μάλλον ζόρικά!

Έστω και αν αυτή η διαμάχη προκαλείται από την «άγνοια» ενός εκ των δύο μονομάχων, εύχομαι του χρόνου να μπορέσουμε να απολαύσουμε τους δύο ταλαντούχους οδηγούς να λύνουν τις διαφορές τους στον ίδιο θεσμό..

Ισμήνη Φαμπιάτου