Ι.F Motorsports

Monday, October 24, 2005

MG CUP ΜΕΓΑΡΑ 23-24 Οκτωβρίου

Αυτό το διήμερο μου προσέφερε ανάμεικτα συναισθήματα. Από την μια είναι η αγωνιστική πλευρά- η οποία όπως είναι αναμενόμενο είναι ευχάριστη ανεξάρτητα από το αποτέλεσμα- και από την άλλη είναι η ανθρώπινη πλευρά- που οφείλω να ομολογήσω ότι μου άφησε μια πικρή γεύση στο στόμα λόγω του ατυχήματος που είχε ένα συναθλητής μου.

Ας πάρουμε όμως τα πράγματα από την αρχή.

Σάββατο 22-Οκτωβρίου

Όλη μέρα παλεύαμε να βρούμε την σωστή ρύθμιση για το MG μας - και όταν νομίσαμε ότι την βρήκαμε, μια ακατάλληλη βενζίνη έκανε τον κινητήρα να μην μπορεί να ανεβάσει πάνω από 5,500 στροφές. Έτσι η ένατη θέση στα πρώτα δοκιμαστικά ήταν παραπάνω από ικανοποιητική.

Αλλάξαμε βενζίνη όμως το πρόβλημα παρέμεινε, αφού είχε δημιουργηθεί πρόβλημα στον εγκέφαλο του κινητήρα και έτσι και στα δεύτερα δοκιμαστικά δεν πέτυχα τίποτε καλύτερο από την ένατη θέση.

Αυτό δεν με στεναχωρεί ιδιαίτερα γιατί ξεκινώντας από την ένατη θέση έχεις οπωσδήποτε λιγότερο άγχος και μπορείς να συγκεντρωθείς σε αυτά που συμβαίνουν μπροστά και όχι σε αυτά που συμβαίνουν πίσω . Βλέπετε… έχεις περισσότερα να κερδίσεις παρά να χάσεις!

Κυριακή 23 Οκτωβρίου

Με πολύ καλή διάθεση και ελάχιστο άγχος βρέθηκα στην γραμμή της εκκίνησης την Κυριακή στις 10.00 για τον πρώτο αγώνα. Ο κινητήρας μου δεν λειτουργούσε σωστά αφού το πρόβλημα στην ηλεκτρονική παρέμενε, αλλά η ομάδα από το προηγούμενο απόγευμα είχε ξαναστήσει το αυτοκίνητο από την αρχή και από ότι φάνηκε στο warm-up, αυτό βοήθησε στους χρόνους.

Πρώτος Αγώνας

Μετά την εκκίνηση βρέθηκα σε ένα τρενάκι που για τους πρώτους δύο γύρους με έκανε να κινούμαι ιδιαίτερα αργά. Με την άκρη του ματιού μου είδα τον Β.Ζάχο να απομακρύνεται και τον «Αμερικάνο» να είναι εκτός πίστας μετά από επαφή. Αφού πέρασα δυο αυτοκίνητα που ήταν μπροστά μου και μετά την μέση του αγώνα, βρέθηκα πίσω από τον Ξηνταβελονη και άρχισα να τον πιέζω. Λίγο πιο μπροστά μας ο Γκοντζος βρέθηκε εκτός πίστας στις «φυστικές» μετά από επαφή με τον Ν. Σταγόπουλο, ο οποίος κρατούσε την δεύτερη θέση και την γραμμή του, με όλες του τις δυνάμεις. Πιέζοντας τον Ξηνταβελονη τρεις γύρους πριν το τέλος είχαμε κολλήσει και οι δύο πίσω από τον Νίκο που εκείνη την στιγμή γυρνούσε λίγο πιο αργά. Ένα γύρο αργότερα μπροστά από τα πιτς προσπάθησα να προσπεράσω και τους δύο μαζίαπό την εσωτερική, αλλά δεν μου βγήκε! Βρεθηκα σχεδόν δεύτερη, αλλα μια επαφή με τον Νίκο με έστειλε για λίγο στα χώματα και χάνοντας την φόρα μου ξαναβρέθηκα στην τέταρτη θέση. Έτσι είναι αυτά!!Είχα άλλους δύο γύρους να ξαναπροσπαθήσω και ένοιωθα υπέροχα, όταν με την άκρη του ματιού μου είδα τον Ντόλλα να χάνει τον έλεγχο του αυτοκινήτου και να καρφώνεται στη γραμματεία. Οι κριτές φυσικά έβγαλαν αμέσως κόκκινη σημαία και ο αγώνας διακόπηκε. ‘Ήμουν στην τέταρτη θέση μετά από ένα πολύ έντονο αγώνα-στον οποίο ήξερα ότι μπορεί να μην ανέβηκα στο βάθρο, αλλά είχα οδηγήσει στο 100% και θα ήμουν ευτυχισμένη, αν δεν έβλεπα το κατεστραμμένο αυτοκίνητο του Ντόλλα. Ο Γιάννης είναι ευτυχώς καλά, αλλά το γεγονός ότι δημιουργήθηκε ένα τέτοιο ατύχημα για μια θέση στη κατάταξη με τρόμαξε. Ιδανικά όλοι πρέπει προσέχουμε και να προστατεύουμε τους συναθλητές μας αλλά και τον κόσμο που μας παρακολουθεί. Δυστυχώς όμως τα πράγματα- από ότι άκουσα, δεν εξελίχθηκαν έτσι ακριβώς..

Δεύτερος Αγώνας

Βρήκαμε επιτέλους τι έφταιγε στον κινητήρα και βρέθηκα στην γραμμή της εκκίνησης με το βάρος των προσδοκιών της ομάδας και του εαυτού μου. Επιπλέον το περιστατικό με τον Ντόλλα με είχε σοκάρει και δεν κρύβω ότι ήμουν λίγο αγχωμένη. Ξεκίνησα από την ένατη θέση και πετάχτηκα όσο πιο γρήγορα μπορούσα στην έκτη. ‘Όμως πριν συμπληρωθεί ο γύρος ο αγώνας διακόπηκε και ξαναδόθηκε δεύτερη εκκίνηση.

Στην δεύτερη εκκίνηση μετά από μια πολύ όμορφή μάχη με τον Κώστα Κωνσταντίνου βρέθηκα στη έκτη θέση πάλι και κράτησα-όχι εύκολα- αυτή την θέση μέχρι τον τερματισμό. Η οδήγηση μου ήταν νευρική, τα λάθη αρκετά και έτσι δεν μπόρεσα να κάνω κάτι καλύτερο από την έκτη θέση παρόλο που ο κινητήρας επιτέλους δούλευε και ψηλά . Με ανάμικτα συναισθήματα λοιπόν, άφησα την πίστα την Κυριακή.
Πάντως η οργάνωση ήταν άψογη και επιτέλους είχε κόσμο. Φίλοι που βρεθήκατε στον αγώνα μας στα Μέγαρα, σας ευχαριστούμε από την καρδιά μας!!

Στην κατάταξη του πρωταθληματος, μετά από τον αγώνα αυτό, βρέθηκα στην 5η θέση- όμως η βαθμολογική μου απόσταση από τον τρίτο και τέταρτο, με κάνουν να ελπίζω ότι θα βελτιώσω την θέση μου στο πρωτάθλημα στις Σέρρες την ερχόμενη εβδομάδα. Υπομονή!!!

Ismini

ΥΓ. Ευχαριστώ την εταιρεία Aventurine SA που εξελίσσει στην Ελλάδα το videogame DARKFALL(www.darkfallonline.com) για την χορηγία της.

MG CUP2005

MG 1 Απριλίου 2005

Τρίπολη 10 Απριλίου 2005

MG Cup Σέρρες 23-24 ΜΑΙΟΥ 2005

MG Cup 23 Ιουλίου 2005

MG CUP ΜΕΓΑΡΑ 17-18 Σεπτεμβρίου

MG CUP ΜΕΓΑΡΑ 23-24 Οκτωβρίου

MG CUP Σέρρες 5-6 Νοεμβρίου Part 1

MG CUP Σέρρες 5-6 Νοεμβρίου Part 2

Ριτσώνα 3 & 4 Δεκεμβρίου 2005

MG Cup….This??? Last year!!!