Ι.F Motorsports

Wednesday, May 30, 2007

Το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Αυτοκινήτων Τουρισμού (WTCC) Επισκέπτεται την Πρώτη από τις Τρεις Πίστες Δημόσιων Δρόμων του 2007

Το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Αυτοκινήτων Τουρισμού 2007 θα επισκεφθεί τη δεύτερη νέα πίστα της χρονιάς το ερχόμενο Σαββατοκύριακο. Παράλληλα θα είναι η πρώτη από τις τρεις πίστες δημόσιων δρόμων του φετινού ημερολογίου. Η διάσημη πίστα δημόσιων δρόμων του Pau, στα Γαλλικά Πυρηναία, θα φιλοξενήσει έναν αγώνα WTCC για πρώτη φορά, όμως η πίστα της πόλης φιλοξενεί το Grand Prix τακτικά από το 1933. Ο πρώτος ιστορικά αγώνας γύρω από τους δρόμους και τα πάρκα του Pau έγινε το 1901 και οι Juan-Manuel Fangio, Alberto Ascari, Jackie Stewart, Jochen Rindt, Jack Brabham είναι μερικά από τα διάσημα ονόματα στη λίστα των νικητών στην οποία οι Rob Huff, Nicola Larini και Alain Menu ενδιαφέρονται να προσθέσουν τα δικά τους.
Για να έχει τις καλύτερες δυνατές ευκαιρίες στο Pau, ο Alain Menu έμεινε πίσω σκόπιμα στη σειρά, στον τελευταίο γύρο στη Valencia και απαρνήθηκε βαθμούς του πρωταθλήματος για να χάσει όσο το δυνατόν περισσότερο επιπλέον βάρος για το Γαλλικό γύρο του WTCC. Ο Rob Huff δεν θα φέρει καθόλου επιπλέον βάρος και θα τα δώσει όλα για να τερματίσει στο πόντιουμ. Ο πρώτος οδηγός της Chevrolet στην κατάταξη του πρωταθλήματος, ο Nicola Larini στην τέταρτη θέση, θα έχει κίνητρα ανάλογα του επιπλέον βάρους που του προσέφερε η πρόσφατη επιτυχία του και θα προσπαθήσει να συνεχίσει να κερδίζει βαθμούς για τον τίτλο.

· ΣΧΟΛΙΑ
Nicola Larini
: «Είμαι πολύ ευτυχής με τα καλά αποτελέσματα που είχα στη Valencia και με την τέταρτη θέση στην κατάταξη του Πρωταθλήματος. Το Pau θα είναι μία διαφορετική ιστορία, λόγω του επιπλέον βάρους των 45 κιλών που θα έχω, αλλά πρέπει να πω ότι προτιμώ να έχω αυτό το επιπλέον βάρος σε μία πίστα δημόσιων δρόμων σε σχέση με μία κανονική. Σε ένα μόνιμο σιρκουί, είναι σχεδόν αδύνατο να αντισταθμίσεις τα 5-6 δέκατα του δευτερολέπτου που χάνεις λόγω του επιπλέον βάρους, αλλά σε μία πίστα πόλης δεν είναι ακριβώς το ίδιο. Όλα θα εξαρτηθούν από το πώς θα συμπεριφερθεί το αυτοκίνητο και τι αίσθηση θα έχει σε μία πίστα που είναι καινούργια για όλα τα αυτοκίνητα και όλους σχεδόν τους οδηγούς. Επειδή μου αρέσουν οι πίστες σε δημόσιους δρόμους, είμαι σίγουρος ότι τα πράγματα θα πάνε καλά για μένα. Ελπίζω ότι την Πέμπτη θα έχουμε τη δυνατότητα να μελετήσουμε την πίστα, με ένα κοινό αυτοκίνητο, αν είναι εφικτό, ή τουλάχιστον με μία μηχανή. Νιώθω ενθουσιασμό και αυτοπεποίθηση».

Alain Menu: «Σαν οδηγός, ποτέ δεν σου αρέσει να μένεις σκόπιμα πίσω στη σειρά και να βλέπεις τους άλλους να παίρνουν τους βαθμούς σου, αλλά λόγω του τρόπου που λειτουργεί το WTCC αυτό επιβάλλεται πότε-πότε. Το Pau είναι μία πίστα με δημόσιους δρόμους και σε τέτοιες πίστες τα προκριματικά είναι ζωτικής σημασίας αν θέλεις να στοχεύσεις μία θέση στο πόντιουμ. Υπάρχει από ελάχιστος έως καθόλου χώρος διαφυγής στις στροφές, επομένως οι προσπεράσεις θα είναι λίγες και πολύ σπάνιες, εκτός εάν θέλεις να ριψοκινδυνεύσεις να καταστρέψεις το αυτοκίνητό σου. Ελπίζω οι γνώσεις μου για το Pau από την εποχή που οδηγούσα μονοθέσια να βοηθήσουν, όπως και το γεγονός ότι αρκετοί από τους πιο ισχυρούς αντιπάλους μας φτάνουν σιγά-σιγά στο μέγιστο επιπλέον βάρος και ότι οι δύο από αυτούς έχουν ήδη πάρει ποινή 10 θέσεων στη σειρά εκκίνησης, να συμβάλλουν στο να πετύχει η Chevrolet μία ακόμα νίκη στο ενεργητικό της».

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΝΩΝ PAU (Ώρα Ελλάδας)

Παρασκευή, 1 Ιουνίου 2007
16.00-16.30
Δοκιμές

Σάββατο, 2 Ιουνίου 2007
09.45-10.15
Ελεύθερες Δοκιμές 1
12.25-12.55
Ελεύθερες Δοκιμές 2
16.00-16.45
Προκριματικά

Κυριακή, 3 Ιουνίου 2007
09.00-09.15
Προθέρμανση
11.05-11.30
Αγώνας 1: 19 γύροι = 52.440kms (Εν κινήσει εκκίνηση)
16.35-17.00
Αγώνας 2: 19 γύροι = 52.440kms (Εκκίνηση από στάση)


ΚΑΤΑΤΑΞΗ ΟΔΗΓΩΝ ΜΕΤΑ ΑΠΟ 6 ΑΠΟ ΤΟΥΣ 22 ΑΓΩΝΕΣ

1. J Müller (BMW) 31 βαθμοί, 2. A Priaulx (BMW) 31, 3. A Farfus (BMW) 28,
4. N Larini
(Chevrolet) 25, 5. G Tarquini (SEAT) 21…
9.
A Menu (Chevrolet) 10…, 14. R Huff (Chevrolet) 4…



ΚΑΤΑΤΑΞΗ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΩΝ ΜΕΤΑ ΑΠΟ 6 ΑΠΟ ΤΟΥΣ 22 ΑΓΩΝΕΣ

1.
BMW, 81 βαθμοί 2. SEAT, 62 βαθμοί 3. Chevrolet, 50 βαθμοί 4. Alfa Romeo, 34 βαθμοί.



ΤΑ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΠΑΡΑΣΚΗΝΙΑ ΤΗΣ CHEVROLET ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ

Καθ’ όλη τη διάρκεια της σεζόν του 2007 WTCC, η Chevrolet Insight θα σας παρουσιάζει και πάλι τα παρασκήνια της αγωνιστικής ομάδας της Chevrolet WTCC. Το Σάββατο και την Κυριακή, τα μέσα ενημέρωσης και οι οπαδοί θα λαμβάνουν τις πιο πρόσφατες πληροφορίες και μπορούν να υποβάλλουν τις ερωτήσεις τους μέσω web στο διαδικτυακό προσωπικό της Chevrolet. Η διεύθυνση του διαδικτύου παραμένει www.chevrolet-insight.com. Οι πρώτες αναμεταδόσεις θα γίνουν στις 9.00 μ.μ. ώρα Ελλάδας και στη συνέχεια θα μπορείτε να παρακολουθείτε το 15λεπτο πρόγραμμα σαν βίντεο όποτε το επιθυμείτε (Video On Demand) κάνοντας κλικ στο κατάλληλο μπουτόν. Νέο στοιχείο για το 2007 είναι ότι το πρόγραμμα τώρα θα μεταδίδεται σε όλους τους αγώνες του πρωταθλήματος.


Η ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ ΤΗΣ CHEVROLET ΣΕ ΟΛΟ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ

Στης ΗΠΑ, οι οδηγοί Chevrolet της Hendrick Motorsports, Jeff Gordon και Jimmie Johnson παραμένουν πρώτοι στην κατάταξη στο NASCAR μετά από 11 αγώνες. Ο τέσσερις φορές πρωταθλητής Gordon έσπασε το πρόσφατο μεγάλο ρεκόρ του Dale Earnhardt με 76 νίκες, αφού κερδίζοντας τον αγώνα Talladega Super Speedway, είναι τώρα ο νέος κάτοχος ρεκόρ όλων των εποχών με 78 νίκες, προσθέτοντας και τον τελευταίο αγώνα του Darlington στο ενεργητικό του. Από το Auto Club 500 στο California Speedway στα τέλη Φεβρουαρίου ο δεύτερος αγώνας της σεζόν μόνον οδηγοί Chevrolet έχουν κερδίσει στους αγώνες. Περισσότερες πληροφορίες υπάρχουν στη διεύθυνση www.nascar.com.

Στη Δανία, η Chevrolet ξεκίνησε το πρώτο της Δανικό Πρωτάθλημα Αυτοκινήτων Τουρισμού με μία τέταρτη θέση από τον Henrik Lundgaard. Για περισσότερες πληροφορίες επισκεφθείτε την ιστοσελίδα www.dtc-net.dk.

Στη Γερμανία, το Πρωτάθλημα ADAC Procar Championship ξεκίνησε στο Oschersleben. Η Maria De Villota οδηγώντας για τη Maurer Motorsport, τερμάτισε στην έκτη και τέταρτη θέση με το Chevrolet Lacetti της. Περισσότερες πληροφορίες υπάρχουν στη διεύθυνση www.adac-procar.de.

Πηγή: Chevrolet