Ι.F Motorsports

Saturday, April 2, 2005

F1 GP Bahrain 1η Απριλίου 05

Είναι γεγονός ότι για τέταρτη συνεχή φορά ο έντονος ανταγωνισμός των ομάδων μας ξάφνιασε ευχάριστα, φέρνοντας στο μυαλό εικόνες από άλλες-ένδοξες, εποχές.

Στο Μπαχρέιν για παράδειγμα, ο ανελέητος ανταγωνισμός μας ενθουσίασε με τα απρόβλεπτα προσπεράσματα και τις ανατροπές ακόμά στον τελευταίο γύρο-κάτι που είχαμε πράγματι καιρό να ζήσουμε. Η αλλαγή των κανονισμών φαίνεται ότι δουλεύει προς όφελος του αθλήματος, αναγκάζοντας συνδυασμούς που μέχρι χθες αποτελούσαν το κατεστημένο του χώρου- στηριζόμενοι σε αστείρευτα αποθέματα τεχνολογίας, να μην μπορούν να βρουν ακόμα τον δρόμο που οδηγεί στα σκαλιά του podium. Άλλοι συνδυασμοί οδηγούνται σε ανέλπιστες-για τα περσινά δεδομένα, επαναλαμβανόμενες στιγμές θριάμβου κάνοντας τον κόσμο να αναθεωρήσει την εικόνα που είχε πλάσει για κάποιούς οδηγούς και να ψάχνει πλέον να βρει ινδάλματα σε νέα πρόσωπα. Ο θεατής μοιάζει να έχει ωριμάσει και έτσι δεν χρειάζεται ο αγωνιζόμενος να είναι μόνο πρώτος για να τον θεωρήσει «καλό οδηγό», αλλά θα πρέπει ταυτόχρονα να δείξει και άλλες αρετές όπως ο επαγγελματισμός, το καινούργιο οδηγικό στυλ και η μαχητικότητα για να κερδίσει την υποστήριξη του.

Σε ότι αφορά την πίστα του Μπαχρέιν, η προσωπική μου άποψη είναι ότι εκτός από τις άριστες προδιαγραφές ασφαλείας, εξίσου απαραίτητες είναι και κάποιες τεχνικές δυσκολίες που θα προσέφεραν περισσότερο θέαμα. Παρά το γεγονός ότι η πίστα «έβγαζε» πολλά χιλιόμετρα νομίζω ότι δεν έδινε την ευκαιρία στους πιλότους να οδηγήσουν σε μια ενδιαφέρουσα πίστα με γρήγορα σικεϊν, εναλλαγές παρατεταμένων στροφών, οριακών φρένων, και γιατί όχι- αρνητικών κλίσεων σε ορισμένες στροφές.

Αν όλα αυτά σας ακούγονται επικίνδυνα τότε προσπαθήστε να θυμηθείτε τις εποχές που παρακολουθούσαμε F1 όρθιοι δαγκώνοντας με μανία τα νύχια μας από την αγωνία.. Τι έχει αλλάξει από τότε?