Ι.F Motorsports

Thursday, April 28, 2011

Αγώνας WTCC στο Βέλγιο

Το Σαββατοκύριακο που μας πέρασε η αγωνιστική ομάδα της Chevrolet συνέχισε την άκρως επιτυχημένη της παρουσία στο WTCC, με μια εξαιρετική εμφάνιση στην πίστα του Zolder στο Βέλγιο.
Στο πρώτο σκέλος του αγώνα τα Cruze κυριάρχησαν ξεκάθαρα των αντιπάλων τους παίρνοντας τις τρείς πρώτες θέσεις και γεμίζοντας το βάθρο των νικητών με τους οδηγούς της ομάδας. Ο Rob Huff τερμάτισε στην πρώτη θέση ενώ ο Alain Menu και ο Yvan Muller κατέλαβαν την δεύτερη και την τρίτη θέση αντίστοιχα, συγκεντρώνοντας πολύτιμους βαθμούς και χαρίζοντας στην ομάδα μια ξεκάθαρη πρωτοπορία στην κατάταξη των κατασκευαστών.
Στο δεύτερο σκέλος του αγώνα τα πράγματα δεν πήγαν εξίσου καλά για την ομάδα της Chevrolet, καθώς μια επαφή του Huff με τον Tarquini της Seat (ο οποίος πήρε τελικά την πρώτη θέση) του στέρησε τις ελπίδες για την νίκη και τον ανάγκασε να τερματίσει στην έκτη θέση.
Την ίδια στιγμή ο Muller στάθηκε άτυχος εγκαταλείποντας από μια διαρροή στην αποθήκη λιπαντικού του κινητήρα του, αφήνοντας μόνο τον Alain Menu να διεκδικεί μια θέση στο βάθρο. Η δεύτερη θέση που κατέλαβε τελικά του έδωσε το δικαίωμα να πλησιάσει στον μόλις ένα βαθμό διαφορά τον Rob Huff, που παραμένει πάντα πρώτος στην γενική κατάταξη των οδηγών.
Rob Huff: «Είμαι πολύ χαρούμενος με το πώς εξελίχθηκε το Σαββατοκύριακο. Στο πρώτο σκέλος κατάφερα να πάρω μια καλή διαφορά εξαρχής την οποία έχασα όταν βγήκε το αυτοκίνητο ασφαλείας. Ομολογώ πως απογοητεύτηκα λίγο αλλά μόλις άρχισε ξανά ο αγώνας βρήκα πολύ καλό ρυθμό και δεν αντιμετώπισα άλλες δυσκολίες για την πρωτιά. Στο δεύτερο σκέλος η μάχη με τον Tarquini ήταν σκληρή. Αν και ήμουν πιο γρήγορος κατάφερνε πολύ έξυπνα να με κράτα πίσω του. Έκανα την κίνηση μου στο chicane καθώς ήταν το μόνο σημείο που μπορούσα να τον περάσω, αλλά ακουμπήσαμε και έφυγα προς τα δεξιά με αποτέλεσμα να περάσω ευθεία πάνω από τα kerb. Κάπου εκεί έπαθε ζημιά το σύστημα διεύθυνσης και μου ήταν πολύ δύσκολο να κρατήσω την θέση μου.»
Alain Menu: «Είμαι χαρούμενος με τις επιδόσεις μου και την συγκομιδή των βαθμών. Στο πρώτο σκέλος ξεκίνησα δυναμικά και προσπάθησα από τις πρώτες στροφές να περάσω τον Rob, αλλά στάθηκα τυχερός που δεν βγήκα εκτός πίστας μετά από μια επαφή που είχα με τον Tarquini. Από εκεί και πέρα κατάλαβα ότι δεν προλάβαινα να επιτεθώ για την πρώτη θέση και απλώς διασφάλισα την δεύτερη. Στο δεύτερο μέρος οι πρώτοι 4 γύροι ήταν γεμάτη ένταση μεταξύ του Tarquini και του Rob, για αυτό και αποφάσισα να περιμένω να δω πως θα εξελιχθεί η κατάσταση. Όταν Rob έμεινε πίσω βρέθηκα στην δεύτερη θέση η οποία σκέφτηκα ότι εκείνη την στιγμή ήταν ότι καλύτερο τόσο για εμένα όσο και για την ομάδα.»
Yvan Muller: Αυτό σίγουρα δεν ήταν το καλύτερο Σαββατοκύριακο για εμένα, αλλά τουλάχιστον φεύγω με μια θέση στο βάθρο. Στο πρώτο μέρος πίεσα πολύ και κατάφερα να περάσω τον Tarquini και να τερματίσω τρίτος. Στο δεύτερο ο συναγωνισμός ήταν ακόμα πιο έντονος καθώς στους πρώτους γύρους ήμασταν όλοι κοντά. Θα πρέπει να πέρασα ένα kerb πιο «σκληρά» από όσο έπρεπε και να χτύπησα το κάρτερ του λαδιού. Η διαρροή δεν μου άφησε καμιά ελπίδα και προτίμησα να σταματήσω. »

ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ZODLER
Πρώτο μέρος
1. R Huff Chevrolet Cruze 15 γύροι σε 29λ. - 18δ. - 807
2. A Menu Chevrolet Cruze + 1δ. - 244
3. Y Muller Chevrolet Cruze + 1δ. - 740
4. G Tarquini SEAT León TDI + 3δ. - 790
5. T Monteiro SEAT León TDI + 5δ. – 102

Δεύτερο μέρος
1. G Tarquini SEAT León TDI 13 γύροι σε 22λ. – 07δ. - 752
2. A Menu Chevrolet Cruze + 0δ. - 448
3. T Monteiro SEAT León TDI + 0δ. - 886
4. D O’Young Chevrolet Cruze + 1δ. - 614
5. M Nykjaer SEAT León TDI + 5δ. – 702

Κατάταξη οδηγών
1. R Huff (Chevrolet), 70 2. A Menu (Chevrolet), 69 3. G Tarquini (SEAT), 51 4. Y Muller (Chevrolet), 48 5. T Monteiro (SEAT), 31

Κατάταξη κατασκευαστών
1. Chevrolet, 156 2. SEAT, 107 3. BMW, 85 4. Volvo, 28.

Chevrolet