Ράλι Μεγάλης Βρετανίας (22 – 25 Οκτωβρίου 2009)

Παρά το γεγονός ότι η τρίτη και τελευταία ημέρα του ράλι Μ. Βρετανίας ήταν μικρότερη από τις δύο προηγούμενες αποτέλεσε μία π

Λίγο αργότερα μέσω τηλεφώνου οι μηχανικοί της Citroën Racing διέγνωσαν πρόβλημα σε ένα σύστημα που βελτιστοποιεί την απόδοση του στροβυλοσυμπιεστή. Στην επόμενη ειδική οι Loeb-

Η κατάσταση δεν ήταν πιο εύκολη για τους Sordo-Marti που αγωνίζονταν να διατηρηθούν στην τρίτη θέση με τους Solberg-Mills να τους πιέζουν με την C4 WRC της Citroën Junior Team. Μία ειδική πριν το τέλος του αγώνα η τύχη έπαιξε πάλι τα παιχνίδια της όταν το καπό του Hirvonen άνοιξε καθυστερώντας το πλήρωμα της BP Ford Abu Dhabi για περισσότερο από ένα λεπτό. Στην τελευταία ειδική οι Loeb-Elena

Στο Cardiff οι τεχνικοί και τα πληρώματα της Citroën Total World Rally Team πανηγύρισαν την κατάκτηση του τίτλου των οδηγών. «Είχαμε ένα πολύ καλό ξεκίνημα, όμως στη συνέχεια αντιμετωπίσαμε μερικά προβλήματα.» Δήλωσε ο Sébastien Loeb. «Τελικά όμως τα καταφέραμε να κερδίσουμε, πιέζοντας μέχρι το τέλος αφού ο Mikko δεν το έβαζε κάτω. Όταν κερδίζεις ένα πρωτάθλημα τρεις αγώνες πριν το τέλος η πίεση δεν είναι τόσο μεγάλη. Εδώ όμως δεν μπορούσαμε να κάνουμε το παραμικρό λάθος. Όλοι περίμεναν να κερδίσουμε, όμως τίποτα

Πέρα από την επιτυχία του Loeb ο Dani Sordo ήταν ευχαριστημένος και από την τρίτη θέση. «Όταν η διαφορά μας από τον Mikko έπεσε στα 0,9 δευτερόλεπτα πιστέψαμε πως θα μπορούσαμε να τα καταφέρουμε και πιέσαμε στο όριο, όμως τελικά άντεξαν στην πίεση μας. Είμαι ευχαριστημένος με την τρίτη θέση μας στο πρωτάθλημα και το γεγονός ότι καταφέραμε να βοηθήσουμε σημαντικά στην επιτυχία της Citroën. Ήταν πραγματικά μία πολύ καλή χρονιά.»
Παρόν στον τελευταίο αγώνα της χρονιάς ήταν και ο επικεφαλής της Citroën Frédéric Banzet που δήλωσε.

Τελική κατάταξη του Ράλι Μεγάλης Βρετανίας*
1. Loeb/Elena Citroën C4 3h 16’ 25’’ 4
2. Hirvonen/Lehtinen Ford Focus +1’ 06’’1
3. Sordo/Marti Citroën C4 +1’ 07’’ 1
4. P. Solberg/Mills Citroën C4 +1’ 28’’ 1
5. H. Solberg/Menkerud Ford Focus +6’ 28’’ 0
6. Wilson/Martin Ford Focus +7’ 46’’ 0
7. Latvala/Antilla Ford Focus +12’ 11’’ 9
8. Rautenbach/Barritt Citroën C4 +14’ 27’’ 8
9. Bynildsen/Giraudet Skoda Fabia +22’ 22’’ 7
10. Araujo/Ramalho Mitsubishi Lancer +24’ 18’’ 8
Νικητές ειδικών διαδρομών
1ο σκέλος : SS1 - 3: Sébastien Loeb (Citroën C4), SS4: M. Hirvonen (Ford Focus), SS5: Loeb, SS6: M. Hirvonen.
2ο σκέλος: SS7: Hirvonen, SS8 & 9: Loeb, SS10: M. Hirvonen, S11 & 12: Loeb.
3ο σκέλος: SS13 & 14: M. Hirvonen, SS15: Loeb, SS16 M. Hirvonen
ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ ΟΔΗΓΩΝ
1. Sébastien Loeb 93 βαθμοί
2. Mikko Hirvonen 92 βαθμοί
3. Dani Sordo 64 βαθμοί
4. Jari-Matti Latvala 41 βαθμοί
5. Petter Solberg 35 βαθμοί
6. Henning Solberg 33 βαθμοί
7. Matthew Wilson 28 βαθμοί 8. Sébastien Ogier 24 βαθμοί