Ι.F Motorsports

Monday, June 2, 2008

55ο Ράλι Ακρόπολις (29 Μαΐου – 1 Ιουνίου 2008)

Το φετινό Ράλι Acropolis, 7ος γύρος του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Ράλι για το 2008, απέδειξε ότι υπάρχει ακόμα πολύς δρόμος για το κυνήγι του πρωταθλήματος. Ο τερματισμός του αγώνα όχι μόνο βρήκε τους Sébastien Loeb / Daniel Elena και το Citroën C4 να φιγουράρουν στο ψηλότερο σκαλί του βάθρου, αλλά και να ξαναοδηγούν την κούρσα του παγκοσμίου πρωταθλήματος των οδηγών.

Οι Dani Sordo/Marc Martí οδήγησαν τη δεύτερη εργοστασιακή συμμετοχή της Citroën Total στην 5η θέση της γενικής κατάταξης, κερδίζοντας 5 πολύτιμους βαθμούς για την Citroën, γεγονός που φέρνει την Γαλλική ομάδα να απέχει μόλις δύο βαθμούς από την πρώτη θέση του παγκοσμίου πρωταθλήματος των κατασκευαστών. Στο ιδιαίτερα επιτυχημένο Σαββατοκύριακο για την ομάδα με τα διακριτικά του λοχία, συντέλεσαν επίσης και τα πληρώματα των ιδιωτικών Citroën C4, της PH Sport που υποστήριζαν οι τεχνικοί της Citroën Sport Technologies, Urmo Aava/Kuldar Sikk (4οι γενικής) και Conrad Rautenbach/David Senior (10οι).

Η τελευταία μέρα, με 110,74 χιλιόμετρα σε 3 επαναλαμβανόμενες ειδικές μέχρι τα πληρώματα να καταλήξουν ξανά στην υπερειδική στο Τατόι, εξελίχθηκε κάθε άλλο παρά σε κυριακάτικο περίπατο. Είναι γεγονός ότι τα χώματα δεν ήταν τόσο σκληρά όσο το Σάββατο, αλλά η ζέστη που ήταν αρκετή έκανε την κατάσταση ακόμα πιο δύσκολη. Παρόλα αυτά, οι Sébastien Loeb/Daniel Elena ελέγχοντας αριστοτεχνικά από την πρώτη θέση τον αγώνα, κατάφεραν τελικά να πάρουν την δεύτερή τους νίκη στην ιστορία του Ράλι Ακρόπολις, την 41η στην καριέρα τους και την 5η φετινή τους νίκη σε 7 αγώνες, σημειώνοντας παράλληλα και την 47η νίκη της Citroën, σε αγώνα του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Ράλι.

"Είχαμε καιρό να περάσουμε μια τόσο ήσυχη Κυριακή," αστειεύτηκε ο Sébastien Loeb στον τερματισμό. "Μετά από τις χθεσινές δύσκολες ειδικές, σήμερα οι συνθήκες ήταν αρκετά πιο ομαλές. Καταφέραμε να οδηγήσουμε αρκετά γρήγορα και με απόλυτη συγκέντρωση, ενώ ταυτόχρονα κάναμε ότι χρειάστηκε ώστε να φυλάξουμε τα ελαστικά και το αυτοκίνητο μας μέχρι τον τερματισμό." "Αυτή είναι μία πολύ σημαντική νίκη για εμάς," συνέχισε ο παγκόσμιος πρωταθλητής "καθώς φανερώνει την πρόοδο που έχει γίνει αλλά και την δουλειά που έχουν κάνει όλοι στην ομάδα, ώστε το Citroën C4 WRC και τα ελαστικά της Pirelli, να δουλεύουν άψογα σε κάθε τύπο οδοστρώματος. Είμαι πολύ ευχαριστημένος που ξεπεράσαμε με επιτυχία τις – χωρίς αμφιβολία – σκληρότερες ειδικές του πρωταθλήματος. Το σημερινό αποτέλεσμα μας έδωσε την δυνατότητα να ξανακερδίσουμε την πρώτη θέση στο πρωτάθλημα των οδηγών, αλλά και να περάσουμε ένα όμορφο Σαββατοκύριακο σε ότι αφορά το πρωτάθλημα των κατασκευαστών. Η αξιοπιστία και η ανταγωνιστικότητα του Citroën C4 αλλά και η άριστη εκμετάλλευση των πλεονεκτημάτων των ελαστικών της Pirelli ήταν τα κλειδιά στην επιτυχία μας εδώ."

"Ο στόχος μας σήμερα ήταν να φτάσουμε στον τερματισμό" παραδέχθηκε ο Dani Sordo. "Ο Marc και εγώ επιλέξαμε έναν ρυθμό ασφαλείας, παρόλα αυτά όμως καταφέραμε να ανέβουμε δύο θέσεις και έτσι θα πρέπει να θεωρηθεί ότι πετύχαμε ένα καλό αποτέλεσμα. Εάν δεν υπήρχαν τα χτεσινά προβλήματα θα είχαμε πιθανόν τερματίσει σε ψηλότερη θέση, αλλά εξακολουθώ να είμαι ευχαριστημένος με την θέση μας που έδωσε πολύτιμους βαθμούς στην ομάδα της Citroën.

Κατάφερα να μείνω συγκεντρωμένος και τις τρεις μέρες."

"Θα ήταν παράλογο να μην είμαι ευχαριστημένος με το αποτέλεσμα σε αυτό το Ράλι που είναι και το σκληρότερο σε ολόκληρο το πρωτάθλημα," δήλωσε ο Olivier Quesnel. "Η νίκη πήγε στo Citroën C4 WRC, ο Sébastien Loeb και ο Daniel Elena βρίσκονται ξανά στην κορυφή της κατάταξης του πρωταθλήματος των οδηγών και η Citroën είναι ακόμα πολύ κοντά στο κυνήγι του τίτλου των κατασκευαστών. Ο Dani και ο Marc έκαναν και αυτοί ένα πολύ δυνατό αγώνα, ενώ ο Urmo τερμάτισε στην 4η θέση και ο Conrad στην 10η. Η Citroën έχει κάθε λόγο να είναι ικανοποιημένη από αυτό το Σαββατοκύριακο στην Ελλάδα και αν καταφέρουμε το ίδιο και σε δύο εβδομάδες στην Τουρκία, νομίζω θα είναι ο καλύτερος λόγος για να απολαύσουμε τις καλοκαιρινές μας διακοπές."

ΤΑ ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ ΤΟΥ RALLY

Νικητές ειδικών διαδρομών

1ο σκέλος : SS1: Jari-Matti Latvala (Ford Focus) – SS2: Sébastien Loeb (Citroën C4)

SS3: J.M.LatvalaSS4, SS5 και SS6: S. Loeb SS7: Urmo Aava (Citroën C4).

2ο σκέλος : SS8: Mikko Hirvonen (Ford Focus) – SS9 and SS10: Gigi Galli (Ford Focus) –

SS11: M.HirvonenSS12: U. Aava SS13: M. Hirvonen.

3ο σκέλος : SS14: Chris Atkinson (Subaru Impreza) – SS15: J.M. LatvalaSS16 και SS17: G. GalliSS18 και SS19: J.M. LatvalaSS20: Dani Sordo (Citroën C4 WRC).

Καλύτερες επιδόσεις

J.M. Latvala, 5 ειδικές – S. Loeb, 4G. Galli, 4 – M. Hirvonen, 3 – U. Aava, 2D. Sordo, 1

C. Atkinson, 1.

Τελική κατάταξη του 55ου Acropolis Rally* (7/15)

1. S. Loeb/D. Elena (Citroën C4) 3 ώρες 54 λεπτά 54,7 δευτερόλεπτα

2. P. Solberg/P. Mills (Subatu Impreza) + 1 λεπτό 09,5 δευτερόλεπτα

3. M. Hirvonen/J. Lehtinen (Ford Focus + 1 λεπτό 56,1 δευτερόλεπτα

4. U. Aava/K. Sikk (Citroën C4) + 4 λεπτά 19,7 δευτερόλεπτα

5. D. Sordo/M. Martí (Citroën C4) + 4 λεπτά 49,7 δευτερόλεπτα

6. M. Wilson/S. Martin (Ford Focus) + 6 λεπτά 11,3 δευτερόλεπτα

7. JM. Latvala/M. Anttila (Ford Focus) + 6 λεπτά 47,5 δευτερόλεπτα

8. H. Solberg/C. Menkerud (Ford Focus) + 9 λεπτά 14 δευτερόλεπτα

9. T. Gardemeister/T. Tuominen (Suzuki X4) + 10 λεπτά 13,8 δευτερόλεπτα

10. C. Rautenbach/D. Senior (Citroën C4) + 13 λεπτά 29,1 δευτερόλεπτα

Τελική κατάταξη Παγκοσμίου Πρωταθλήματος κατασκευαστών FIA (γύρος 7/15)*

1. Ford, 81 βαθμοί 2. Citroën-Total, 79 βαθμοί – 3. Subaru, 50 βαθμοί – 4. Stobart, 37 βαθμοί

5. Munchi's,16 βαθμοί – 6. Suzuki, 10 βαθμοί.

Τελική κατάταξη Παγκοσμίου Πρωταθλήματος οδηγών FIA (γύρος 7/15)*

1. S. Loeb, 50 βαθμοί – 2. M. Hirvonen, 49 βαθμοί – 3. C. Atkinson, 31 βαθμοί – 4. JM Latvala, 26 βαθμοί – 5. D. Sordo, 25 βαθμοί – 6. G. Galli, 17 βαθμοί – 7. P. Solberg, 17 βαθμοί – 8. H. Solberg, 12 βαθμοί – 9. M. Wilson,10 βαθμοί – 10. F. Villagra, 8 βαθμοί – 11. U. Aava, 6 βαθμοί12. C. Rautenbach, 5 βαθμοί – 13. F. Duval, 5 βαθμοί – 14. A. Mikkelsen, 4 βαθμοί – 15. JM. Cuoq, 2 βαθμοί – 16. T. Gardemeister, 2 βαθμοί – 17. A. Aigner, 1 βαθμοί –18. PG. Andersson, 1 βαθμοί – 19. J. Hänninen, 1 βαθμοί – 20. S. Ogier, 1 βάθμο.


Citroen