Ι.F Motorsports

Wednesday, February 11, 2009

Chevrolet WTCC 2009

Η ομάδα της Chevrolet WTCC ολοκλήρωσε, στη Βαλένθια της Ισπανίας, το εντατικό πρόγραμμα χειμερινών δοκιμών, στο οποίο υποβλήθηκε το νέο Cruze WTCC πριν από το αγωνιστικό του ντεμπούτο στην Curitiba, στις 6-8 Μαρτίου. Ο Αγώνας της Βραζιλίας θα σηματοδοτήσει την έναρξη του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Αυτοκινήτων Τουρισμού 2009 και την πέμπτη σεζόν της Chevrolet στον κορυφαίο αγωνιστικό πρωτάθλημα αυτοκινήτων τουρισμού.

Υπάρχει μεγάλη συναισθηματική ένταση καθώς πλησιάζει αυτή η πρώτη μέρα. Μετά την ολοκλήρωση του προγράμματος, τα αυτοκίνητα θα επιστρέψουν στο εργοστάσιο της RML στη Βρετανία για μια τελική προετοιμασία πριν αποπλεύσουν για Βραζιλία. Το αγωνιστικό ντεμπούτο του Cruze WTCC συμπίπτει με το λανσάρισμα της έκδοσης δρόμου του Cruze στις παγκόσμιες αγορές, ενός νέου μικρομεσαίου sedan, που εντυπωσιάζει με το ‘τετράθυρο coupe’ στυλ του, τα δυναμικά χαρακτηριστικά, το ποιοτικό εσωτερικό και την άριστη σχέση αξίας/τιμής. Το νέο μοντέλο έχει ήδη φτάσει σε πωλήσεις ρεκόρ τον πρώτο μήνα που κυκλοφόρησε στην Κορέα.

Τα προγράμματα της περασμένης εβδομάδας στη Βαλένθια ολοκληρώνουν έναν κύκλο δοκιμών, στο πλαίσιο του οποίου το Cruze έχει τρέξει επίσης στα σιρκουί των Portimão και Estoril της Βρετανίας και Πορτογαλίας αντίστοιχα, από τις αρχές του 2009. Παρά τις μεταβαλλόμενες καιρικές συνθήκες στη Νότια Ευρώπη το φετινό χειμώνα, η τριήμερη δοκιμή στη Βαλένθια επηρεάστηκε λιγότερο από τη βροχή και τον αέρα, κάτι που επέτρεψε στην ομάδα να πραγματοποιήσει τις προγραμματισμένες εργασίες εξέλιξης. Αυτές στόχευαν κυρίως στον έλεγχο και έγκριση νέων αεροδυναμικών λύσεων και στη βελτιστοποίηση των σεταρισμάτων και της αξιοπιστίας εν όψει του πρώτου αγώνα.

Αυτή τη φορά, στο τιμόνι του Cruze ήταν οι Alain Menu και Nicola Larini. Το αυτοκίνητο έφερε για πρώτη φορά τα οριστικά νέα αγωνιστικά χρώματα με μια δυναμική, ασύμμετρη μπλε και λευκή σχεδίαση που αντιπροσωπεύει το πρωτοποριακό πνεύμα της Chevrolet.

Nicola Larini: «Είναι κρίμα που και στη Βαλένθια οι καιρικές συνθήκες δεν ήταν άριστες, αλλά τα καλά νέα είναι ότι μπορέσαμε να προχωρήσουμε τις εργασίες εξέλιξης, δοκιμάζοντας διαφορετικά σεταρίσματα για την Curitiba, χωρίς να συναντήσουμε κάποιο σημαντικό πρόβλημα. Είναι πάντα πολύ δύσκολο να αξιολογήσεις τις δυνατότητές σου πριν την έναρξη της σεζόν, γιατί δεν έχεις πραγματικό μέτρο σύγκρισης με τους αντιπάλους και το πράγμα δυσκολεύει ακόμα περισσότερο όταν δουλεύεις πάνω σε ένα ολοκαίνουργιο αυτοκίνητο, όπως το Cruze, αλλά νιώθω ότι βαδίζουμε προς τη σωστή κατεύθυνση».

Alain Menu: «Μαθαίνουμε συνεχώς όλο και περισσότερα για το νέο Cruze και το αυτοκίνητο έχει ωραία οδηγική αίσθηση. Ωστόσο, ο χρόνος δοκιμών δεν είναι ποτέ αρκετός όταν δουλεύεις με ένα νέο αυτοκίνητο και μάλιστα όταν οι καιρικές συνθήκες δεν βοηθούν! Σίγουρα, έχουμε ακόμα μπροστά μας πολλή δουλειά και ανυπομονούμε για την Curitiba, όπου θα μάθουμε που βρισκόμαστε σε σχέση με τον ανταγωνισμό».

Ron Hartvelt, Επικεφαλής Μηχανικός Αγώνων: «Είμαστε ικανοποιημένοι με την πρόοδο στη Βαλένθια. Από τις τρεις ημέρες που περάσαμε εκεί, μόνο μερικές ώρες της 2ης ημέρας πήγαν χαμένες λόγω βροχής, που είναι πολύ καλύτερο συγκριτικά με τις προηγούμενες δοκιμές στην Πορτογαλία! Φέραμε δύο ολοκαίνουργια αυτοκίνητα εδώ, τα οποία είχαν περάσει από το shake-down την περασμένη εβδομάδα στη Βρετανία και βασικός στόχος ήταν να δοκιμαστεί το νέο αεροδυναμικό πακέτο και η ισορροπία του αυτοκινήτου. Ήταν ένα θετικό τριήμερο πρόγραμμα, γιατί μπορέσαμε να κάνουμε αρκετά χιλιόμετρα και να συγκεντρώσουμε τις πληροφορίες που περιμέναμε».

Eric Nève, Διευθυντής Αγωνιστικού: «Η τελευταία δοκιμή πριν την έναρξη της σεζόν είναι πάντα όπως ο τελευταίος έλεγχος του αυτοκινήτου πριν φύγεις για διακοπές, με όλες τις αποσκευές και όλη την οικογένεια! Επομένως, πραγματικά ελπίζουμε ότι τα πάντα είναι υπό έλεγχο, αν και γνωρίζουμε ότι είμαστε μόνο στην αρχή των εργασιών εξέλιξης. Αυτή η τελευταία χειμερινή δοκιμή ήταν επίσης χρήσιμη για να ελέγξουμε αρκετά μη τεχνικά θέματα, π.χ. την εμφάνιση του αυτοκινήτου και το πώς λειτουργεί η νέα σχεδίαση και ο συνδυασμός χρωμάτων μόλις το αυτοκίνητο βρεθεί στην αγωνιστική πίστα. Είναι πάντα μια κρίσιμη στιγμή της σεζόν όταν περιμένεις οι πραγματικές αγωνιστικές συνθήκες να δικαιώσουν όλη τη δουλειά που έχει προηγηθεί».


Chevrolet