Ι.F Motorsports

Saturday, May 3, 2008

1ο Ράλι Ιορδανίας (24-27 Απριλίου 2008)

Άξιος τερματισμός στο βάθρο για τους Sordo/Martí και τη Citroën στην Ιορδανία


Στο Αμάν της Ιορδανίας κοντά στην Νεκρά Θάλασσα, πραγματοποιήθηκε ο τερματισμός του 5ου γύρου του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Ράλι (1ο Ράλι Ιορδανίας). Οι Dani Sordo/Marc Martí οδήγησαν το C4 WRC στην 2η θέση της γενικής κατάταξης, χαρίζοντας στην Citroën οκτώ πολύτιμους βαθμούς. Oι Sébastien Loeb/Daniel Elena μετά την δυσάρεστη εξέλιξη του Σαββάτου, ξανά ξεκίνησαν κάνοντας χρήση του κανονισμού SupeRally και έδωσαν στη Citroën έναν ακόμα βαθμό για το Πρωτάθλημα κατασκευαστών.

Πριν την εκκίνηση της Κυριακής, 11 δευτερόλεπτα μόνον χώριζαν τους τρεις πρώτους, με τον Dani Sordo να βρίσκεται ανάμεσά τους και τον καθένα τους να ελπίζει για την νίκη. Η μάχη προβλεπόταν εξαιρετικά συναρπαστική, ειδικά και από το γεγονός ότι το τελευταίο αυτό σκέλος ήταν και το μεγαλύτερο του αγώνα με 134,24km δράσης χωρισμένα σε 3 επαναλαμβανόμενες ειδικές διαδρομές. Το γεγονός της ημέρας ήταν η δοκιμασία «Jordan River» των 41,45km.

Ωστόσο, ο πρωινός αέρας και η βροχόπτωση ήταν η έκπληξη που δοκίμασαν τα πληρώματα πριν να επανέλθει ο ήλιος και η ζέστη. Οι Dani Sordo/Marc Martí ξεκινώντας πρώτοι, αποφάσισαν να τα δώσουν όλα προκειμένου να υπερασπιστούν την πρώτη θέση τους, παρά τη δυσκολία που είχαν να «καθαρίζουν το δρόμο». "Ήξερα πολύ καλά ότι οι πιθανότητες δεν είναι με το μέρος μας," δήλωσε ο νεαρός Ισπανός, "αλλά προσπάθησα να κρατήσω μακριά από το μυαλό μου αυτή τη σκέψη και να πιέσω όσο περισσότερο μπορούσα. Αυτό μου στοίχισε, γιατί είχαμε μόνο 7,7 δευτερόλεπτα διαφορά με τον πρώτο μετά το πρώτο πέρασμα, και όλα παίζονταν για το δεύτερο που ακολουθούσε."

Ο Dani και ο Marc έφυγαν από το φαγητό στο service park με σκοπό να δώσουν τον καλύτερό τους εαυτό στις απογευματινές ειδικές που ακολουθούσαν. "Έκανα ότι μπορούσα για να ξανακερδίσω την πρώτη θέση, αλλά φαίνεται πως δεν ήταν αρκετό," ανέφερε ο Dani. "Παρόλα αυτά όμως είμαι ευχαριστημένος με την επίδοσή μας αυτό το Σαββατοκύριακο. Προηγηθήκαμε σε δύο περιπτώσεις και έμεινα ενθουσιασμένος με την αίσθηση που είχα στο τιμόνι του Citroën C4 WRC από την εκκίνηση μέχρι τον τερματισμό. Ο αγώνας ήταν ιδιαίτερα αγχωτικός αλλά και ωφέλιμος επίσης για εμένα. Είμαι σίγουρος ότι η εμπειρία θα είναι χρήσιμη στους αγώνες που ακολουθούν."

"Τί αγώνας!," δήλωσε ο Olivier Quesnel! "Δεν πιστεύω ότι η παγκόσμια πρεμιέρα του Ράλι της Ιορδανίας θα ξεχαστεί τόσο γρήγορα. Ένα πραγματικό Σκωτσέζικο ντους συναισθημάτων.

Ο Dani και ο Marc έκαναν ότι περνούσε από το χέρι τους για να κερδίσουν σήμερα και παραλίγο να τα καταφέρουν. Αποχωρούμε από εδώ με το κεφάλι ψηλά. Σίγουρα οι αντίπαλοί μας φεύγουν με καλύτερη συγκομιδή βαθμών, αλλά η ανταγωνιστικότητα του C4 WRC και η εκπληκτική απόδοση του Sébastien Loeb, είναι θετικά στοιχεία για το υπόλοιπο του πρωταθλήματος. Θα ήθελα επίσης να συγχαρώ τους Sébastien Ogier & Julien Ingrassia για την 2η συνεχόμενη νίκη τους στην κατηγορία Junior με το Citroën C2 S1600."

Οι Sébastien Loeb/Daniel Elena ξαναπήραν εκκίνηση το πρωί της Κυριακής, κάνοντας χρήση του κανονισμού SupeRally μετά από το ατύχημα που είχαν, όταν χτυπήθηκαν από άλλον αγωνιζόμενο σε απλή ειδική το Σάββατο. Χρησιμοποίησαν το τελευταίο σκέλος του αγώνα για μερικές δυνατές δοκιμές. "Ήταν ιδιαίτερα χρήσιμο για εμάς να δούμε την συμπεριφορά των Pirelli Scorpion σε μια τόσο μεγάλη ειδική," σημείωσε ο Παγκόσμιος Πρωταθλητής. "Είχαμε ωστόσο και την ευκαιρία να κερδίσουμε βαθμούς για την Citroën. Είμαστε τώρα πέντε βαθμούς πίσω από την πρώτη θέση στο πρωτάθλημα των οδηγών, αλλά δεν είναι καθόλου δύσκολο να ανακάμψουμε. Υπάρχει ακόμα πολύς δρόμος και η επίδοση του C4 εδώ μας δίνει ακόμα περισσότερο κουράγιο για τη συνέχεια."

Τα στατιστικά του Ράλι

Νικητές ειδικών διαδρομών

Σκέλος 1: SS1: Dani Sordo (Citroën C4) και P. Solberg (Subaru Impreza) – SS2 και SS3: D. Sordo

SS4: Sébastien Loeb (Citroën C4)SS5: JM. Latvala (Ford Focus) – SS6 και SS7: S. Loeb

SS8: Mikko Hirvonen (Ford Focus)

Σκέλος 2: SS9, SS10 και SS11: S. Loeb – SS12: D. Sordo – SS13: M. Hirvonen – SS14, SS15 και SS16: Gigi Galli (Ford Focus)

Σκέλος 3: SS17: M. Hirvonen – SS18 και SS19: S. Loeb – SS20: JM. Latvala – SS21: S. Loeb – SS22: M. Hirvonen


Citroen