Ι.F Motorsports

Thursday, April 13, 2006

MG Cup….

Ο λόγος για τον οποίο αποφάσισα να συμμετάσχω στο πρωτάθλημα ενιαίου με MG το 2005, πέρα από τον ενθουσιασμό που έχουμε όλοι εμείς που ονομάζουμε τους εαυτούς μας αγωνιζόμενους, είχε σε ένα μεγάλο βαθμό να κάνει με τον αριθμό των ανθρώπων που θα συμμετέχουν. Πράγματι πέρυσι συγκεντρωθήκαμε 19 συμμετέχοντες και παρόλο τις αντιξοότητες περάσαμε όμορφα κάνοντας το χόμπι μας.

Ο θεσμός όμως του ενιαίου είχε την ατυχία να γίνει με τις διαβεβαιώσεις μιας αντιπροσωπίας που δεν υπάρχει πια, και με ένα αυτοκίνητο που χειρότερο-από πλευρά αξιοπιστίας-δεν έχει περάσει από τους ελληνικούς αγώνες. Βιαστήκαμε όλοι να βρούμε χορηγούς και τους βάλαμε να επενδύσούν επάνω στις ομάδες μας προκειμένου να προβληθούν για τα επόμενα δύο χρόνια με αποτέλεσμα σήμερα να βρισκόμαστε εκτεθειμένοι απέναντι τους.

Βέβαια σε μια χρόνια που εγώ προσωπικά είχα δύο σπασμένους κινητήρες και δύο αγώνες με κολλημένες βαλβίδες στο καπάκι, οι χορηγοί φυσικό είναι να ένοιωσαν δυσάρεστα όταν η «αντιπροσωπία», μερικούς μήνες αφού δεκαεννέα «στραβάδια» ξόδεψαν τα χρήματα τους- ή των χορηγών τους- για να τρέξουν για δύο χρόνια σε ένα πρωτάθλημα ενιαίου, αποφασίστηκε να αποσύρει την εγγύηση από τα αυτοκίνητα που πούλησε.

Όχι, δεν με ενδιαφέρει αν έκλεισε η Rover, το μόνον που με ενδιαφέρει είναι ότι το προβληματικό αυτοκίνητο που όλοι μας φορτωθήκαμε ξαφνικά έγινε εξαιρετικά ασύμφορο να συντηρηθεί. Η «αντιπροσωπεία», θα έπρεπε να κρατήσει τον λόγο που έδωσε για να υποστηρίξει τον θεσμό για δύο χρόνια ακόμα και αν έκλεινε η ίδια η Αγγλία!

Από την άλλη πλευρά σήμερα στις 23 Μαρτίου με ενημέρωσαν ότι την άλλη Κυριακή τα αυτοκίνητα του ενιαίου θα συμμετέχουν στην ανάβαση της Αγίας Άννας. Ο αριθμός των αυτοκινήτων που θα συμμετέχουν θα ανέρχεται στον εξωφρενικό αριθμό των 6(!!) και θα υπάρχει λέει και χορηγός που θα αναλάβει μέρος των συμμετοχών…

Ταυτόχρονα μέχρι σήμερα προσωπικά εγώ δεν γνωρίζω τις αλλαγές που θα έπρεπε να γίνουν έτσι ώστε να βελτιωθεί η αξιοπιστία του «ματρακά» που ακούει στο όνομα MG ΖR105 ενώ τίποτα δεν είναι ξεκάθαρο για τον τύπο των ελαστικών που θα χρησιμοποιήσουμε.

Επειδή:

  1. Δεν θα ήθελα να συμμετέχω σε ένα πρωτάθλημα με 6 συμμετοχές(το χειρότερο που μπορεί να συμβεί είναι να βγω 6η-και το καλύτερο βγω 1η από 6 συμμετοχές)
  2. Δεν υπάρχει εγγύηση σε ένα αυτοκίνητο με προβληματικό κινητήρα
  3. Δεν είναι ξεκάθαρες οι προδιαγραφές του αυτοκίνητου μια εβδομάδα πριν τον πρώτο αγώνα
  4. Επειδή σέβομαι τον χορηγό μου-και
  5. Επειδή σέβομαι την ιστορία μου στους αγώνες

Θα ήθελα να ανακοινώσω ότι φέτος δεν θα συμμετέχω στον θεσμό του ενιαίου, αλλά δεσμεύομαι ότι θα επανέλθω του χρόνου δριμύτερη!

Σας ευχαριστώ όλους και κυρίως τον χορηγό μου, την εταιρεία Aventurine SA (www.darkfallonline.com )ο οποίος την περασμένη χρονιά στήριξε την προσπάθεια μου και που του χρόνου θα με υποστηρίξει με ένα πιο οργανωμένο –όπως λέγεται- θεσμό ενιαίου κάποιας σοβαρής και καθιερωμένης αντιπροσωπείας.

MG CUP2005

MG 1 Απριλίου 2005

Τρίπολη 10 Απριλίου 2005

MG Cup Σέρρες 23-24 ΜΑΙΟΥ 2005

MG Cup 23 Ιουλίου 2005

MG CUP ΜΕΓΑΡΑ 17-18 Σεπτεμβρίου

MG CUP ΜΕΓΑΡΑ 23-24 Οκτωβρίου

MG CUP Σέρρες 5-6 Νοεμβρίου Part 1

MG CUP Σέρρες 5-6 Νοεμβρίου Part 2

Ριτσώνα 3 & 4 Δεκεμβρίου 2005

MG Cup….This??? Last year!!!

Ισμήνη Φαμπιάτου

0 Comments:

Post a Comment

<< Home