MG CUP Σέρρες 5-6 Νοεμβρίου Part 2
Η ημέρα ξεκίνησε με μια πηκτή ομίχλη η οποία έκανε οποιαδήποτε προσπάθεια οδήγησης στην πίστα απλά πολύ επικίνδυνη. Οι περισσότεροι οδηγοί αποφασίσαμε να μην κάνουμε προθέρμανση κάτι που στην δική μου περίπτωση ήταν καταστροφικό, αφού ακόμα δεν είχαμε βρει τις ρυθμίσεις του αυτοκινήτου. Το παρήγορο ήταν ότι ο κινητήρας ακουγόταν και δούλευε καλά.
Πρώτος Αγώνας
Πρέπει να ομολογήσω ότι η θέα από την τελευταία σειρά της εκκίνησης είναι εντυπωσιακή. Με το που έσβησαν τα φώτα πετάχτηκα μπροστά και στην Κ2 είχα ήδη κερδίσει δύο θέσεις. Το αυτοκίνητο ήταν υποστροφικό και πολύ δύσκολο να κρατηθεί στην πορεία του. Παρόλα αυτά έχοντας στο μυαλό μου τους κόπους της ομάδας, στην Κ5 περνώντας άλλον ένα συναθλητή μου ήμουν ήδη στην δέκατη θέση.
Στον τρίτο γύρο στην Κ5 πέρασα τον Σπέγγο και στην Κ10 τον Καίσαρα -που μάλλον είχε και αυτός προβλήματα με το αυτοκίνητο του αφού ο ρυθμός του δεν ήταν γρήγορος όπως συνήθως..
Κάπως έτσι βρέθηκα στην όγδοη θέση με ένα αυτοκίνητο που ήθελε να πάει μόνο ευθεία και με τα λάστιχα να έχουν αρχίσει να ζεσταίνονται. Πιο πίσω ο Κάισαρας με προβλήματα καθυστερούσε τον Σπέγγο που βρισκόταν σε μια πολύ μαχητική διάθεση. Ένα γύρο μετά ό Σπέγγος είχε περάσει και άρχισε να με πλησιάζει. Τα μπροστινά μου λάστιχα είχαν «πάρει φωτιά» και παρόλο που προσπάθησα να τον κρατήσω πίσω μου με πέρασε στην Κ10 μετά από ένα πολύ δυνατό γλίστρημα που είχα.
Στον επόμενο γύρο προσπάθησα να ξαναπεράσω στη Κ13 από την εξωτερική, αλλά το αυτοκίνητο γλιστρούσε και ήταν σχεδόν εκτός ελέγχου, οπότε το να συνεχίσω να πιέζω θα ήταν επικίνδυνο και για εμένα και για τον συναθλητή μου. Αποφάσισα ότι το πιο σωστό θα ήταν να μείνω εκεί που ήμουνα τερματίζοντας στην ένατη θέση- η οποία είναι και η με διάφορα χειρότερη που είχα στο φετινό πρωτάθλημα. Πιστεύω ότι δεν υπάρχει λόγος να παίρνουμε ρίσκο χωρίς λόγο. Όταν ένα αυτοκίνητο δεν λειτουργεί σωστά και εσύ το πιέζεις να κάνει κάτι που δεν γίνεται, αυτό δεν είναι μαγκιά, αλλά χαζομάρα!
Το παρήγορο είναι ότι ο κινητήρας λειτουργούσε σωστά και ότι είχα παρατηρήσεις σε σχέση με την συμπεριφορά του αυτοκινήτου που θα βοηθούσανε τους μηχανικούς να ρυθμίσουν σωστά το αυτοκίνητο.
Δεύτερος Αγώνας (..η αποζημίωση!)
Με τις νέες ρυθμίσεις στις αναρτήσεις μου και με φρέσκα μπροστινά λάστιχα βρέθηκα στην ενδέκατη θέση της εκκίνησης με μια ανεξήγητη όρεξη…
Τα φανάρια έσβησαν και μετά το τέλος της ευθείας στην Κ1 και Κ2 είχα περάσει δύο μπροστινούς μου ενώ στην Κ4 είχα περάσει άλλον ένα συναθλητή μου και ήμουν ήδη στην όγδοη θέση. Στον ίδιο γύρο και στην Κ13 πέρασα άλλον ένα και είχα αρχίσει πλησιάζω τον teammate μου τον Ν. Σταγόπουλο, ο οποίος βρισκότανε πολύ κοντά με τον Κωνσταντίνου.
Παρέμεινα ένα γύρο πίσω από τον Νίκο και μελετούσα τον τρόπο που οδηγούσε, ενώ ταυτόχρονα ένοιωθα το αυτοκίνητο μου να λειτουργεί επιτέλους σωστά. Αλλά πολύ σωστά! Ο κινητήρας «ξύριζε», ενώ το στήσιμο ήταν ένα από τα καλύτερα που είχαμε φέτος.
Άρχισα να πιέζω τον Νίκο και αυτός με την σειρά του τον Κωνσταντίνου και έτσι ένα γύρο αργότερα στην Κ5 ο Νίκος πέρασε τον Κωνσταντίνου. Εγώ κόλλησα πίσω από τον Νίκο και έτσι πριν την Κ6 ήμουν στη έκτη θέση πίσω από τον Νίκο με τον Κωνσταντίνου να έχει τώρα εκείνος κολλήσει στον προφυλακτήρα μου.
Ο Νίκος είναι από τους πιο δύσκολους οδηγούς για να προσπεράσεις γιατί γνωρίζει όλους τους τρόπους για προστατεύσει την θέση του. Οι σφικτές του γραμμές με κρατήσανε πίσω του για τρεις γύρους με τον Κωνσταντίνου να προσπαθεί να με περάσει από όλες τις πλευρές και με όλους τους τρόπους αλλά πάντα καθαρά και αθλητικά.
Τα MG μου όμως ήταν ασυγκράτητο και έτσι μετά από πέντε ή έξι αποτυχημένες προσπάθειες, κατάφερα στην Κ16 και στην αρχή της ευθείας να περάσω μπροστά από τον Νίκο.
Ο Νίκος έμεινε μαζί μου για ένα γύρο και μάλιστα στην Κ5 μετά από ένα λάθος που έκανα παραλίγο να με περάσει. Εκεί το αυτοκίνητο του Καίσαρα έσπασε τον κινητήρα του γεμίζοντας το εσωτερικό της στροφής με λάδια και καπνούς που μάλλον με τρόμαξαν λίγο και έτσι χάνοντας την αυτοσυγκέντρωση μου το λάθος …παραλίγο να γίνει
Έβλεπα την τέταρτη θέση οκτώ δευτερόλεπτα μπροστά μου και θα μπορούσα να φτάσω εκεί, αν είχα άλλους … πέντε ή έξι γύρους!
Αλλά ο αγώνας έχει διάρκεια δέκα γύρων -και το μόνο που κατάφερα να κάνω τους επόμενους δύο γύρους ήταν να εκμεταλλευτώ την καλή λειτουργία του αυτοκινήτου μου και μειώσω την διαφορά από τον Μαυροειδάκο στα έξι δευτερόλεπτα. Έτσι τερμάτισα πέμπτη τρία δευτερόλεπτα μπροστά από τον Νίκο και ιδιαίτερα χαρούμενη με την απόδοση του αυτοκινήτου.
Αυτός ήταν ένας από τους πιο όμορφους αγώνες που είχα φέτος και παρόλο το φτωχό αποτέλεσμα, έδωσε σε εμένα και στην ομάδα πολλά χαμόγελα και αρκετά θέματα για να συζητήσουμε στην επιστροφή!
Ευχαριστώ πολύ την εταιρεία Aventurine ΑΕ www.darkfallonline.com για την χορηγία της.
MG CUP2005
MG 1 Απριλίου 2005
Τρίπολη 10 Απριλίου 2005
MG Cup Σέρρες 23-24 ΜΑΙΟΥ 2005
MG Cup 23 Ιουλίου 2005
MG CUP ΜΕΓΑΡΑ 17-18 Σεπτεμβρίου
MG CUP ΜΕΓΑΡΑ 23-24 Οκτωβρίου
MG CUP Σέρρες 5-6 Νοεμβρίου Part 1
MG CUP Σέρρες 5-6 Νοεμβρίου Part 2
Ριτσώνα 3 & 4 Δεκεμβρίου 2005
MG Cup….This??? Last year!!!
Ισμήνη
0 Comments:
Post a Comment
<< Home