MG CUP Σέρρες 5-6 Νοεμβρίου Part 1
Οι Σέρρες είναι η πόλη με την καλύτερη πίστα στην Ελλάδα και όλοι οι αγωνιζόμενοι χαίρονται να επισκέπτονται την πόλη που αποτελεί-ίσως- την πρωτεύουσα του μηχανοκίνητου αθλητισμού στην χώρα μας. Αυτό το ξέρουν όλοι οι συναθλητές μου και έτσι το ταξίδι των 1200 + χιλιομέτρων το οποίο απαιτείται για να βρεθούμε στην πίστα, είναι κάτι σαν γιορτή για όλους μας. Η προσμονή για να οδηγήσουμε σε αυτή την πίστα-διαμάντι μας κάνει κατά την διάρκεια της διαδρομής προς την πόλη των Σερρών να ονειρευόμαστε για το πώς θα οδηγήσουμε στον αγώνα, ενώ στην επιστροφή ο απολογισμός της ημέρας μας οδηγεί σε ατελείωτες συζητήσεις που κάνουν τις πέντε ώρες της επιστροφής να φαίνονται λίγες.
Η πίστα απέχει περίπου τρία χιλιόμετρα από το κέντρο της πόλης και όμως εκτός από τους «συνήθεις ύποπτους» που δίνουν χρόνια τώρα το παρόν, οι κάτοικοι της πόλης μοιάζει να αδιαφορούν επιδεικτικά για το γεγονός ότι κάποιοι άνθρωποι επισκέπτονται την πόλη τους και μάλιστα ξοδεύουν τα χρήματα τους για την διαμονή και την διατροφή τους στην πόλη τους. Μιλάμε για τους ανθρώπους του αυτοκινήτου και της μοτοσικλέτας που δεν διστάζουν να επισκέπτονται την πίστα αρκετές φορές τον χρόνο. Για αυτούς κάποια ξενοδοχεία αναγνωρίζουν την προσφορά στην πόλη και τους προσφέρουν κάποια έκπτωση, αλλά μέχρι εκεί τίποτε άλλο.
Αγαπητοί φίλοι από τις Σέρρες. Ο λόγος που σας ζητάμε να παρακολουθείτε τους αγώνες ταχύτητας του Πανελλήνιου Πρωταθλήματος Ταχύτητας, δεν έχουν να κάνουν με την ματαιοδοξία μας.
Ναι μας αρέσουν τα αυτοκίνητα και οι μηχανές- και τα χειροκροτήματα δεν μας χαλάνε. Δεν είναι όμως το χειροκρότημα που μας λείπει, αλλά οι χορηγοί- και αυτοί κρίνουν την επιτυχία ενός αγώνα αποκλειστικά από την συμμετοχή του κόσμου. Με λίγα λόγια όταν βλέπουν τις άδειες κερκίδες δεν θέλουν επενδύσουν στους αγώνες και έτσι ο θεσμός κινδυνεύει. Σκεφτείτε ότι αν σταματήσουν οι αγώνες, όλοι εμείς οι «τρελαμένοι» θα πάψουμε να ερχόμαστε στην όμορφη πόλη σας και αυτό θα πλήξει -έστω και λίγο, την οικονομία του τόπου σας. Αν δεν σας ενδιαφέρουμε εμείς ίσως θα έπρεπε να σκεφτείτε την πόλη σας.
Όλα αυτά για να πω ότι η παρουσία του κόσμου κατά την διάρκεια του ενιαίου την Κυριακή(και φυσικά το Σάββατο) ήταν απογοητευτική. Μια παρέα με τέσσερα άτομα καθόντουσαν στην κερκίδα μπροστά από την εκκίνηση.. Ο ακούραστος Ολύμπιος έδινε τα πάντα για να κανει τον κόσμο χαρούμενο και σύσσωμη η ΛΑΜΣ είχε οργανώσει τα πάντα τέλεια. Αλλά ο κόσμος είτε δεν γνώριζε, είτε αδιαφόρησε πλήρως.
Όταν τελείωσε το ενιαίο και εμείς φορτώναμε τα αυτοκίνητα στην νταλίκα, άρχισε ένα τοπικό ράλι που χρησιμοποιούσε την πίστα σαν ΕΔ και ξαφνικά η κερκίδα σχεδόν γέμισε με κόσμο που έδειχνε ιδιαίτερο ενδιαφέρον. Δεν είναι σωστό και δεν θέλω να αποκωδικοποιήσω το συμβάν...
Αλλά ας πάμε στα δικά μας.
Φορτώσαμε την Πέμπτη 3 Νοεμβρίου το MG μας -μαζί με αλλά δεκατρία αδελφάκια του στις νταλίκες του κ. Τζώρτζη ο οποίος εκτός από χορηγός μου, αποτελεί και τον επίσημο μεταφορέα του ενιαίου. Εκ μέρους όλων των οδηγών θα ήθελα να πω ένα μεγάλο ευχαριστώ.
Ο στόχος ήταν να φύγουμε το ίδιο απόγευμα για Σέρρες, όμως δυστυχώς οι επαγγελματικές μας υποχρεώσεις μας έκαναν να φύγουμε αργά το βράδυ της Παρασκευής. Αυτό τελικά αποδείχτηκε καθοριστικό λάθος αφού δεν μπορέσαμε να κάνουμε δοκιμές και να λύσουμε τα προβλήματα που θα μπορούσαν να προκύψουν πριν τις κατακτήτριες δοκιμές του Σαββάτου. Αλλά είπαμε, η δουλεία προηγείται -αλλά τρώει και τον αφέντη!
Κατατακτήριες δοκιμές(… δεν νομίζω!)
Το Σάββατο λοιπόν ξυπνήσαμε νωρίς για να προετοιμάσουμε το αυτοκίνητο που είχε τις ρυθμίσεις από τα Μέγαρα και για να ξαναθυμηθώ την πίστα στην οποία είχα να μπω με αυτοκίνητο από τον Μάιο.(Ευτυχώς που οδηγάμε και μοτοσικλέτα και δεν ξεχνιόμαστε).
Στα πρώτα ελεύθερα δοκιμαστικά οι χρόνοι που πετύχαμε ήταν απογοητευτικοί καθώς πάλι ο κινητήρας έκανε κρατήματα και δεν ανέβαζε πάνω από 6000 στροφές. Όταν βγήκα έξω οι μηχανικοί μου είπαν ότι ο κινητήρας ακουγόταν τραχύς και ότι θα έπρεπε να τον κοιτάξουν. Μετά από έλεγχους στην συμπίεση βρήκαμε ότι ο τρίτος και ο τέταρτος κύλινδρος είχαν την μίση συμπίεση από τους δύο πρώτους και ότι για αυτό ευθυνόταν το καπάκι, ή κάποιες βαλβίδες τέλος πάντων. Δεν τα ξέρω και πολύ καλά…
Το σίγουρο ήταν ότι δεν θα μπορούσα να τρέξω με αυτό το καπάκι αφού υπήρχε σοβαρός κίνδυνος για να σπάσει ο κινητήρας και από ότι μάθαμε από τις αρχές του Νοέμβρη-μετά από μια ξαφνική αλλά μάλλον από την πλευρά της αντιπροσωπείας λογική απόφαση, οι σπασμένοι κινητήρες δεν θα καλύπτονται πια από την εγγύηση. Αποφασίσαμε να μην τρέξουμε γιατί ακόμα και αν δεν έσπαγε ο κινητήρας, θα ήταν αδύνατο να σταθεί το αυτοκίνητο με αξιοπρέπεια απέναντι σε τόσο σκληρό ανταγωνισμό.
Με το κεφάλι σκυμμένο και έχοντας χάσει και τα δεύτερα ελεύθερα δοκιμαστικά πήρα ένα αυτοκίνητο και πήγα να μαζέψω τα πράγματα από το ξενοδοχείο προκείμενου να γυρίσω στην Αθήνα. Υπολόγισα όμως χωρίς τον ξενοδόχο, ή μάλλον χωρίς τον ομαδάρχη! Την ώρα που πλήρωνα τον λογαριασμό στο ξενοδοχείο, χτύπησε το κινητό και ο κ. Τζώρτζης μου είπε ότι βρήκε καπάκι και ότι αν ήθελα θα μπορούσε να κανονίσουμε να μου το αλλάξει. Αν ήθελα λέει?? Πέταξα την σκούφια μου!!
Γύρισα στην πίστα για να βρω πέντε ανθρώπους να ξεβιδώνουν διάφορα πράγματα μέσα από το καπό του MG μου. Χαμός! Πολλή δουλεία και άλλο τόσο κέφι. Περίεργοι που είμαστε εμείς οι άνθρωποι..
Δεν έχασα την ευκαιρία να φωτογραφηθώ με το καινούριο μου καπάκι- το οποίο μέχρι αυτή την στιγμή που γράφω δεν γνωρίζω αν θα καλυφθεί από την αντιπροσωπεία- όπως θα ήταν λογικό, ή από την τσέπη της ομάδας μας -που δεν είναι λογικό. Για να δούμε, περίεργη είμαι…(Τελικά το κάλυψε η αντιπροσωπεία:)
Να μην σας τα πολυλογώ… έχασα την πρώτη κατατακτήριά δοκιμή- παρόλο που προσπαθήσαμε όσο μπορούσαμε για να την προλάβουμε- και καθυστέρησα όλους τους συναθλητές μου στις δεύτερες, μου κάνοντας χρήση του κανονισμού (που προβλέπει ότι όταν ένα αυτοκίνητο έχει πρόβλημα μπορεί να δοθεί παράταση μέχρι και μιάμιση ώρα). Τελικά τους καθυστέρησα μόνο μισή ώρα αφού περίπου στις 3.45 η καρδία του MG κτύπαγε δυνατά με το νέο της καπάκι!
Μπήκαμε στις δεύτερες κατατακτήριες χωρίς να προλάβουμε να ασχοληθούμε με τις ρυθμίσεις στις αναρτήσεις του αυτοκινήτου και συνεπώς τα αποτελέσματα που σημείωσα ήταν τουλάχιστον απογοητευτικά…
Στο πρώτο αγώνα θα ξεκινούσα τελευταία( λόγω του ότι δεν μετείχα στα επίσημα δοκιμαστικά) και σχεδόν τελευταία (ενδέκατη) στον δεύτερο αγώνα αφού η απόδοση μου ήταν απογοητευτική. Να πω βέβαια ότι ακόμα δεν είχαμε δοκιμάσει και ρυθμίσει τις αναρτήσεις, αλλά παρόλα αυτά θα ήθελα να χαροποιήσω την ομάδα μου ξεπληρώνοντας τους κόπους τους με μια καλή επίδοση.
Δεν πειράζει.. Και αύριο μέρα είναι!!!
MG CUP2005
MG 1 Απριλίου 2005
Τρίπολη 10 Απριλίου 2005
MG Cup Σέρρες 23-24 ΜΑΙΟΥ 2005
MG Cup 23 Ιουλίου 2005
MG CUP ΜΕΓΑΡΑ 17-18 Σεπτεμβρίου
MG CUP ΜΕΓΑΡΑ 23-24 Οκτωβρίου
MG CUP Σέρρες 5-6 Νοεμβρίου Part 1
MG CUP Σέρρες 5-6 Νοεμβρίου Part 2
Ριτσώνα 3 & 4 Δεκεμβρίου 2005
MG Cup….This??? Last year!!!
Ismini
0 Comments:
Post a Comment
<< Home