WTCC Chevrolet - Brands Hatch
Η ομάδα της Chevrolet WTCC κυριάρχησε στα δρώμενα στο Brands Hatch. Ο Ελβετός άσσος των αυτοκινήτων τουρισμού, Alain Menu, κέρδισε στον τρίτο συνεχόμενο αγώνα WTCC, στην πίστα του Kent, ο πρώτος οδηγός στην ιστορία του WTCC, που σημειώνει τρεις νίκες στην ίδια πίστα. Ο Rob Huff φαινόταν σίγουρος νικητής στον πρώτο αγώνα, όταν δύο γύρους πριν από το τέλος, έσκασε το εμπρός αριστερό ελαστικό του. Την ίδια τύχη είχε ο team mate του, Nicola Larini, ο οποίος έτρεχε στην έβδομη θέση και είχε βλέψεις για την πρώτη σειρά εκκίνησης στο 2ο αγώνα. Από εκείνη τη στιγμή, ο Menu – ο οποίος ήταν τέταρτος – μείωσε ταχύτητα για να προστατεύσει τα ελαστικά του, πράγμα που τον έριξε στην όγδοη θέση και κατά συνέπεια πήρε την pole position για τον επόμενο αγώνα. Στο δεύτερο αγώνα, ο Menu ήταν σε μια δική του κλάση, παρά τη γρήγορη εκκίνηση του Porteiro στην αρχή και σημείωσε την όγδοη WTCC νίκη του για τη Chevrolet.
• ΣΧΟΛΙΑ
Alain Menu (8ος/1ος): «Στον 1ο αγώνα, έκανα καλή εκκίνηση, αλλά στη Στροφή 2, ο Farfus προσπάθησε να με κλείσει όταν ήταν ήδη πολύ αργά. Απλά κράτησα το πόδι μου καρφωμένο στο γκάζι και μετά προσπάθησε ξανά με αποτέλεσμα να βγει αυτός εκτός πίστας κι εγώ να χάσω μερικές θέσεις. Παρά το δυνατό τρακάρισμα, το αυτοκίνητο συμπεριφέρθηκε μια χαρά στη συνέχεια. Προς το τέλος, παρατήρησα ότι τόσο Rob όσο και ο Nic έφτασαν με το ζόρι στα pits και η ομάδα με προειδοποίησε στον ασύρματο να προσέχω τα ελαστικά μου. Άφησα μερικούς να περάσουν και αυτό μου έδωσε την όγδοη θέση στον τερματισμό, η οποία ήταν καλή για pole position στο 2ο αγώνα. Αυτό με βοήθησε επειδή στο τέλος κέρδισα περισσότερους βαθμούς από ό,τι αν είχα τερματίσει τέταρτος και ίσως πέμπτος στο δεύτερο αγώνα. Στον δεύτερο αγώνα, ο Porteiro ξεκίνησε ταχύτερα από μένα, αλλά αφού αποσύρθηκε το αυτοκίνητο ασφαλείας τον προσπέρασα πάλι πηγαίνοντας στη στροφή του Paddock Hill. Από εκεί και μετά ήταν θέμα ελέγχου του αγώνα».
Rob Huff (21ος/10ος): «Έκανα πολύ καλή εκκίνηση στον 1ο αγώνα και κόλλησα αμέσως πίσω από τον Alain. Μετά, αυτός και ο Farfus ακούμπησαν, πράγμα που μου άνοιξε το δρόμο, κάτι ανάλογο με το 2004 όπου κέρδισα εδώ τον πρώτο μου αγώνα αυτοκινήτων τουρισμού. Στη συνέχεια, οδήγησα πρώτος με άνεση μέχρι τη στιγμή που τέσσερις γύρους πριν από το τέλος ένιωσα έναν κραδασμό και δύο γύρους από το τέλος, το ελαστικό έσκασε και τέλειωσαν όλα. Το καλό είναι ότι θα χάσω 10 κιλά πρόσθετου βάρους για το Oschersleben, επομένως θα φροντίσω να το χρησιμοποιήσω προς όφελός μου για να εκδικηθώ ανάλογα σε ένα μήνα».
Nicola Larini (23ος/12ος): «Ο 1ος μου αγώνας σχεδόν τελείωσε στη Στροφή 1 όταν μπλέχτηκα στο περιστατικό μεταξύ Alain και Farfus. Ευτυχώς παρά τρίχα δεν χτύπησα τον Farfus καθώς εκτοξευόταν εντός και εκτός της πίστας και από εκεί και μετά εδραιώθηκα στην έβδομη θέση, πράγμα που θα μου έδινε δυνατότητα να ξεκινήσω από την πρώτη σειρά στο 2ο αγώνα, όπως σχεδίαζα όλο το Σαββατοκύριακο. Τότε, το εμπρός ελαστικό έσκασε έχοντας ακόμα μπροστά μου μόλις τρεις γύρους και αναγκάστηκα να πάω στα pits για καινούργιο ελαστικό. Αντί να ξεκινήσω από την πρώτη σειρά, ξεκίνησα από την τελευταία και το μόνο που μπορούσα να κάνω ήταν να περάσω όσο το δυνατόν περισσότερα αυτοκίνητα και να ελπίσω να πάρω ίσως ένα βαθμό».
BRANDS HATCH ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ 1ΟΥ ΑΓΩΝΑ
1. J Müller BMW 320si 14 γύροι σε 22m20s925
2. Y Muller SEAT Leon TDI +6s595
3. A Priaulx BMW 320si +6s785
4. A Zanardi BMW 320si +7s772
5. T Coronel SEAT Leon +11s496
6. F Porteiro BMW 320si +14s623
7. G Tarquini SEAT Leon TDI +16s281
8. A Menu Chevrolet Lacetti +16s325
21. R Huff Chevrolet Lacetti +1m12s659
23. N Larini Chevrolet Lacetti +1 γύρος
BRANDS HATCH ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ 2ΟΥ ΑΓΩΝΑ
1. A Menu Chevrolet Lacetti 16 γύροι σε 30m05s069
2. F Porteiro BMW 320si +1s055
3. A Zanardi BMW 320si +1s379
4. J Muller BMW 320si +2s172
5. G Tarquini SEAT Leon TDI +8s087
6. A Farfus BMW 320si +8s265
7. S D’Aste BMW 320si +10s663
8. S Hernandez BMW 320si +13s282
10. R Huff Chevrolet Lacetti +15s399
12. N Larini Chevrolet Lacetti +17s747
ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΟΔΗΓΩΝ ΜΕΤΑ ΑΠΟ 14 ΑΠΟ ΤΟΥΣ 24 ΑΓΩΝΕΣ
1. Y Muller (SEAT), 65 βαθμοί 2. G Tarquini (SEAT), 64 3. A Priaulx (BMW), 49 4. R Rydell (SEAT), 48 5. J Müller (BMW), 43… 7. R Huff (Chevrolet), 36 8. A Menu (Chevrolet), 34… 11. N Larini (Chevrolet), 30…
ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΩΝ ΜΕΤΑ ΑΠΟ 14 ΑΠΟ ΤΟΥΣ 24 ΑΓΩΝΕΣ
1. SEAT, 194 βαθμοί 2. BMW, 165 3. Chevrolet, 134 4. Honda, 24.
Chevrolet
• ΣΧΟΛΙΑ
Alain Menu (8ος/1ος): «Στον 1ο αγώνα, έκανα καλή εκκίνηση, αλλά στη Στροφή 2, ο Farfus προσπάθησε να με κλείσει όταν ήταν ήδη πολύ αργά. Απλά κράτησα το πόδι μου καρφωμένο στο γκάζι και μετά προσπάθησε ξανά με αποτέλεσμα να βγει αυτός εκτός πίστας κι εγώ να χάσω μερικές θέσεις. Παρά το δυνατό τρακάρισμα, το αυτοκίνητο συμπεριφέρθηκε μια χαρά στη συνέχεια. Προς το τέλος, παρατήρησα ότι τόσο Rob όσο και ο Nic έφτασαν με το ζόρι στα pits και η ομάδα με προειδοποίησε στον ασύρματο να προσέχω τα ελαστικά μου. Άφησα μερικούς να περάσουν και αυτό μου έδωσε την όγδοη θέση στον τερματισμό, η οποία ήταν καλή για pole position στο 2ο αγώνα. Αυτό με βοήθησε επειδή στο τέλος κέρδισα περισσότερους βαθμούς από ό,τι αν είχα τερματίσει τέταρτος και ίσως πέμπτος στο δεύτερο αγώνα. Στον δεύτερο αγώνα, ο Porteiro ξεκίνησε ταχύτερα από μένα, αλλά αφού αποσύρθηκε το αυτοκίνητο ασφαλείας τον προσπέρασα πάλι πηγαίνοντας στη στροφή του Paddock Hill. Από εκεί και μετά ήταν θέμα ελέγχου του αγώνα».
Rob Huff (21ος/10ος): «Έκανα πολύ καλή εκκίνηση στον 1ο αγώνα και κόλλησα αμέσως πίσω από τον Alain. Μετά, αυτός και ο Farfus ακούμπησαν, πράγμα που μου άνοιξε το δρόμο, κάτι ανάλογο με το 2004 όπου κέρδισα εδώ τον πρώτο μου αγώνα αυτοκινήτων τουρισμού. Στη συνέχεια, οδήγησα πρώτος με άνεση μέχρι τη στιγμή που τέσσερις γύρους πριν από το τέλος ένιωσα έναν κραδασμό και δύο γύρους από το τέλος, το ελαστικό έσκασε και τέλειωσαν όλα. Το καλό είναι ότι θα χάσω 10 κιλά πρόσθετου βάρους για το Oschersleben, επομένως θα φροντίσω να το χρησιμοποιήσω προς όφελός μου για να εκδικηθώ ανάλογα σε ένα μήνα».
Nicola Larini (23ος/12ος): «Ο 1ος μου αγώνας σχεδόν τελείωσε στη Στροφή 1 όταν μπλέχτηκα στο περιστατικό μεταξύ Alain και Farfus. Ευτυχώς παρά τρίχα δεν χτύπησα τον Farfus καθώς εκτοξευόταν εντός και εκτός της πίστας και από εκεί και μετά εδραιώθηκα στην έβδομη θέση, πράγμα που θα μου έδινε δυνατότητα να ξεκινήσω από την πρώτη σειρά στο 2ο αγώνα, όπως σχεδίαζα όλο το Σαββατοκύριακο. Τότε, το εμπρός ελαστικό έσκασε έχοντας ακόμα μπροστά μου μόλις τρεις γύρους και αναγκάστηκα να πάω στα pits για καινούργιο ελαστικό. Αντί να ξεκινήσω από την πρώτη σειρά, ξεκίνησα από την τελευταία και το μόνο που μπορούσα να κάνω ήταν να περάσω όσο το δυνατόν περισσότερα αυτοκίνητα και να ελπίσω να πάρω ίσως ένα βαθμό».
BRANDS HATCH ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ 1ΟΥ ΑΓΩΝΑ
1. J Müller BMW 320si 14 γύροι σε 22m20s925
2. Y Muller SEAT Leon TDI +6s595
3. A Priaulx BMW 320si +6s785
4. A Zanardi BMW 320si +7s772
5. T Coronel SEAT Leon +11s496
6. F Porteiro BMW 320si +14s623
7. G Tarquini SEAT Leon TDI +16s281
8. A Menu Chevrolet Lacetti +16s325
21. R Huff Chevrolet Lacetti +1m12s659
23. N Larini Chevrolet Lacetti +1 γύρος
BRANDS HATCH ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ 2ΟΥ ΑΓΩΝΑ
1. A Menu Chevrolet Lacetti 16 γύροι σε 30m05s069
2. F Porteiro BMW 320si +1s055
3. A Zanardi BMW 320si +1s379
4. J Muller BMW 320si +2s172
5. G Tarquini SEAT Leon TDI +8s087
6. A Farfus BMW 320si +8s265
7. S D’Aste BMW 320si +10s663
8. S Hernandez BMW 320si +13s282
10. R Huff Chevrolet Lacetti +15s399
12. N Larini Chevrolet Lacetti +17s747
ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΟΔΗΓΩΝ ΜΕΤΑ ΑΠΟ 14 ΑΠΟ ΤΟΥΣ 24 ΑΓΩΝΕΣ
1. Y Muller (SEAT), 65 βαθμοί 2. G Tarquini (SEAT), 64 3. A Priaulx (BMW), 49 4. R Rydell (SEAT), 48 5. J Müller (BMW), 43… 7. R Huff (Chevrolet), 36 8. A Menu (Chevrolet), 34… 11. N Larini (Chevrolet), 30…
ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΩΝ ΜΕΤΑ ΑΠΟ 14 ΑΠΟ ΤΟΥΣ 24 ΑΓΩΝΕΣ
1. SEAT, 194 βαθμοί 2. BMW, 165 3. Chevrolet, 134 4. Honda, 24.
Chevrolet
0 Comments:
Post a Comment
<< Home