WTCC Chevrolet - BRNO
Οι οδηγοί της Chevrolet κατέκτησαν την έβδομη και όγδοη θέση στην κατάταξη τη φετινή σεζόν, πραγματικός άθλος σε μία πίστα όπου τα πισωκίνητα αυτοκίνητα είχαν σαφέστατο πλεονέκτημα. Οι δύο τρίτες θέσεις που κέρδισαν ο Alain Menu (στον πρώτο αγώνα) και ο Rob Huff (στο 2ο αγώνα) επιβεβαιώνουν την ισχυρή δομή της ομάδας στο φετινό πρωτάθλημα. Ο Rob Huff είναι τώρα τέταρτος στη γενική κατάταξη των οδηγών.
Ο Alain Menu κέρδισε την τρίτη θέση στο πόντιουμ του πρώτου αγώνα μετά από έξυπνη οδήγηση, καθώς φρόντισε να προστατεύσει τα ελαστικά του σε μία πίστα που τα καταπονεί ιδιαίτερα. Ο δεύτερος αγώνας ήταν από τους πιο συναρπαστικούς και σκληρούς στην ιστορία του WTCC, με μια ομάδα οκτώ οδηγών να μάχονται σκληρά για τη δεύτερη θέση. Ένα έξοχο σόου, όπου κανείς δεν μπορούσε να κρατήσει λογαριασμό για το πόσες φορές ακούμπησαν, έσπρωξαν ή χτύπησαν ο ένας το αυτοκίνητο του άλλου, ένα θρίλερ από το οποίο ο Rob βγήκε ανέπαφος κερδίζοντας την τρίτη θέση.
Ο Nicola Larini είχε ένα δύσκολο Σαββατοκύριακο. Οι πρώτες δυσκολίες που αντιμετώπισε ήταν να βρει ένα καλό σετάρισμα, ακολούθησε μια ποινή εκκίνησης από την τελευταία θέση λόγω αγωνιστικής ένδυσης χωρίς έγκριση τύπου, και όλα αυτά, μέσα σε απίστευτα δραματικές αγωνιστικές συνθήκες.
· ΣΧΟΛΙΑ
Alain Menu (3ος/7ος): «Είμαι ευτυχής που τερμάτισα στο πόντιουμ στον 1ο αγώνα, πραγματικά πιστεύω ότι ήταν από τις καλύτερες αγωνιστικές εμφανίσεις μου φέτος. Παρά τη θέση μου στην πρώτη σειρά, δεν μπορούσα να κάνω πολλά στο ξεκίνημα του 1ου αγώνα, έχοντας να αντιμετωπίσω τα πισωκίνητα. Στους πρώτους γύρους, ήμουν πολύ προσεκτικός για να μην κάνω ζημιά στα ελαστικά μου και αυτό απέδωσε. Κατάφερα να κρατηθώ στο ρυθμό των δύο προπορευόμενων BMW και να χρησιμοποιήσω την αεροδυναμική υποπίεση που δημιουργούσαν (streaming), έτσι ώστε να παραμείνω στη θέση μου. Ο 2ος αγώνας ήταν μία τρέλα, το μοναδικό που έχω να πω είναι ότι θα μπορούσα να έχω κερδίσει αν δεν με είχαν πετάξει έξω από την πίστα».
Rob Huff (9ος/3ος): «Ο πρώτος μου αγώνας δυστυχώς καταστράφηκε μετά από επαφή με άλλο αυτοκίνητο, το σύστημα διεύθυνσης στράβωσε και έχασα αρκετές θέσεις. Ο απογευματινός αγώνας ήταν πολύ ζωηρός, όπως όλοι είδαν. Είναι αδύνατον να πω τι συνέβη, υπήρχε τέτοια μάχη σε όλες τις στροφές και αυτοκίνητα σε απίστευτες καταστάσεις! Ξεκίνησα καλά, μετά ήταν δύσκολο να παλεύω σε όλο τον αγώνα, κάποια στιγμή με χτύπησαν και έχασα τον πίσω προφυλακτήρα μου και τέσσερις θέσεις, αλλά κατάφερα να αναπληρώσω, να κρατήσω το αυτοκίνητο ανέπαφο και να τερματίσω τρίτος. Είμαι ευτυχής με το αποτέλεσμα: αυτό σημαίνει καλούς βαθμούς και μία τέταρτη θέση στο πρωτάθλημα».
Nicola Larini (11ος/12ος): «Δεν ήταν καλό Σαββατοκύριακο, από την αρχή μέχρι το τέλος! Στον 1ο αγώνα, κατάφερα να τερματίσω 11ος παρά το ότι ξεκίνησα από το τέλος, χάρη στην εμπειρία μου. Ο 2ος αγώνας ήταν σαν ροντέο, δεν μπορώ να καταλάβω τι συμπεριφορά μερικών οδηγών… είναι κρίμα, επειδή είχα το ρυθμό του Rob, πριν με χτυπήσουν αρκετές φορές».
BRNO ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ 1ΟΥ ΑΓΩΝΑ
1. A Zanardi BMW 320si 10 γύροι σε 21m55s769
2. F Porteiro BMW 320si + 0s825
3. A Menu Chevrolet Lacetti + 1s707
4. A Farfus BMW 320si + 9s476
5. J Müller BMW 320si +12s184
9. R Huff Chevrolet Lacetti + 17s842
11. N Larini Chevrolet Lacetti + 25s390
1. G Tarquini SEAT Leon TDI 10 γύροι σε 22m04s109
2. A Zanardi BMW 320si +0s360
3. R Huff Chevrolet Lacetti +5s410
4. A Farfus BMW 320si +5s718
5. F Porteiro BMW 320si +8s192
7. A Menu Chevrolet Lacetti +12s143
12. N Larini Chevrolet Lacetti +17s818
ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΟΔΗΓΩΝ ΜΕΤΑ ΑΠΟ 10 ΑΠΟ ΤΟΥΣ 24 ΑΓΩΝΕΣ
1. G Tarquini (SEAT), 58 βαθμοί 2. Y Muller (SEAT), 42 3. R Rydell (SEAT), 37 4. R Huff (Chevrolet), A Priaulx (BMW), 33 ...9. A Menu (Chevrolet), 22… 11. N Larini (Chevrolet), 19…
ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΩΝ ΜΕΤΑ ΑΠΟ 10 ΑΠΟ ΤΟΥΣ 24 ΑΓΩΝΕΣ
1. SEAT, 137 βαθμοί 2. BMW, 116 3. Chevrolet, 98 4. Honda, 18.