Ι.F Motorsports

Wednesday, June 4, 2008

WTCC Chevrolet - Pau Race


2 Ιουνίου 2008 – Ο πρώτος από τους φετινούς αγώνες του WTCC σε δημόσιους δρόμους απέφερε μια ακόμα μεγάλη συγκομιδή βαθμών για την ομάδα της Chevrolet. Ο Nicola Larini τερμάτισε δεύτερος στο 2ο αγώνα, ενώ ο Rob Huff ήρθε τέταρτος και πέμπτος. Ο Alain Menu τερμάτισε στη 10η θέση στον 1ο αγώνα αφού τον πέταξαν εκτός πίστας στον πρώτο γύρο, ενώ εγκατέλειψε στο 2ο αγώνα.

Ο πρώτος αγώνας πραγματοποιήθηκε σε στεγνές συνθήκες, αλλά βγήκε κόκκινη σημαία κατά τη διάρκεια του πρώτου γύρου, όταν ένας άλλος αγωνιζόμενος έπεσε πάνω στον Menu, με αποτέλεσμα και τα δύο αυτοκίνητα να κάνουν τετακέ και να μπλοκάρουν την πίστα για τους υπόλοιπους. Ο αγώνας ξεκίνησε πάλι πίσω από το αυτοκίνητο ασφαλείας.

Μερικά λεπτά πριν την έναρξη του 2ου αγώνα, μια καταιγίδα και δυνατή βροχή πλημμύρισαν τμήματα της πίστας και το paddock, αναγκάζοντας τους διοργανωτές να ξεκινήσουν τον αγώνα πίσω από το αυτοκίνητο ασφαλείας.

· ΣΧΟΛΙΑ

Nicola Larini (7ος/2ος): «Στον πρώτο αγώνα ξεκίνησα καλά και κέρδισα αμέσως μια θέση. Στην επανεκκίνηση, η διάταξη των αυτοκινήτων ήταν πιο αραιή και ήταν πιο δύσκολο να κάνω επίθεση για προσπέραση, γι’ αυτό και παρέμεινα στη θέση μου, γνωρίζοντας ότι αρκούσε για να ξεκινήσω από την πρώτη σειρά στο 2ο αγώνα. Καθώς ο καιρός ήταν κακός και ο δεύτερος αγώνας ξεκίνησε επίσης πίσω από το αυτοκίνητο ασφαλείας, το μόνο που μπορούσα να κάνω ήταν να προσπαθήσω να ασκώ συνεχώς πίεση στον Andy, προσβλέποντας σε κάποιο ενδεχόμενο λάθος του, το οποίο δεν έκανε. Στη συγκεκριμένη πίστα είναι δύσκολο να προσπεράσεις ήδη με στεγνές συνθήκες, πόσο μάλλον σε μια νεροποντή. Παρόλα αυτά, μια δεύτερη θέση, μετά το κατώτερο αποτέλεσμα που έφερα στη Βαλένθια, ενισχύει το ηθικό μου».

Rob Huff (5ος/4ος): «Όπως και ο Nicola, κέρδισα μια θέση στην πρώτη εκκίνηση. Μετά την επανεκκίνηση, το μόνο που έπρεπε να κάνω ήταν να συνεχίσω να πιέζω τον Gabriele (Tarquini). Παρατήρησα στους τελευταίους γύρους ότι μπλόκαραν οι τροχοί του και φρέναρε πολύ νωρίς για τη Στροφή 2, έτσι στον τελευταίο γύρο επιτέθηκα και τον προσπέρασα, παίρνοντας την τέταρτη θέση. Ο δεύτερος αγώνας ήταν απλά θέμα να κρατήσεις το αυτοκίνητο στην πίστα και να μην κάνεις λάθη. Δεν ήταν κάτι εύκολο, γιατί τα πίσω φώτα του Gabriele δεν λειτουργούσαν και ήταν πολύ δύσκολο να υπολογίσεις την απόσταση ανάμεσα στα δύο αυτοκίνητα και να δεις τα σημεία φρεναρίσματος για τις στροφές».

Alain Menu (10ος/ΕΓΚΑΤΕΛΕΙΨΕ): «Χτυπήθηκα από τον Zanardi στον πρώτο γύρο του πρώτου αγώνα, πράγμα που με οδήγησε σε τετακέ και πέρασα τα κερμπ με τους τροχούς πλήρως στριμμένους (τέρμα ανάποδο τιμόνι). Αυτό προφανώς διατάραξε ελαφρώς τη γεωμετρία, καθώς μετά την επανεκκίνηση το αυτοκίνητο υπέστρεφε παντού. Υπό τέτοιες συνθήκες, δεν υπήρχε δυνατότητα να κάνω κάτι καλύτερο από τη 10η θέση. Στον 2ο αγώνα όλα έδειχναν ευοίωνα για να κερδίσω ίσως ένα βαθμό, αλλά τότε ένα αυτοκίνητο πήγε ευθεία στον τοίχο στο σικέιν. Είχα μόλις ρίξει γύρο στον Τούρκο οδηγό και δεν είχα πολλή ταχύτητα στη στροφή, επομένως δεν ξέρω πραγματικά τι συνέβη. Αντίθετα με το περσινό αγώνα του Pau, το φετινό Σαββατοκύριακο δεν θέλω να το θυμάμαι».

PAU ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ 1ου ΑΓΩΝΑ

1. A Farfus BMW 320si 20 γύροι σε 52m20s842

2. Y Muller SEAT Leon TDI + 17s851

3. J Gené SEAT Leon TDI + 18s111

4. R Huff Chevrolet Lacetti + 19s139

5. G Tarquini SEAT Leon TDI + 20s608

6. R Rydell SEAT Leon TDI + 21s265

7. N Larini Chevrolet Lacetti + 22s110

8. A Priaulx BMW 320si + 22s478

10. A Menu Chevrolet Lacetti + 23s543


PAU ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ 2ου ΑΓΩΝΑ

1. A Priaulx BMW 320si 21 γύροι σε 36m01s406

2. N Larini Chevrolet Lacetti + 4s528

3. R Rydell SEAT Leon TDI + 5s000

4. G Tarquini SEAT Leon TDI + 14s424

5. R Huff Chevrolet Lacetti + 18s324

6. A Farfus BMW 320si + 19s968

7. Y Muller BMW 320si + 25s140

8. J Thompson Honda Accord Euro R + 28s203

DNF A Menu Chevrolet Lacetti Ατύχημα (12 γύροι)

ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΟΔΗΓΩΝ ΜΕΤΑ ΑΠΟ 8 ΑΠΟ ΤΟΥΣ 24 ΑΓΩΝΕΣ

1. G Tarquini (SEAT), 45 βαθμοί 2. Y Muller (SEAT), 38 3. R Rydell (SEAT), 37 4. A Priaulx (BMW), 33 5. J Gené (SEAT), 30 6. R Huff (Chevrolet), 27 8. N Larini (Chevrolet), 19… 10. A Menu (Chevrolet), 14…

ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΩΝ ΜΕΤΑ ΑΠΟ 8 ΑΠΟ ΤΟΥΣ 24 ΑΓΩΝΕΣ

1. SEAT, 115 βαθμοί 2. BMW, 85 3. Chevrolet, 81 4. Honda, 10.


Chevrolet