ΚΥΡΙΑΡΧΙΑ CHEVROLET : ΟΙ HUFF ΚΑΙ MENU ΚΕΡΔΙΖΟΥΝ ΚΑΙ ΣΤΟΥΣ ΔΥΟ ΑΓΩΝΕΣ
19 Μαΐου 2008 – Ο Rob Huff κατέκτησε την πρώτη νίκη της χρονιάς, για τον ίδιο και τη Chevrolet στη Βαλένθια, ένας άθλος που επαναλήφθηκε αργότερα την ίδια μέρα από τον team mate του, Alain Menu στο δεύτερο αγώνα. Ο Βρετανός οδηγός είχε ξεκινήσει από τη δεύτερη σειρά στη γραμμή εκκίνησης και χρησιμοποίησε την έξοχη συμπεριφορά του Chevrolet Lacetti για να περάσει έναν-έναν όσους βρίσκονταν μπροστά του. Μετά από μερικούς γύρους πέρασε για πρώτη φορά στην πρώτη θέση, την οποία και διατήρησε μέχρι τέλους. Ο Alain Menu, ο οποίος είχε ξεκινήσει τελευταίος από τους οδηγούς που πέρασαν στα προκριματικά, έδωσε έναν εντυπωσιακό πρώτο αγώνα, που τον έφερε στη όγδοη θέση τερματισμού, καλή για pole position στο δεύτερο αγώνα.
Σ’ αυτό τον δεύτερο αγώνα, βρέθηκε πρώτος στο 2ο γύρο και σημείωσε την πρώτη του νίκη της χρονιάς, ενώ δεύτερος, από τη όγδοη θέση, τερμάτισε ο Rob Huff. Ο Nicola Larini είχε ένα άτυχο Σαββατοκύριακο και τερμάτισε στην έκτη και ένατη θέση. Η Chevrolet ανεβαίνει τώρα στη δεύτερη θέση στο πρωτάθλημα των κατασκευαστών, ενώ ο Huff είναι πρώτος στην κατάταξη των οδηγών της Chevrolet στην έβδομη θέση.
· ΣΧΟΛΙΑ
Alain Menu (8ος/1ος): «Είχα έναν καλό πρώτο αγώνα και κατάφερα να επωφεληθώ από τα πολλά περιστατικά που συνέβησαν μπροστά μου. Ολόκληρος ο αγώνας ήταν πραγματικά στα όρια για όλους και σε μερικές περιπτώσεις παραλίγο να έχω έξοδο. Ήμουν τυχερός όταν ο Thompson προσπάθησε να με κλείσει, αλλά ήταν ήδη πολύ αργά: Είχα περάσει. Μετά προσπέρασα το Zanardi για την όγδοη θέση, αλλά με έσπρωξε στο γρασίδι, όπου παραλίγο να πάθω τετακέ με υψηλή ταχύτητα. Νομίζω ότι αυτή τη φορά πραγματικά υπερέβαλε με τους ελιγμούς του, γιατί ήταν πολύ επικίνδυνο με την ταχύτητα που πηγαίναμε. Παρ’ όλα αυτά κατάφερα να τον προσπεράσω μερικές στροφές αργότερα, κάτι που με έφερε σε pole position για το 2ο αγώνα. Στο δεύτερο αγώνα ήξερα ότι θα με περνούσε ο Andy στην αρχή, αλλά μετά τον πρώτο γύρο άρχισα σιγά-σιγά να ‘γίνομαι πονοκέφαλος’ με την πίεση που του ασκούσα, σε σημείο που τον πέρασα στο 2ο γύρο. Από εκεί και μετά το ζήτημα ήταν να κρατηθεί το αυτοκίνητο στην πίστα».
Nicola Larini (6ος/9ος): «Έκανα εκπληκτικό ξεκίνημα στον 1ο αγώνα, ανεβαίνοντας από τη 10η στην έκτη θέση αμέσως. Είχα καλό ρυθμό στην αρχή, αλλά περίμενα πολύ για να κάνω οποιαδήποτε κίνηση, καθώς φοβόμουν ότι κάτι μπορούσε να συμβεί μεταξύ των αυτοκινήτων που μάχονταν μπροστά από μένα. Αφού προσπέρασα τον Müller, υπέφερα από λίγη υποστροφή, έτσι κατάφερε να με περάσει πάλι. Στο δεύτερο αγώνα, απλά οδήγησα πολύ συντηρητικά, το καλό είναι ότι θα είμαι πολύ ελαφρύς για τον επόμενο αγώνα στο Pau».
Ray Mallock: «Είναι φανταστικό που επιτέλους βρήκαμε το ρυθμό μας στη φετινή σεζόν. Οι μέχρι τώρα αγώνες δεν είχαν δείξει τις πραγματικές δυνατότητες του Chevrolet Lacetti, αλλά στους σημερινούς φάνηκαν. Ελπίζω, η σημερινή επιτυχία να αποτελέσει την αρχή για πολλές ακόμα φέτος».
1. R Huff Chevrolet Lacetti 13 γύροι σε 22m52s987
2. G Tarquini SEAT Leon TDI + 5s376
3. J Gené SEAT Leon TDI + 10s095
4. Y Muller SEAT Leon TDI + 10s491
5. J Müller BMW 320si + 10s982
6. N Larini Chevrolet Lacetti + 11s679
7. A Priaulx BMW 320si + 12s114
8. A Menu Chevrolet Lacetti + 13s189
1. A Menu Chevrolet Lacetti 13 γύροι σε 22m47s994
2. R Huff Chevrolet Lacetti + 2s441
3. A Priaulx BMW 320si + 3s952
4. J Müller BMW 320si + 5s403
5. G Tarquini SEAT Leon TDI + 16s332
6. J Gené SEAT Leon TDI + 19s171
7. R Rydell SEAT Leon TDI + 19s662
8. Y Muller SEAT Leon TDI + 20s459
9. N Larini Chevrolet Lacetti + 21s312
ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΟΔΗΓΩΝ ΜΕΤΑ ΑΠΟ 6 ΑΠΟ ΤΟΥΣ 24 ΑΓΩΝΕΣ
1. G Tarquini (SEAT), 36 βαθμοί 2. R Rydell (SEAT), 28 3. Y Muller (SEAT), 28 4. J Gené (SEAT), 24 5. A Priaulx (BMW), 22… 7. R Huff (Chevrolet), 18; 8. A Menu (Chevrolet, 14… 12. N Larini (Chevrolet), 6…
ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΩΝ ΜΕΤΑ ΑΠΟ 6 ΑΠΟ ΤΟΥΣ 24 ΑΓΩΝΕΣ1. SEAT, 90 βαθμοί 2. Chevrolet, 60 3. BMW, 59 4. Honda, 6.
Chevrolet