WRC FORD- Ράλι Σαρδηνίας (15-¬18 Μαΐου, 2008)


Ο Hirvonen και ο Latvala ξεκίνησαν το τελευταίο σκέλος και οι δύο στη δεύ

Και οι δύο οδηγοί ροκάνισαν τη διαφορά από το Γάλλο κατά τη διάρκεια των τριών πρώτων ειδικών διαδρομών, με τον Hirvonen να πρωτοστατεί στην επίθεση. Αλλά όταν συνειδητοποίησαν ότι η διαφορά ήταν μεγάλη, χαλάρωσαν το ρυθμό τους, ώστε να τερματίσουν σε δύο ικανοποιητικές θέσεις στο πόντιουμ. Ο εικοσιεπτάχρονος Hirvonen κέρδισε σε δύο ειδικές την τελευταία ημέρα, και τελικά τερμάτισε μόλις 10.6sec πίσω από τον Loeb και 4.7sec μπροστά από τον 23-χρονο team-mate του.
«Η πρώτη ειδική της Κυριακής ήταν θαυμάσια, αλλά στην επόμ

«Χρειαζόμουνα περισσότερη ταχύτητα την Παρασκευή, αλλά εκτός από αυτό, ήταν ένα καλό ράλι. Αν συνεχίσω να είμαι πρώτος στο πρωτάθλημα και πρώτος στη σειρά εκκίνησης, τότε θα χρειαστώ περισσότερη ταχύτητα την πρώτη μέρα, όταν οι συνθήκες είναι ολισθηρές. Αν η νίκη δεν είναι εφικτή, τότε πρέπει να τερματίζω στη δεύτερη θέση και αυτό ακριβώς έκανα εδώ» πρόσθεσε.

«Το πρωί, έδωσα μεγάλη μάχη με τον Mikko και μπορούσα να έχω οδηγήσει καλύτερα. Είχα καλή θέση στο δρόμο επί δύο μέρες, αλλά όχι σήμερα. Δεν ένιωθα την ίδια αυτοπεποίθηση, επειδή οι δρόμοι ήταν ολισθηροί και δεν υπήρχε η ίδια ροή. Είδα, ότι δεν μπορούσα να φτάσω το Mikko, άρχισα λοιπόν να χαλαρώνω. Ακολούθησα το ρυθμό του στις ειδικές δεν ήθελα όμως να ριψοκινδυνεύσω ανόητα, προσπαθώντας να τον προσπεράσω. Ο Mikko κέρδισε τη μάχη στις πρωινές ειδικές, και η δεύτερη θέση του ανήκει» πρόσθεσε ο Latvala.

Ο επικεφαλής της BP Ford Abu Dhabi team, Malcolm Wilson ήταν ευχαριστημένος με το αποτέλεσμα. «Αποφασίσαμε ότι δεν ήταν ρεαλιστικός στόχος να ‘πιάσουμε’ τον Loeb και οι οδηγοί μας θέλησαν να διασφαλίσουν τις θέσεις τους. Το Σάββατο ήταν μία πολύ ξεχωριστή μέρα, και πιστεύω ότι κανείς δεν έχει πλησιάσει τόσο πολύ τον Loeb σε μια μέρα, τη στιγμή που μάχεται για την πρώτη θέση, επομένως το μέλλον προμηνύεται καλό. Η θέση στο δρόμο ήταν πιο κρίσιμη εδώ από όσο νομίζαμε αρχικά, και αυτό ήταν έκπληξη, αλλά τα αυτοκίνητά μας έτρεξαν αξιόπιστα σε όλο το ράλι» δήλωσε.
Ο Διευθυντής Αγωνιστικού της Ford Ευρώπης, Mark Deans δήλωσε: «Παρά το πάθος για τη νίκη, εν τούτοις οι οδηγοί μας δεν ξέχασαν ούτε στιγμή τη σημασία που έχει η διασφάλιση του πρωταθλήματος των κατασκευαστών, γι’ αυτό και διατηρήσαμε το πλεονέκτημα των επτά βαθμών. Είναι κάτι, που μας κάνει να νιώθουμε σιγουριά ενόψει των σκληρών αγώνων της Ελλάδας και της Τουρκίας».
Επόμενος γύρος
Το πρωτάθλημα παραμένει στη Μεσόγειο, καθώς ο έβδομος γύρος πραγματοποιείται στην Ελλάδα στο τέλος του μήνα. Το χωμάτινο Ράλι Ακρόπολις έχει τη βάση του στην Αθήνα (29 Μαΐου - 1 Ιουνίου).
Γενική κατάταξη
1. S Loeb/D Elena FRA Citroen C4 3. 57. 17.2
2. M Hirvonen/J Lehtinen FIN Ford Focus RS 3. 57. 27.8
3. J-M Latvala/M Anttila FIN Ford Focus RS 3. 57. 32.5
4. G Galli/G Bernacchini ITA Ford Focus RS 3. 58. 59.7
5. D Sordo/M Marti ESP Citroen C4 3. 59. 22.8
6. C Atkinson/S Prévot AUS Subaru Impreza 4. 02. 25.8
7. H Solberg/C Menkerud NOR Ford Focus RS 4. 03. 18.2
8. Θ Ααωα/Κ Σικκ ΕΣΤ Ψιτροεν Ψ4 4. 03. 38.5
9. P-G Andersson/J Andersson SWE Suzuki SX4 4. 05. 05.9
10 P Solberg/P Mills NOR Subaru Impreza 4. 06. 58.2
Πρωτάθλημα οδηγών Πρωτάθλημα κατασκευαστών
1. M Hirvonen 43 βαθμοί 1. BP Ford Abu Dhabi 71 βαθμοί
2. S Loeb 40 βαθμοί 2. Citroen Total 64 βαθμοί
3. C Atkinson 31 βαθμοί 3. Subaru 42 βαθμοί
4. J-M Latvala 24 βαθμοί 4. Stobart VK M-Sport 34 βαθμοί
5. D Sordo 21 βαθμοί 5. Munchi's Ford 16 βαθμοί
6. G Galli 17 βαθμοί 6. Suzuki 7 βαθμοί
Ford