Chevrolet WTCC - ESTORIL
16 Ιουλίου 2008 – Η ομάδα Chevrolet WTCC συγκέντρωσε σημαντικούς βαθμούς στον Πορτογαλικό γύρο του πρωταθλήματος 2008, χάρη στη δεύτερη θέση που πήρε ο Nicola Larini από pole position και στους βαθμολογούμενους τερματισμούς του Rob Huff. Το Σαββατοκύριακο του Alain Menu δεν απέφερε κανένα βαθμό μετά την ακύρωση των χρόνων του στις κατατακτήριες δοκιμές λόγω τεχνικής βλάβης του πυροσβεστήρα του αυτοκινήτου του.
Στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα των Οδηγών, τόσο ο Huff όσο και ο Larini ανέβηκαν κατά μία θέση στο βαθμολογικό πίνακα, ενώ η Chevrolet πλησιάζει όλο και περισσότερο στη δεύτερη θέση στον πίνακα των Κατασκευαστών.
· ΣΧΟΛΙΑ
Nicola Larini (2ος/6ος): «Έκανα καλή εκκίνηση από pole position στον πρώτο αγώνα, αλλά τα SEAT με προσπέρασαν. Όταν ο Yvan πήρε ανοιχτά μια στροφή, κατάφερα οριακά να τον προσπεράσω και να αρχίσω να κυνηγάω τον Rickard. Στην αρχή, κατέβαλα μεγάλη προσπάθεια, παρόλο που ήμουν ταχύτερος από αυτόν, κυρίως στο πρώτο και στο τρίτο κομμάτι. Αλλά βγαίνοντας από την παρατεταμένη δεξιά στροφή, έπρεπε να ξεφύγω ελαφρώς από την ιδανική γραμμή για να μην χάσω τη αεροδυναμική πίεση στο εμπρός τμήμα, κάτι που μείωνε τη δυνατότητά μου να τον περάσω στα φρένα στο τέλος της ευθείας. Έτσι τερμάτισα πάλι δεύτερος. Στο δεύτερο αγώνα, πίεσα όσο μπορούσε σκληρότερα και κέρδισα μια θέση, αλλά δεν μπορούσα να κάνω τίποτα περισσότερο».
Rob Huff (4ος/5ος): «Έκανα καλή εκκίνηση και βρέθηκα ακριβώς δίπλα στον Rickard προς το τέλος της ευθείας. Στην συνέχεια, είχα μόνο μια επιλογή, επομένως σκέφθηκα ‘έσω γενναίος’ και πήρα την εξωτερική. Μετά όμως κάποιος χτύπησε τον Jordi και αυτός με εξώθησε σε μισό τετακέ, με αποτέλεσμα να χάσω κανα-δυό θέσεις. Κατόπιν, παρέμεινα πίσω από τον Andy και το Jordi για οκτώ γύρους περίπου, μέχρις ότου θεώρησα ότι ήταν η κατάλληλη στιγμή να επιτεθώ. Είχα προστατεύσει τα ελαστικά μου, επομένως μπόρεσα να κάνω δύο καλές κινήσεις προς το τέλος και να κερδίσω βαθμούς, κάτι πολύ καλό. Στο δεύτερο αγώνα ακολουθούσα τα SEAT, όταν ο Yvan έβγαλε τον Jordi από την πορεία του, αλλά αυτός επανήλθε στην πίστα και έπεσε πάνω μου, με αποτέλεσμα να στραβώσει το σύστημα διεύθυνσης. Από εκεί και μετά, το ζήτημα ήταν απλά να σώσω όσο περισσότερους βαθμούς μπορούσα».
Ο επόμενος αγώνας θα πρέπει να είναι καλύτερος στην πίστα της πατρίδας μου στο Brands Hatch. Κατέκτησα την πρώτη νίκη για τη Chevrolet εκεί το 2006 και κέρδισα πάλι το 2007. Μακάρι φέτος να τριτώσει.»
ESTORIL ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ 1ΟΥ ΑΓΩΝΑ
1. R Rydell SEAT Leon TDI 12 γύροι σε 22m05s135
2. N Larini Chevrolet Lacetti + 0s816
3. Y Muller SEAT Leon TDI + 8s160
4. R Huff Chevrolet Lacetti + 10s681
5. J Gené SEAT Leon TDI + 12s316
6. A Priaulx BMW 320si + 12s605
7. T Monteiro SEAY Leon TDI + 13s222
8. F Porteiro BMW 320si + 13s662
11. A Menu Chevrolet Lacetti + 23s543
ESTORIL ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ 2ΟΥ ΑΓΩΝΑ
1. T Monteiro SEAT Leon TDI 12 γύροι σε 22m06s495
2. Y Muller SEAT Leon TDI + 2s635
3. A Priaulx BMW 320si + 2s921
4. F Porteiro BMW 320si + 3s578
5. R Huff Chevrolet Lacetti + 4s028
6. N Larini Chevrolet Lacetti + 4s466
7. J Müller BMW 320si + 6s242
8. R Rydell SEAT Leon TDI + 7s495
14. A Menu Chevrolet Lacetti + 15s154
ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΟΔΗΓΩΝ ΜΕΤΑ ΑΠΟ 12 ΑΠΟ ΤΟΥΣ 24 ΑΓΩΝΕΣ
1. G Tarquini (SEAT), 58 βαθμοί 2. Y Muller (SEAT), 55 3. R Rydell (SEAT), 48 4. A Priaulx (BMW), 43 5. R Huff (Chevrolet), 36… 7. N Larini (Chevrolet), 30… 11. A Menu (Chevrolet), 23…
ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΩΝ ΜΕΤΑ ΑΠΟ 12 ΑΠΟ ΤΟΥΣ 24 ΑΓΩΝΕΣ
1. SEAT, 172 βαθμοί 2. BMW, 135 3. Chevrolet, 115 4. Honda, 19.