WRC FORD- Ράλι Φινλανδίας
Δύο Φιλανδικά δίδυμα, ένα από τα οποία είναι πρώτο στον πίνακα των οδηγών του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Ράλι της FIA, ανυπομονούν να διεκδικήσουν μία πρώτη νίκη στο ράλι της πατρίδας τους, σε μία από τις κλασικές διοργανώσεις του σπορ, με την υποστήριξη μιας ομάδας που προηγείται στον αγώνα του τίτλου των κατασκευαστών – αυτό είναι το σκηνικό για έναν επικό αγώνα καθώς το Ράλι Φινλανδίας (31 Ιουλίου – 1 Αυγούστου) σηματοδοτεί την έναρξη του δεύτερου μέρους της φετινής σεζόν, μετά από ένα διάλειμμα επτά εβδομάδων.
Οι αντίπαλοί τους θα φροντίσουν αυτός ο ένατος γύρος του πρωταθλήματος να μην είναι απλά μία αναμέτρηση μεταξύ των οδηγών της BP Ford Abu Dhabi World Rally Team, Mikko Hirvonen & Jarmo Lehtinen και των team-mates τους, Jari-Matti Latvala & Miikka Anttila, αλλά ο εσωτερικός ανταγωνισμός θα είναι σκληρός.
Πέραν αυτού, και τα δύο δίδυμα γνωρίζουν καλά ότι τώρα τους προσφέρεται η ευκαιρία να αυξήσουν το προβάδισμα 9 βαθμών της Ford στο πρωτάθλημα των κατασκευαστών, με το διακεκριμένο Focus RS World Rally Car.
Η νίκη στη Φινλανδία - στην πνευματική πατρίδα του σπορ - είναι διακαής πόθος και οι οδηγοί που κατάγονται από εκεί έχουν σαφές πλεονέκτημα σε έναν από τους πιο ειδικούς αγώνες της σεζόν. Μόνον έξι μη Φιλανδοί οδηγοί έχουν κερδίσει στο ράλι σε 57 χρόνια, ενώ τεράστια πλήθη συρρέουν στην ύπαιθρο, ανάμεσα σε λίμνες και δάση κοντά στην πόλη Jyväskylä που φιλοξενεί το ράλι, για να ζητωκραυγάσουν τους συμπατριώτες τους. Το ράλι περιλαμβάνει χωμάτινες ειδικές διαδρομές υψηλών ταχυτήτων που θυμίζουν τρενάκι του λούνα παρκ σε ξέφρενη πορεία, και οι οδηγοί που έχουν μεγαλώσει σε τέτοιους δρόμους έχουν ένα πλεονέκτημα σε σχέση με τους εκτός κλίματος αγωνιζόμενους, οι οποίοι χρειάζονται αρκετά χρόνια εμπειρίας πριν μπορέσουν να ελπίσουν σε μία νίκη. Το Ράλι Φινλανδίας έχει φιλοξενήσει πέντε από τους έξι ταχύτερους αγώνες ράλι στην ιστορία, με το γύρο του 2005 να είναι πρώτο στη λίστα των ταχύτερων ράλι όλων των εποχών, με μία εκπληκτική μέση ταχύτητα 122.86χλμ.
Οι φαρδείς, ‘σκληροί’ δρόμοι είναι λείοι σαν τραπέζι του μπιλιάρδου, αλλά τεχνικά, είναι ένα απίστευτα δύσκολο ράλι. Η ακριβής οδήγηση και η γενναιότητα είναι πιο σημαντικά στοιχεία εδώ από οπουδήποτε αλλού. Τα φοβερά άλματα συχνά κρύβουν στροφές αμέσως μετά, επομένως η ακρίβεια και η ανάγνωση των σημειώσεων πρέπει να είναι άριστη, ενώ η επιλογή της σωστής γραμμής πριν την ‘απογείωση’ διασφαλίζει μέγιστο ρυθμό στις στροφές που ακολουθούν.
Θα είναι η έβδομη εμφάνιση εδώ για τον Hirvonen, ο οποίος ζει στο Jyväskylä και θα γιορτάσει τα 28α γενέθλιά του την Πέμπτη, την ημέρα εκκίνησης. Η περσινή δεύτερη θέση είναι το καλύτερό του αποτέλεσμα. «Γνωρίζω αυτές τις ειδικές από τότε που ήμουν παιδί, όταν παρακολουθούσα ήρωες όπως οι Markku Alen και Ari Vatanen εν δράσει. Η οικογένεια και οι φίλοι μου θα βρίσκονται όλοι έξω, για να με δουν, και θα είναι φανταστικό συναίσθημα να βρεθώ στο πρώτο σκαλί του πόντιουμ, μπροστά τους, την Κυριακή το απόγευμα» δήλωσε ο Hirvonen. «Ωστόσο έχω αντιπάλους, ικανούς να με εμποδίσουν. Υπάρχει λίγη περισσότερη πίεση για να κερδίσω στη Φινλανδία σε σχέση με άλλα ράλι, αλλά δεν υπάρχει τίποτα που να μην μπορώ να αντιμετωπίσω. Ανυπομονώ επειδή είναι η πρώτη φορά που αγωνίζομαι στο ράλι της πατρίδας μου, όντας πρώτος στο πρωτάθλημα. Αυτό το ράλι είναι ζήτημα γενναιότητας, αξιόπιστων σημειώσεων και ακρίβειας. Απλά δεν υπάρχουν περιθώρια για λάθη» πρόσθεσε.
Ο Latvala αδημονεί εξ ίσου για την έναρξη της δράσης. «Θα είναι ένα ξεχωριστό γεγονός για μένα αν κερδίσω σε πάτριο έδαφος. Η νίκη εδώ έχει μεγαλύτερη αίγλη σε σχέση με άλλα παγκόσμια ράλι. Απαιτεί άριστη εμπειρία του ράλι και πρέπει να μπορείς να οδηγείς με ‘τέρμα γκάζι’ από την αρχή μέχρι το τέλος, χωρίς λάθη. Όσοι ελπίζουν σε μία νίκη πρέπει να έχουν ολοκληρώσει το ράλι – από την αρχή μέχρι το τέλος – τουλάχιστον δύο φορές. Εγώ το έχω κάνει στα πλαίσια των τριών συμμετοχών μου» δήλωσε ο 23χρονος. «Γνωρίζω τμήματα των νέων ειδικών του Σαββάτου, μερικά από τα οποία είναι πιο στενά από τους παραδοσιακούς φαρδείς δρόμους που χρησιμοποιούνται στο δεύτερο σκέλος. Νιώθω μεγάλη αυτοπεποίθηση έχοντας τερματίσει δεύτερος στην Τουρκία τον περασμένο μήνα. Έκανα λάθη στην Αργεντινή και στην Ιταλία και είχα προβλήματα στην Ελλάδα, επομένως το αποτέλεσμα της Τουρκίας ήταν μεγάλη ανακούφιση. Με ενίσχυσε στη μάχη μου με το Mikko και τον Sébastien Loeb και στο να διατηρήσω την αυτοπεποίθηση μου στο καλοκαιρινό διάλειμμα. Η δοκιμή μας πριν τον αγώνα έχει μεταφερθεί πιο κοντά στο ράλι, γεγονός που θα μου προσφέρει σωστή αίσθηση κατά την επάνοδό μου στα ράλι μετά το καλοκαίρι» πρόσθεσε.
Οι Khalid Al Qassimi & Michael Orr θα οδηγήσουν ένα τρίτο Focus RS στην πρώτη επέτειο της συνεργασίας του Τουριστικού Οργανισμού του Abu Dhabi με τη Ford. «Η πρώτη μου χρονιά στο WRC ήταν μία διαδικασία για να μάθω τις διάφορες οδηγικές τεχνικές και τα στυλ που απαιτούνται ώστε να αντιμετωπίσω εδάφη άγνωστα για μένα. Τερμάτισα σε όλους τους αγώνες, αλλά στη Φινλανδία, οι σημειώσεις μου και η εμπειρία μου από τις ειδικές πρέπει να μεταφραστούν σε τέλειους χρόνους. Θα είναι το πρώτο ράλι όπου μπορώ να ανατρέξω στις περσινές επιδόσεις μου και να αξιολογήσω την πρόοδό μου. Έχω την περιέργεια να μάθω την εξέλιξή μου μετά από ένα χρόνο στην καριέρα μου στο WRC» δήλωσε ο 36χρονος Al Qassimi.
Διαδρομή ράλι
Για δεύτερη χρονιά, σχεδόν η μισή διαδρομή είναι νέα, αν και το ράλι παραμένει στην παραδοσιακή βάση του στην κεντρική Φινλανδία, στην πόλη Jyväskylä. Οι οργανωτές προσπάθησαν να διασφαλίσουν ότι οι δρόμοι θα αντέξουν την επέλαση των 100 και πλέον αυτοκινήτων. Μετά την παραδοσιακή υπέρ-ειδική την Πέμπτη το βράδυ στον ιππόδρομο του Killeri, την Παρασκευή η δράση μεταφέρεται δυτικά του Jyväskylä. Οι σημαντικές αλλαγές βρίσκονται στο δεύτερο σκέλος του Σαββάτου, που περιλαμβάνει σχεδόν τη μισή συνολικά αγωνιστική απόσταση. Καθώς θεωρείται, παραδοσιακά, η κλασική αγωνιστική ημέρα της χρονιάς, η δράση εκτυλίσσεται και πάλι στους φαρδείς, γρήγορους δρόμους κοντά στο Jämsä, αλλά πέντε από τις 10 ειδικές είναι νέες από πέρσι. Η τρομερή Ouninpohja, μία διαδρομή που θυμίζει τρενάκι του λούνα παρκ, με απίστευτες συνεχόμενες στροφές, τυφλά λοφάκια και άλματα και θεωρείται η απόλυτη δοκιμασία ικανότητας και θάρρους, δεν θα χρησιμοποιηθεί για λόγους ασφαλείας, αν και τμήματά της έχουν ενσωματωθεί σε μία άλλη ειδική. Το τελευταίο σκέλος της Κυριακής περιλαμβάνει τρεις ειδικές ανατολικά του Jyväskylä. Οι οδηγοί θα καλύψουν 340.42 αγωνιστικά χιλιόμετρα σε μία συνολική διαδρομή 1461.58km.
ΡΑΛΙ ΦΙΝΛΑΝΔΙΑΣ
9ος ΓΥΡΟΣ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΥ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑΤΟΣ ΡΑΛΙ ΤΗΣ FIA
31 Ιουλίου - 3 Αυγούστου 2008
Πέμπτη 31 Ιουλίου: 1η Ημέρα Jyväskylä - Jyväskylä
Εκκίνηση: Jyväskylä Paviljonki 19.00
1η Ε.Δ. SSS Killeri 1 2.06 χλμ. 19.45
Ανασυγκρότηση: Jyväskylä Paviljonki 20.15
Παρασκευή 1 Αυγούστου: 1η Ημέρα (συνέχεια) Jyväskylä - Jyväskylä
Serv A Paviljonki (15 λεπτά) 06.30
2η Ε.Δ. Vellipohja 1 17.16 χλμ. 07.30
3η Ε.Δ. Mökkiperä 1 11.38 χλμ. 08.26
4η Ε.Δ. Palsankylä 1 13.90 χλμ. 09.09
Serv B Paviljonki (30 λεπτά) 10.32
5η Ε.Δ. Vellipohja 2 17.16 χλμ. 11.47
6η Ε.Δ. Mökkiperä 2 11.38 χλμ. 12.43
7η Ε.Δ. Palsankylä 2 13.90 χλμ. 13.26
Serv C Paviljonki (30 λεπτά) 14.49
8η Ε.Δ. Urria 12.65 χλμ. 16.18
9η Ε.Δ. Lautaperä 7.87 χλμ. 16.50
10η Ε.Δ. Jukojärvi 22.18 χλμ. 7.29
11η Ε.Δ. SSS Killeri 2 2.06 χλμ. 20.00
Serv D Paviljonki (45 λεπτά) 20.30
Ανασυγκρότηση: Paviljonki 21.15
Σύνολο: 131.70 χλμ.
Σάββατο 2 Αυγούστου: 2η Ημέρα Jyväskylä - Jyväskylä
Serv E Paviljonki (15 λεπτά) 06.00
12η Ε.Δ. Himos 15.35 χλμ. 07.13
13η Ε.Δ. Hirvimäki 10.67 χλμ. 08.09
14η Ε.Δ. Surkee 1 14.80 χλμ. 08.34
Serv F Paviljonki (30 λεπτά) 09.33
15η Ε.Δ. Leustu 21.43 χλμ. 10.46
16η Ε.Δ. Kakaristo 1 20.09 χλμ. 11.45
17η Ε.Δ. Kaipolanvuori 13.64 χλμ. 12.26
18η Ε.Δ. Surkee 2 14.80 χλμ. 13.31
Serv G Paviljonki (30 λεπτά) 14.30
19η Ε.Δ. Kakaristo 2 20.09 χλμ. 16.13
20ή Ε.Δ. Juupajoki 21.13 χλμ. 17.03
21η Ε.Δ. Väärinmaja 16.25 χλμ. 17.56
Serv H Paviljonki (45 mins) 19.51
Ανασυγκρότηση: Paviljonki 20.36
Σύνολο: 168.25 χλμ.
Κυριακή 3 Αυγούστου: 3η Ημέρα Jyväskylä - Jyväskylä
Serv I Paviljonki (15 λεπτά) 08.20
22η Ε.Δ. Lankamaa 23.09 χλμ. 09.38
23η Ε.Δ. Hannula 10.92 χλμ. 10.44
24η Ε.Δ. Ruuhimäki 6.46 χλμ. 12.02
Τερματισμός: Paviljonki 13.30
Σύνολο 40.47 χλμ.
Συνολική διαδρομή ράλι 340.42 χλμ.
Οι αντίπαλοί τους θα φροντίσουν αυτός ο ένατος γύρος του πρωταθλήματος να μην είναι απλά μία αναμέτρηση μεταξύ των οδηγών της BP Ford Abu Dhabi World Rally Team, Mikko Hirvonen & Jarmo Lehtinen και των team-mates τους, Jari-Matti Latvala & Miikka Anttila, αλλά ο εσωτερικός ανταγωνισμός θα είναι σκληρός.
Πέραν αυτού, και τα δύο δίδυμα γνωρίζουν καλά ότι τώρα τους προσφέρεται η ευκαιρία να αυξήσουν το προβάδισμα 9 βαθμών της Ford στο πρωτάθλημα των κατασκευαστών, με το διακεκριμένο Focus RS World Rally Car.
Η νίκη στη Φινλανδία - στην πνευματική πατρίδα του σπορ - είναι διακαής πόθος και οι οδηγοί που κατάγονται από εκεί έχουν σαφές πλεονέκτημα σε έναν από τους πιο ειδικούς αγώνες της σεζόν. Μόνον έξι μη Φιλανδοί οδηγοί έχουν κερδίσει στο ράλι σε 57 χρόνια, ενώ τεράστια πλήθη συρρέουν στην ύπαιθρο, ανάμεσα σε λίμνες και δάση κοντά στην πόλη Jyväskylä που φιλοξενεί το ράλι, για να ζητωκραυγάσουν τους συμπατριώτες τους. Το ράλι περιλαμβάνει χωμάτινες ειδικές διαδρομές υψηλών ταχυτήτων που θυμίζουν τρενάκι του λούνα παρκ σε ξέφρενη πορεία, και οι οδηγοί που έχουν μεγαλώσει σε τέτοιους δρόμους έχουν ένα πλεονέκτημα σε σχέση με τους εκτός κλίματος αγωνιζόμενους, οι οποίοι χρειάζονται αρκετά χρόνια εμπειρίας πριν μπορέσουν να ελπίσουν σε μία νίκη. Το Ράλι Φινλανδίας έχει φιλοξενήσει πέντε από τους έξι ταχύτερους αγώνες ράλι στην ιστορία, με το γύρο του 2005 να είναι πρώτο στη λίστα των ταχύτερων ράλι όλων των εποχών, με μία εκπληκτική μέση ταχύτητα 122.86χλμ.
Οι φαρδείς, ‘σκληροί’ δρόμοι είναι λείοι σαν τραπέζι του μπιλιάρδου, αλλά τεχνικά, είναι ένα απίστευτα δύσκολο ράλι. Η ακριβής οδήγηση και η γενναιότητα είναι πιο σημαντικά στοιχεία εδώ από οπουδήποτε αλλού. Τα φοβερά άλματα συχνά κρύβουν στροφές αμέσως μετά, επομένως η ακρίβεια και η ανάγνωση των σημειώσεων πρέπει να είναι άριστη, ενώ η επιλογή της σωστής γραμμής πριν την ‘απογείωση’ διασφαλίζει μέγιστο ρυθμό στις στροφές που ακολουθούν.
Θα είναι η έβδομη εμφάνιση εδώ για τον Hirvonen, ο οποίος ζει στο Jyväskylä και θα γιορτάσει τα 28α γενέθλιά του την Πέμπτη, την ημέρα εκκίνησης. Η περσινή δεύτερη θέση είναι το καλύτερό του αποτέλεσμα. «Γνωρίζω αυτές τις ειδικές από τότε που ήμουν παιδί, όταν παρακολουθούσα ήρωες όπως οι Markku Alen και Ari Vatanen εν δράσει. Η οικογένεια και οι φίλοι μου θα βρίσκονται όλοι έξω, για να με δουν, και θα είναι φανταστικό συναίσθημα να βρεθώ στο πρώτο σκαλί του πόντιουμ, μπροστά τους, την Κυριακή το απόγευμα» δήλωσε ο Hirvonen. «Ωστόσο έχω αντιπάλους, ικανούς να με εμποδίσουν. Υπάρχει λίγη περισσότερη πίεση για να κερδίσω στη Φινλανδία σε σχέση με άλλα ράλι, αλλά δεν υπάρχει τίποτα που να μην μπορώ να αντιμετωπίσω. Ανυπομονώ επειδή είναι η πρώτη φορά που αγωνίζομαι στο ράλι της πατρίδας μου, όντας πρώτος στο πρωτάθλημα. Αυτό το ράλι είναι ζήτημα γενναιότητας, αξιόπιστων σημειώσεων και ακρίβειας. Απλά δεν υπάρχουν περιθώρια για λάθη» πρόσθεσε.
Ο Latvala αδημονεί εξ ίσου για την έναρξη της δράσης. «Θα είναι ένα ξεχωριστό γεγονός για μένα αν κερδίσω σε πάτριο έδαφος. Η νίκη εδώ έχει μεγαλύτερη αίγλη σε σχέση με άλλα παγκόσμια ράλι. Απαιτεί άριστη εμπειρία του ράλι και πρέπει να μπορείς να οδηγείς με ‘τέρμα γκάζι’ από την αρχή μέχρι το τέλος, χωρίς λάθη. Όσοι ελπίζουν σε μία νίκη πρέπει να έχουν ολοκληρώσει το ράλι – από την αρχή μέχρι το τέλος – τουλάχιστον δύο φορές. Εγώ το έχω κάνει στα πλαίσια των τριών συμμετοχών μου» δήλωσε ο 23χρονος. «Γνωρίζω τμήματα των νέων ειδικών του Σαββάτου, μερικά από τα οποία είναι πιο στενά από τους παραδοσιακούς φαρδείς δρόμους που χρησιμοποιούνται στο δεύτερο σκέλος. Νιώθω μεγάλη αυτοπεποίθηση έχοντας τερματίσει δεύτερος στην Τουρκία τον περασμένο μήνα. Έκανα λάθη στην Αργεντινή και στην Ιταλία και είχα προβλήματα στην Ελλάδα, επομένως το αποτέλεσμα της Τουρκίας ήταν μεγάλη ανακούφιση. Με ενίσχυσε στη μάχη μου με το Mikko και τον Sébastien Loeb και στο να διατηρήσω την αυτοπεποίθηση μου στο καλοκαιρινό διάλειμμα. Η δοκιμή μας πριν τον αγώνα έχει μεταφερθεί πιο κοντά στο ράλι, γεγονός που θα μου προσφέρει σωστή αίσθηση κατά την επάνοδό μου στα ράλι μετά το καλοκαίρι» πρόσθεσε.
Οι Khalid Al Qassimi & Michael Orr θα οδηγήσουν ένα τρίτο Focus RS στην πρώτη επέτειο της συνεργασίας του Τουριστικού Οργανισμού του Abu Dhabi με τη Ford. «Η πρώτη μου χρονιά στο WRC ήταν μία διαδικασία για να μάθω τις διάφορες οδηγικές τεχνικές και τα στυλ που απαιτούνται ώστε να αντιμετωπίσω εδάφη άγνωστα για μένα. Τερμάτισα σε όλους τους αγώνες, αλλά στη Φινλανδία, οι σημειώσεις μου και η εμπειρία μου από τις ειδικές πρέπει να μεταφραστούν σε τέλειους χρόνους. Θα είναι το πρώτο ράλι όπου μπορώ να ανατρέξω στις περσινές επιδόσεις μου και να αξιολογήσω την πρόοδό μου. Έχω την περιέργεια να μάθω την εξέλιξή μου μετά από ένα χρόνο στην καριέρα μου στο WRC» δήλωσε ο 36χρονος Al Qassimi.
Διαδρομή ράλι
Για δεύτερη χρονιά, σχεδόν η μισή διαδρομή είναι νέα, αν και το ράλι παραμένει στην παραδοσιακή βάση του στην κεντρική Φινλανδία, στην πόλη Jyväskylä. Οι οργανωτές προσπάθησαν να διασφαλίσουν ότι οι δρόμοι θα αντέξουν την επέλαση των 100 και πλέον αυτοκινήτων. Μετά την παραδοσιακή υπέρ-ειδική την Πέμπτη το βράδυ στον ιππόδρομο του Killeri, την Παρασκευή η δράση μεταφέρεται δυτικά του Jyväskylä. Οι σημαντικές αλλαγές βρίσκονται στο δεύτερο σκέλος του Σαββάτου, που περιλαμβάνει σχεδόν τη μισή συνολικά αγωνιστική απόσταση. Καθώς θεωρείται, παραδοσιακά, η κλασική αγωνιστική ημέρα της χρονιάς, η δράση εκτυλίσσεται και πάλι στους φαρδείς, γρήγορους δρόμους κοντά στο Jämsä, αλλά πέντε από τις 10 ειδικές είναι νέες από πέρσι. Η τρομερή Ouninpohja, μία διαδρομή που θυμίζει τρενάκι του λούνα παρκ, με απίστευτες συνεχόμενες στροφές, τυφλά λοφάκια και άλματα και θεωρείται η απόλυτη δοκιμασία ικανότητας και θάρρους, δεν θα χρησιμοποιηθεί για λόγους ασφαλείας, αν και τμήματά της έχουν ενσωματωθεί σε μία άλλη ειδική. Το τελευταίο σκέλος της Κυριακής περιλαμβάνει τρεις ειδικές ανατολικά του Jyväskylä. Οι οδηγοί θα καλύψουν 340.42 αγωνιστικά χιλιόμετρα σε μία συνολική διαδρομή 1461.58km.
ΡΑΛΙ ΦΙΝΛΑΝΔΙΑΣ
9ος ΓΥΡΟΣ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΥ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑΤΟΣ ΡΑΛΙ ΤΗΣ FIA
31 Ιουλίου - 3 Αυγούστου 2008
Πέμπτη 31 Ιουλίου: 1η Ημέρα Jyväskylä - Jyväskylä
Εκκίνηση: Jyväskylä Paviljonki 19.00
1η Ε.Δ. SSS Killeri 1 2.06 χλμ. 19.45
Ανασυγκρότηση: Jyväskylä Paviljonki 20.15
Παρασκευή 1 Αυγούστου: 1η Ημέρα (συνέχεια) Jyväskylä - Jyväskylä
Serv A Paviljonki (15 λεπτά) 06.30
2η Ε.Δ. Vellipohja 1 17.16 χλμ. 07.30
3η Ε.Δ. Mökkiperä 1 11.38 χλμ. 08.26
4η Ε.Δ. Palsankylä 1 13.90 χλμ. 09.09
Serv B Paviljonki (30 λεπτά) 10.32
5η Ε.Δ. Vellipohja 2 17.16 χλμ. 11.47
6η Ε.Δ. Mökkiperä 2 11.38 χλμ. 12.43
7η Ε.Δ. Palsankylä 2 13.90 χλμ. 13.26
Serv C Paviljonki (30 λεπτά) 14.49
8η Ε.Δ. Urria 12.65 χλμ. 16.18
9η Ε.Δ. Lautaperä 7.87 χλμ. 16.50
10η Ε.Δ. Jukojärvi 22.18 χλμ. 7.29
11η Ε.Δ. SSS Killeri 2 2.06 χλμ. 20.00
Serv D Paviljonki (45 λεπτά) 20.30
Ανασυγκρότηση: Paviljonki 21.15
Σύνολο: 131.70 χλμ.
Σάββατο 2 Αυγούστου: 2η Ημέρα Jyväskylä - Jyväskylä
Serv E Paviljonki (15 λεπτά) 06.00
12η Ε.Δ. Himos 15.35 χλμ. 07.13
13η Ε.Δ. Hirvimäki 10.67 χλμ. 08.09
14η Ε.Δ. Surkee 1 14.80 χλμ. 08.34
Serv F Paviljonki (30 λεπτά) 09.33
15η Ε.Δ. Leustu 21.43 χλμ. 10.46
16η Ε.Δ. Kakaristo 1 20.09 χλμ. 11.45
17η Ε.Δ. Kaipolanvuori 13.64 χλμ. 12.26
18η Ε.Δ. Surkee 2 14.80 χλμ. 13.31
Serv G Paviljonki (30 λεπτά) 14.30
19η Ε.Δ. Kakaristo 2 20.09 χλμ. 16.13
20ή Ε.Δ. Juupajoki 21.13 χλμ. 17.03
21η Ε.Δ. Väärinmaja 16.25 χλμ. 17.56
Serv H Paviljonki (45 mins) 19.51
Ανασυγκρότηση: Paviljonki 20.36
Σύνολο: 168.25 χλμ.
Κυριακή 3 Αυγούστου: 3η Ημέρα Jyväskylä - Jyväskylä
Serv I Paviljonki (15 λεπτά) 08.20
22η Ε.Δ. Lankamaa 23.09 χλμ. 09.38
23η Ε.Δ. Hannula 10.92 χλμ. 10.44
24η Ε.Δ. Ruuhimäki 6.46 χλμ. 12.02
Τερματισμός: Paviljonki 13.30
Σύνολο 40.47 χλμ.
Συνολική διαδρομή ράλι 340.42 χλμ.