PEUGEOT 908 Hdi - Le Mans Series 2007
Από τις πρώτες δοκιμές στην στρατιωτική βάση στο Vélizy (Villacoublay), το 908 HDi FAP συμμετείχε σε πέντε δοκιμές στο Le Castellet και στη Valencia (Ισπανία). Το δεύτερο αυτοκίνητο ολοκληρώθηκε στα τέλη Φεβρουαρίου, ενώ το τρίτο αμάξωμα έχει προγραμματιστεί να ακολουθήσει μερικές εβδομάδες αργότερα. Το πρόγραμμα συνεχίζει να είναι αρκετά σφικτό, γεγονός που εξηγεί την απουσία της ομάδας από τις δοκιμές στο Sebring και την παρουσία μόνο ενός 908 HDi FAP στην πίστα Paul Ricard για τις δοκιμές του Le Mans Series. "Το πρόγραμμα των αυτοκινήτων είναι ιδιαίτερα φορτωμένο, καθώς έχουμε φτάσει ως εδώ σε χρόνο μόλις ενός έτους," εξηγεί ο Διευθυντής της Peugeot Sport, Michel Barge. "Με το πρόγραμμα δοκιμών, τις ανακατασκευές, τις τροποποιήσεις και τις εργασίες προετοιμασίας, έχουμε πάρα πολλά να κάνουμε σε πολύ μικρό χρονικό διάστημα. Αυτό επιδρά στον προγραμματισμό και στο ανθρώπινο δυναμικό που πρέπει να προσαρμόζονται για να μας βοηθήσουν να ακολουθήσουμε την εξέλιξη υπό καλές συνθήκες."
Για την Ομάδα Peugeot Total, οι επίσημες ημέρες δοκιμών στην Paul Ricard θα συνεχίσουν να εστιάζονται στην αξιοπιστία του αυτοκινήτου, εργασία που ξεκίνησε πριν από δύο μήνες. Το 908 HDi FAP δεν θα συμμετάσχει στον αγώνα 24-ωρών και θα σταματήσει να αγωνίζεται τα μεσάνυχτα, ενώ θα ξεκινήσει ξανά το πρωί της Δευτέρας. "Έχουμε καλύψει λίγο περισσότερο από 4.500 km από την πρώτη ημέρα δοκιμών του αυτοκινήτου," λέει ο Bruno Famin, Τεχνικός Διευθυντής. "Δεν έχουμε συναντήσει κανένα σοβαρό πρόβλημα που να μας κάνει να γυρίσουμε πίσω στη φάση του σχεδιασμού. Όπως με κάθε νέο αυτοκίνητο, έχουμε να λύσουμε έναν αριθμό μικρών προβλημάτων. Αυτό απαιτεί χρόνο, τον οποίο επωφελούμαστε για να βελτιώσουμε την αξιοπιστία του, και αυξάνουμε τις γνώσεις μας για το αυτοκίνητο."
Το Peugeot 908 HDi FAP που θα βρίσκεται στο Paul Ricard θα έχει νέα χρώματα, τα οποία μπορεί να αλλάξουν, συναρτήσει τεχνικών παραμέτρων και της άφιξης νέων συνεργατών.
ΟΙ ΟΔΗΓΟΙ ΤΟΥ 908 HDi FAP
Αυτοκίνητο N°7 (μηχανικός αγώνα : Christian Deltombe)
Marc Géné/Nicolas Minassian/Jacques Villeneuve
Pedro Lamy/Stéphane Sarrazin/Sébastien Bourdais
ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΤΟΥ PEUGEOT 908
Πίσω κεντρική διαμήκης τοποθέτηση
Από αλουμίνιο με μονοκόμματο μπλοκ κυλίνδρων από αλουμινίου
12 κύλινδροι, γωνία V 100°
Κυβισμός : 5,5 lt
Άμεσος ψεκασμός common rail
Διαχείριση κινητήρα : Bosch MS17
Ισχύς : 700 hp
Ροπή : 1200 Nm
Μετάδοση
Κιβώτιο ταχυτήτων : 6 σχέσεων
Κιβώτιο ταχυτήτων με ηλεκτροπνευματική διαχείριση
Διαφορικό : περιορισμένης ολίσθησης
Ανάρτηση, Σύστημα Διεύθυνσης, Φρένα :
Εμπρός και πίσω ανάρτηση με ράβδους ώσης στα πρότυπα της F1
Ηλεκτρικό σύστημα διεύθυνσης
Ελαστικά Michelin
Ζάντες : BBS από μαγνήσιο
Μήκος : 4.650 mm
Πλάτος : 2.000 mm
Ελάχιστο Βάρος : 925 kg
ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ 2007
PEUGEOT 908 Hdi FAP
Le Mans : 2-3 Ιουνίου
24 Ωρες Le Mans : 16-17 Ιουνίου
Nurburgring (Γερμανία) : 30 Ιουνίου – 1 Ιουλίου
Spa (Βέλγιο) : 18-19 Αυγούστου
Silverstone (Αγγλία) : 15-16 Σεπτεμβρίου
Interlagos : 10 Σεπτεμβρίου