Ι.F Motorsports

Monday, November 6, 2006

Chevrolet WTCC Ultra


Το συναρπαστικό αγωνιστικό πρωτότυπο Chevrolet WTCC Ultra παρουσιάστηκε στο Σαλόνι Αυτοκινήτου του Παρισιού 2006 στα τέλη Σεπτεμβρίου. Αμέσως μετά το Σαλόνι, η Chevrolet αποφάσισε να το δοκιμάσει στην αγωνιστική πίστα του Estoril στην Πορτογαλία και να το παρουσιάσει στο κοινό στον αγώνα του Ευρωπαϊκού Πρωταθλήματος Αυτοκινήτων Τουρισμού (ETCC) στις 22 Οκτωβρίου, πριν από το Σαλόνι Αυτοκινήτου του Πεκίνου, το Νοέμβριο.Οι τρεις οδηγοί αγώνων του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Αυτοκινήτων Τουρισμού (WTCC), Alain Menu, Nicola Larini και Rob Huff ανυπομονούσαν να δοκιμάσουν το αυτοκίνητο, έχοντας δει το εντυπωσιακό πρωτότυπο στο Παρίσι.Αν και πολύ διαφορετικό σε εμφάνιση από τη σημερινή αγωνιστική έκδοση, οι οδηγοί γρήγορα εξοικειώθηκαν με το πρωτότυπο. Ο σειριακός επιλογέας ταχυτήτων είναι σχεδόν ίδιος με του αγωνιστικού αυτοκινήτου, αλλά το όλο περιβάλλον στο εσωτερικό είναι πολύ πιο φουτουριστικό.Στο πλαίσιο της επιθετικής στρατηγικής της Chevrolet στον τομέα της πετρελαιοκίνησης, το συμπαγές WTCC Ultra (μήκος/πλάτος/ύψος με αεροτομή: 4.324/1.906/1.569 mm, μεταξόνιο: 2.650 mm), εφοδιάζεται με έναν ισχυρό πετρελαιοκινητήρα 1.991 cm3 που παράγει 139 kW/190 hp. Βάση του τετρακύλινδρου κινητήρα, αποτελεί η μονάδα common rail με τετραβάλβιδη τεχνολογία και τουρμπίνα μεταβλητών πτερυγίων που παρέχει ήδη ισχύ στο Chevrolet Captiva και πρόκειται να τοποθετηθεί στο Chevrolet Epica από την άνοιξη του 2007. Η αύξηση των επιδόσεων ήταν αποτέλεσμα της αύξησης της πίεσης υπερπλήρωσης του τούρμπο.«Είμαι πραγματικά εντυπωσιασμένος από τον υπερτροφοδοτούμενο πετρελαιοκινητήρα. Έχει υψηλή ροπή και καλή επιτάχυνση ακόμα και στις χαμηλές στροφές του κινητήρα. Ποτέ δεν περίμενα τέτοιες επιδόσεις σε συμπεριφορά από πρωτότυπο όχημα σε τόσο πρώιμο στάδιο εξέλιξης», δήλωσε ο Nicola Larini.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home