Ι.F Motorsports

Tuesday, August 26, 2008

WRC 7ο Ράλι Γερμανίας, 13 – ¬17 Αυγούστου 2008

Η τελευταία μέρα του Ράλι Γερμανίας, δέκατου αγώνα του Παγκοσμίου πρωταθλήματος Ράλι, είχε σαν αποτέλεσμα ένα συγκλονιστικό 1-2 για τα C4 WRC των Sébastien Loeb/Daniel Elena και Dani Sordo/Marc Martí. Το αποτέλεσμα του συγκεκριμένου ασφάλτινου αγώνα από τους αγαπημένους της Γαλλικής ομάδας, εκτός από το ότι δίνει στην Citroën και τον Sébastien Loeb το ξεκάθαρο προβάδισμα στην βαθμολογία των αντιστοίχων πρωταθλημάτων, ανεβάζει και το ρεκόρ της ομάδας που φτάνει τις οκτώ νίκες στην Γερμανία, συμπεριλαμβανομένης και εκείνης των Philippe Bugalski/Jean Paul Chiaroni με Xsara WRC το 2001. Είναι επίσης η 7η φετινή νίκη της Citroën και η 49η συνολικά στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι, γεγονός που την κατατάσσει σαν τον τρίτο πιο επιτυχημένο κατασκευαστή στην ιστορία των Ράλι.

Το μικρό τελευταίο σκέλος του φετινού αγώνα περιλάμβανε μόνο 84,97km ειδικών διαδρομών και αποτελούνταν από δύο πανομοιότυπα περάσματα δύο ειδικών διαδρομών συν την τελευταία υπερειδική που διεξήχθη στους δρόμους γύρω από την πόλη Trier όπου ήταν και το κέντρο του αγώνα. Το μοναδικό ρεκόρ των πληρωμάτων της Citroën που πέτυχαν να κερδίσουν το σύνολο των ειδικών διαδρομών τις δύο πρώτες μέρες (13 νίκες για τον Seb και μία για τον Dani) τους έδωσε τη δυνατότητα να έχουν τον απόλυτο έλεγχο του αγώνα από θέση ισχύος πλέον. Εν τω μεταξύ, αν και το Ράλι Γερμανίας φημίζεται για τις εξαιρετικά ευμετάβλητες καιρικές συνθήκες, ο αγώνας της φετινής χρονιάς τελείωσε ακριβώς όπως ξεκίνησε - με ηλιόλουστες συνθήκες – και τα πληρώματα των δύο Citroën C4 WRC κατάφεραν να οδηγήσουν γρήγορα και με ασφάλεια μέχρι τη σημαία του τερματισμού.

"Πριν από δύο βδομάδες στην Φινλανδία, ήμασταν τα outsider, να όμως που τώρα καταφέραμε να βρισκόμαστε στην κορυφή," δήλωσε ο Olivier Quesnel. "Εδώ αντίθετα,

όλοι μας θεωρούσαν το φαβορί, και αυτό σήμαινε μία πρόσθετη πίεση για εμάς. Παρόλα αυτά όμως, είμαι ιδιαίτερα περήφανος, γιατί όλοι στην ομάδα της Citroën Sport εκμεταλλεύτηκαν με τον καλύτερο τρόπο την ευκαιρία και συνέβαλλαν ώστε να πετύχουμε το πρώτο 1-2 της χρονιάς καθώς το πρωτάθλημα μπαίνει στην τελευταία του φάση. Αυτό είναι ένα ιδιαίτερα ενθαρρυντικό αποτέλεσμα για τους επόμενους αγώνες. Ο Sébastien και ο Daniel πραγματοποίησαν έναν υπέροχο αγώνα, ενώ οι Dani και Marc με τη σταθερή τους απόδοση, έφεραν το αυτοκίνητο στην δεύτερη θέση εξασφαλίζοντας πολύτιμους βαθμούς για την ομάδα. Τόσο τα αυτοκίνητα, όσο και οι οδηγοί μας κατέχουν ένα μεγάλο ρεκόρ στο Ράλι της Γερμανίας και η εκπληκτική σημερινή επίδοση, μας φέρνει στην πρώτη θέση του Πρωταθλήματος των κατασκευαστών. Ο Sébastien πέρασε επίσης στην κορυφή του αντίστοιχου Πρωταθλήματος των οδηγών, γεγονός που φανερώνει ότι είχαμε από κάθε άποψη ένα υπέροχο Σαββατοκύριακο, χωρίς αυτό βέβαια να σημαίνει ότι μπορούμε να επαναπαυθούμε, δεδομένου ότι από αύριο μας περιμένει ακόμα δουλειά για τους μήνες που έχουμε μπροστά μας…"

Η ίδια αίσθηση για την πολύ καλή δουλειά κυριάρχησε και στο cockpit του C4 των υπερασπιστών του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος που σημείωσαν την έβδομη στη σειρά νίκη τους στον συγκεκριμένο αγώνα και την 43η νίκη στην καριέρα τους σε αγώνα του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος, πετυχαίνοντας δύο ακόμα ρεκόρ. "Μετά και την επικράτηση επί του βασικού μας αντιπάλου μέσα στην έδρα του, δεν είχαμε καμία απολύτως πρόθεση να αφήσουμε κανέναν να μας πάρει τη νίκη στην Γερμανία," δήλωσε χαμογελώντας ο Sébastien Loeb. "Το C4 WRC μας, συμπεριφέρθηκε τέλεια από την αρχή μέχρι το τέλος του αγώνα, με τις αλλαγές των ελαστικών της Pirelli, από μαλακή σε σκληρή γόμα να λειτουργούν άψογα ανάλογα με τις συνθήκες του αγώνα.

Είχα μία καταπληκτική αίσθηση του αυτοκινήτου σε κάθε τύπο οδοστρώματος που συναντήσαμε εδώ, πράγμα που μας έδωσε την δυνατότητα να πιέσουμε δυνατά από το πρώτο δευτερόλεπτο του αγώνα και να κατοχυρώσουμε την πρώτη θέση. Είναι υπέροχο που νικήσαμε πάλι εδώ στην Trier, όπου πάντα συγκεντρώνονται πολλοί Γάλλοι θεατές. Αποτελεί επίσης ιδιαίτερα θετικό αποτέλεσμα στο κυνήγι του Πρωταθλήματος των οδηγών, όπου καταφέραμε να βρεθούμε ξανά στην κορυφή, και έτσι έχουμε κάθε λόγο να είμαστε ενθουσιασμένοι από τον τρόπο που εξελίχθηκε για εμάς το συγκεκριμένο Σαββατοκύριακο!"

"Είμαι πολύ ευχαριστημένος με την δεύτερη θέση μας," κατέληξε ο Dani Sordo. "Το Ράλι Γερμανίας δεν είναι από τους αγαπημένους μου ασφάλτινους αγώνες γιατί ο σχεδιασμός του δεν σου επιτρέπει να κρατήσεις ένα σταθερό ρυθμό, αλλά παρόλα αυτά είναι πολύ ευχάριστο που επέστρεψα στις καλές επιδόσεις, σε έναν αγώνα με πολύ σφιχτές ειδικές διαδρομές. Δεν ήμασταν και πολύ σίγουροι για το αρχικό στήσιμο του αυτοκινήτου, αλλά η δουλειά των τεχνικών της Citroën, μας έδωσε ένα τέλειο αυτοκίνητο το Σάββατο το πρωί. Από εκείνη τη στιγμή και μετά, μπορέσαμε να ανεβάσουμε τον ρυθμό μας, και το διασκέδασα αφάνταστα τερματίζοντας τελικά στην δεύτερη θέση. Η θέση μας έδωσε στην Citroën το 1-2 και οι βαθμοί που συγκεντρώσαμε συνολικά μας φέρνουν στην κορυφή του

Πρωταθλήματος των κατασκευαστών, και αυτό είναι το πραγματικό κέρδος!"

ΤΑ ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ ΤΟΥ ΡΑΛΙ

Νικητές ειδικών διαδρομών

1ο Σκέλος: SS1, SS2, SS3, SS4, SS5, SS6: Sébastien Loeb (Citroën C4).
2ο Σκέλος:
SS7, SS8, SS9, SS10, SS11, SS12, and SS13: S. Loeb

SS14: Dani Sordo (Citroën C4).
3ο Σκέλος:
SS15, SS16, SS17 και SS18: François DuvalSS19: S. Loeb, Petter Solberg (Subaru Impreza) και Andréas Mikkelsen (Ford Focus).

Καλύτερες επιδόσεις :

S. Loeb, 14 ειδικές – F. Duval, 4 – D. Sordo, 1 – A. Mikkelsen και P.Solberg, 1.

Τελική κατάταξη του 7ου Ράλι Γερμανίας (10/15)

1. S. Loeb/D. Elena (Citroën C4) 3 ώρες 26 λεπτά 19,7 δλ.

2. D. Sordo/M. Martí (Citroën C4) + 47,7 δλ.

3. F. Duval/P. Pivato (Ford Focus) + 1 λεπτό 20 δλ.

4. M. Hirvonen/J. Lehtinen (Ford Focus) + 1 λεπτό 30,1 δλ.

5. P. Solberg/P. Mills (Subatu Impreza) + 2 λεπτά 35,3 δλ.

6. C. Atkinson/S. Prevot (Subaru Impreza) + 4 λεπτά 45,9 δλ.

7. H. Solberg/C. Menkerud (Ford Focus) + 5 λεπτά 36,2 δλ.

8. U. Aava/K. Sikk (Citroën C4) + 5 λεπτά 37,8 δλ.

9. JM Latvala/M. Anttila (Ford Focus) + 6 λεπτά, 17,2 δλ.

10. T. Gardemeister/T. Tuominen (Suzuki X4) + 7 λεπτά, 16,8 δλ.

Τελική κατάταξη Παγκοσμίου Πρωταθλήματος κατασκευαστών FIA (γύρος 10/15)*

1. Citroën­Total, 123 βαθμοί – 2. Ford, 115 β. – 3. Subaru, 69 β. – 4. Stobart, 51 β.

5. Munchi's, 19 β. – 6. Suzuki, 13 β.

Τελική κατάταξη Παγκοσμίου Πρωταθλήματος οδηγών FIA (γύρος 10/15)*

1. S. Loeb, 76 βαθμοί – 1. M. Hirvonen, 72 βαθμοί – 3. D. Sordo, 43 β. – 4. C. Atkinson, 40 β. – 5. JM Latvala, 34 β. – 6. P. Solberg, 27 β. – 7. H. Solberg, 22 β. – 8. G. Galli, 17 β. –

9. M. Wilson, 12 β. – 10. F. Duval, 11 β. – 11. F. Villagra, 8 β. – 12. U. Aava, 7 β. –

13. C. Rautenbach, 6 β. – 14. A. Mikkelsen, 4 β. – 15. T. Gardemeister, 3 β. – 16. JM. Cuoq, 2 β. – 17. M. Rantanen, 2 β. – 18. A. Aigner, 1 β. – 19. PG. Andersson, 1 β. – 20. J. Hänninen, 1 β. –

21. S. Ogier, 1 β.


Citroen