Ι.F Motorsports

Friday, March 7, 2008

1- 2ος Αγώνας Curitiba WTCC - Chevrolet

6 Μαρτίου 2008 – Θα μπορούσε να ήταν ένα επιτυχημένο Σαββατοκύριακο για τη Chevrolet WTCC team στον πρώτο γύρο του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Αυτοκινήτων Τουρισμού 2008 τελικά όμως εξελίχθηκε με το χειρότερο τρόπο, μετά από μόλις δύο γύρους στον πρώτο αγώνα. Ο Alain Menu σκόπιμα εμβολίστηκε από άλλο αγωνιζόμενο, ενώ ένα σπασμένο κιβώτιο μετά από σύγκρουση, με τον ίδιο αγωνιζόμενο, ανάγκασε το Nicola Larini να πέσει πάνω στον Rob Huff, ο οποίος αργότερα εγκατέλειψε, επίσης, με προβλήματα ανάρτησης εξ αιτίας του περιστατικού.

Στο δεύτερο αγώνα, ο Huff έπεσε και πάλι θύμα κάποιου αγωνιζόμενου μετά από μερικές στροφές, αλλά οι Menu και Larini απέδειξαν ότι το Chevrolet Lacetti είχε πράγματι το κατάλληλο επίπεδο ανταγωνιστικότητας όταν από τελευταίοι, κατάφεραν να τερματίσουν στη 10η και 12η θέση γενικής κατάταξης.

• ΣΧΟΛΙΑ

Alain Menu (ΕΓΚΑΤΕΛΕΙΨΕ/10ος): «Όλα πήγαιναν καλά στον 1ο αγώνα. Στο τέλος του πρώτου γύρου παρατήρησα ότι ο Gené φρενάρισε τουλάχιστον δέκα μέτρα πολύ νωρίτερα στο τέλος της ευθείας, γι’ αυτό και τη επόμενη φορά που το επανέλαβε, πήρα την τελείως ελεύθερη εσωτερική γραμμή. Ενώ ήμουν ακριβώς δίπλα του, έπεσε επίτηδες πάνω μου. Δε είναι ότι μου έκλεισε το δρόμο, αφού δεν είχαμε φτάσει ακόμα στη στροφή. Μετά, στο δεύτερο αγώνα, είχα μία τέλεια εκκίνηση, αλλά ο Rob χτυπήθηκε από άλλο αυτοκίνητο και γλίστρησε στο πλάι, επομένως έπρεπε σχεδόν να σταματήσω, χάνοντας όλες τις θέσεις που είχα κερδίσει από τη στιγμή που ξεκίνησα. Από εκεί και μετά, το μόνο που μου έμενε είναι να προσπαθήσω να περιορίσω τη ζημιά, αλλά το αυτοκίνητο λειτούργησε άριστα και τερμάτισα δέκατος. Χωρίς το περιστατικό της πρώτης στροφής, είμαι σίγουρος ότι θα μπορούσα να έχω τερματίσει σε βαθμολογούμενη θέση.

Nicola Larini (ΕΓΚΑΤΕΛΕΙΨΕ/12ος): «Στον πρώτο αγώνα, ξεκίνησα καλά και το αυτοκίνητο είχε πραγματικά πολύ καλή αίσθηση. Αλλά μετά, στη ζώνη φρεναρίσματος για την πρώτη στροφή, έχασα τη σχέση στο κιβώτιο με αποτέλεσμα να μην μπορώ να επιβραδύνω αρκετά γρήγορα και να χτυπήσω το Rob. Είναι πραγματικά κρίμα επειδή και οι δύο μας ήμασταν σε θέση να κερδίσουμε πολλούς βαθμούς. Στο δεύτερο αγώνα όλα πήγαν καλά, όμως ο Zanardi με καθυστέρησε για μερικούς γύρους, επιτρέποντας μάλιστα στον Alain να μας περάσει και τους δύο».

Rob Huff (ΕΓΚΑΤΕΛΕΙΨΕ/ΕΓΚΑΤΕΛΕΙΨΕ): “Δυστυχώς, ήταν το πιο σύντομο αγωνιστικό Σαββατοκύριακο της καριέρας μου. Στον 1ο αγώνα, ήμουν το θύμα των προβλημάτων κιβωτίου του Nic, εξ αιτίας του οποίου αναγκάστηκα να εγκαταλείψω με σπασμένη ανάρτηση. Στη συνέχεια, στο δεύτερο αγώνα, ο Monteiro πήρε την εσωτερική αλλά ανέβηκε στα κέρμπ με αποτέλεσμα να τον πετάξουν πάνω μου, διαλύοντας τον πίσω τροχό. Έτσι αναγκάστηκα να οδηγήσω το αυτοκίνητο με 3 τροχούς μέχρι τα pit ξανά. Είναι κρίμα γιατί και οι τρεις μας είχαμε καλά αυτοκίνητα και θα μπορούσαμε να έχουμε κάνει ένα πραγματικά καλό ξεκίνημα της σεζόν».

Eric Nève: «Δεν ήταν το Σαββατοκύριακο που είχαμε ονειρευτεί, καθώς – όπως συνέβη πολύ συχνά στο παρελθόν – πέσαμε και πάλι θύμα της συμπεριφοράς άλλων οδηγών. Αυτή τη φορά ήταν τόσο σκανδαλωδώς εμφανές, ώστε οι αλυτάρχες του αγώνα επέβαλλαν άμεσες κυρώσεις. Θα μπορούσε να ήταν ένα καλό Σαββατοκύριακο για τη Chevrolet, αλλά μας προβληματίζει η τελική ταχύτητα των σημερινών νικητών. Ας ελπίσουμε ότι όλα τα πράγματα θα μπορούν να βελτιωθούν σε όλα τα επίπεδα στον επόμενο γύρο στο Μεξικό. Υπάρχουν ακόμα 22 αγώνες στο φετινό WTCC, γι’ αυτό και θα πάμε στη Puebla κατάλληλα προετοιμασμένοι και δεσμευμένοι».


CURITIBA ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ 1ΟΥ ΑΓΩΝΑ

1. Y Muller SEAT Leon TDI 16 γύροι σε 23m47s024
2. R Rydell SEAT Leon TDI + 0s763
3. A Farfus BMW 320si + 1s234
4. J Müller BMW 320si + 1s512
5. A Priaulx BMW 320si + 6s747
6. G Tarquini SEAT Leon TDI + 8s247
J Gené SEAT Leon TDI + 8s710 (+ 30s ποινή)
7. F Porteiro BMW 320si + 15s564
8. T Coronel SEAT Leon + 16s334
DNF R Huff Chevrolet Lacetti Ζημιά από ατύχημα (7 γύροι)
DNF N Larini Chevrolet Lacetti Κιβώτιο (2 γύροι)
DNF A Menu Chevrolet Lacetti Ατύχημα (2 γύροι)

CURITIBA ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ 2ΟΥ ΑΓΩΝΑ

1. G Tarquini SEAT Leon TDI 14 γύροι σε 20m06s577
2. A Priaulx BMW 320si + 0s327
3. F Porteiro BMW 320si + 1s202
4. J Müller BMW 320si + 1s745
5. Y Muller SEAT Leon TDI + 5s045
6. A Farfus BMW 320si + 5s360
7. R Rydell SEAT Leon TDI + 6s306
8. J Gené SEAT Leon TDI + 7s637
10. A Menu Chevrolet Lacetti + 17s262
12. N Larini Chevrolet Lacetti + 17s901
DNF R Huff Chevrolet Lacetti Ατύχημα (0 γύροι)

ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΟΔΗΓΩΝ ΜΕΤΑ ΑΠΟ 2 ΑΠΟ ΤΟΥΣ 24 ΑΓΩΝΕΣ

1. Y Muller (SEAT), 14 βαθμοί 2. G Tarquini (SEAT), 13 3. A Priaulx (BMW), 12 4. R Rydell (SEAT), 10 5. J Müller (BMW), 10…

ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΩΝ ΜΕΤΑ ΑΠΟ 2 ΑΠΟ ΤΟΥΣ 24 ΑΓΩΝΕΣ

1. SEAT, 3 βαθμοί 2. BMW 25, 3. Chevrolet, 7.

Chevrolet