2008 WRC Suzuki - 57ο Ράλι Σουηδίας (7¬10 Φεβρουαρίου 2008)
Η εξαιρετική απόδοση του Suzuki SX4 WRC στον πρώτο αγώνα του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος, στο ράλι Μόντε Κάρλο, η οποία απέφερε δύο βαθμούς, συνεχίστηκε και στο δεύτερο αγώνα, στο Ράλι Σουηδίας, που πραγματοποιήθηκε από 8-10 Φεβρουαρίου 2008. Με την κατάκτηση της 7ης θέσης, ο Toni Gardemeister πρόσθεσε τρεις βαθμούς στην κατάταξη των κατασκευαστών για τη Suzuki και συνέλεξε τους πρώτους δύο για τον εαυτό του.
Συνολικά, ο δεύτερος μόλις αγώνας στον οποίο συμμετέχει επισήμως το Suzuki SX4 WRC, αποδείχτηκε «σπαζοκεφαλιά», καθώς η έλλειψη χιονόπτωσης δημιούργησε έντονη διακύμανση συνθηκών από ειδική σε ειδική διαδρομή. Οι δύο οδηγοί της Suzuki, P-G Andersson και Toni Gardemeister, κατάφεραν να αντεπεξέλθουν στις απαιτητικές συνθήκες χωρίς λάθη, σημειώνοντας εξαιρετικά αποτελέσματα όπως η 6η θέση στην 9η ειδική διαδρομή του Gardemeister, ή η 7η θέση στην 1η ειδική διαδρομή του Andersson.
Για το δεύτερο οδηγό της Suzuki ωστόσο, τον P-G Andersson, ο αγώνας της πατρίδας του αποδείχτηκε άτυχος. Μόλις στην 4η ειδική διαδρομή, την πρώτη ημέρα του αγώνα, ο Σουηδός οδηγός σταμάτησε από υπερθέρμανση κινητήρα. Λόγω των κανονισμών, η αλλαγή κινητήρα δεν επετράπη και έτσι ο 7ος στη γενική κατάταξη, μέχρι εκείνη τη στιγμή, Andersson εγκατέλειψε.
Παρά τα αναμενόμενα προβλήματα λόγω της νεότητας του αυτοκινήτου, ο τερματισμός σε βαθμολογούμενες θέσεις από τους πρώτους κιόλας αγώνες, καταδεικνύει την ορθότητα της εξέλιξης του SX4 WRC, αλλά και την αφοσίωση της ομάδας στο στόχο της. Μάλιστα, ο τερματισμός σε ακόμα καλύτερη θέση, 7η στη Σουηδία από 8η στο Μόντε Κάρλο, αναπτερώνει την ομάδα και δίνει ακόμα μεγαλύτερες υποσχέσεις για το μέλλον.
Πηγή: Suzuki
Συνολικά, ο δεύτερος μόλις αγώνας στον οποίο συμμετέχει επισήμως το Suzuki SX4 WRC, αποδείχτηκε «σπαζοκεφαλιά», καθώς η έλλειψη χιονόπτωσης δημιούργησε έντονη διακύμανση συνθηκών από ειδική σε ειδική διαδρομή. Οι δύο οδηγοί της Suzuki, P-G Andersson και Toni Gardemeister, κατάφεραν να αντεπεξέλθουν στις απαιτητικές συνθήκες χωρίς λάθη, σημειώνοντας εξαιρετικά αποτελέσματα όπως η 6η θέση στην 9η ειδική διαδρομή του Gardemeister, ή η 7η θέση στην 1η ειδική διαδρομή του Andersson.
Για το δεύτερο οδηγό της Suzuki ωστόσο, τον P-G Andersson, ο αγώνας της πατρίδας του αποδείχτηκε άτυχος. Μόλις στην 4η ειδική διαδρομή, την πρώτη ημέρα του αγώνα, ο Σουηδός οδηγός σταμάτησε από υπερθέρμανση κινητήρα. Λόγω των κανονισμών, η αλλαγή κινητήρα δεν επετράπη και έτσι ο 7ος στη γενική κατάταξη, μέχρι εκείνη τη στιγμή, Andersson εγκατέλειψε.
Παρά τα αναμενόμενα προβλήματα λόγω της νεότητας του αυτοκινήτου, ο τερματισμός σε βαθμολογούμενες θέσεις από τους πρώτους κιόλας αγώνες, καταδεικνύει την ορθότητα της εξέλιξης του SX4 WRC, αλλά και την αφοσίωση της ομάδας στο στόχο της. Μάλιστα, ο τερματισμός σε ακόμα καλύτερη θέση, 7η στη Σουηδία από 8η στο Μόντε Κάρλο, αναπτερώνει την ομάδα και δίνει ακόμα μεγαλύτερες υποσχέσεις για το μέλλον.
Πηγή: Suzuki