Ι.F Motorsports

Monday, June 4, 2007

WTCC Ο ALAIN MENU ΚΑΤΑΚΤΑ ΤΗ ΔΕΥΤΕΡΗ ΝΙΚΗ ΤΟΥ ΤΗ ΦΕΤΙΝΗ ΣΕΖΟΝ ΜΕ HAT-TRICK ΣΤΟ PAU

Η Επιτυχία των Lacetti ολοκληρώνεται με δύο 4ες Θέσεις του Huff, ενώ ο Larini διατηρεί την 5η θέση στην κατάταξη του Πρωταθλήματος
3 Ιουνίου 2007. Ήταν μία ακόμα χαρούμενη μέρα για την ομάδα της Chevrolet, στην πραγματικότητα μία ημέρα θριάμβου, καθώς ο Alain Menu κατέκτησε τη δεύτερη νίκη του τη φετινή σεζόν στον 1ο Αγώνα του Γαλλικού γύρου του WTCC. Ο Ελβετός οδηγός και το Chevrolet Lacetti ήταν οι απόλυτοι κυρίαρχοι στον πρωινό αγώνα: ξεκινώντας από pole, ο Menu ήταν πρώτος από την αρχή μέχρι το τέλος του αγώνα, χωρίς να αφήσει κανένα περιθώριο στους ανταγωνιστές του, σημειώνοντας επίσης τον ταχύτερο χρόνο γύρου. Στο 2ο Αγώνα, τερμάτισε όγδοος, όπως ήταν η σειρά εκκίνησής του.

Ο Rob Huff είχε, τελικά, ένα Σαββατοκύριακο χωρίς προβλήματα και κατάφερε να επιδείξει μία αγωνιστική σταθερότητα, τερματίζοντας και τις δύο φορές στην τέταρτη θέση. Ο Nicola Larini αντιμετώπισε μία πιο δύσκολη Κυριακή: έχοντας το μειονέκτημα ενός πρόσθετου βάρους 45 kg που φορτώθηκε λόγω της επιτυχίας του, έχασε την τέταρτη θέση στον 1ο Αγώνα, όταν χτύπησε στα προστατευτικά και έσπασε τον εμπρός αριστερό τροχό. Το γεγονός ότι εγκατέλειψε, δεν του άφησε ευκαιρίες στον 2ο Αγώνα, στον οποίο εν τούτοις τερμάτισε 11ος.
Γενικά ήταν ένα θαυμάσιο Σαββατοκύριακο για την ομάδα και ένας καλός λόγος για πανηγυρισμούς, για τους εκατοντάδες προσκεκλημένους της
Chevrolet, οι οποίοι έφεραν μία ζωηρή μπλε νότα στο paddock και τις κερκίδες όλο το Σαββατοκύριακο.

ΣΧΟΛΙΑ

Alain Menu (1ος/8ος): «Τα πράγματα πήγαν σύμφωνα με το καλύτερο σενάριο και είμαι ευτυχής που η ομάδα μπορεί να γιορτάσει μία ακόμα νίκη μετά τη σκληρή και άριστη δουλειά που έκαναν όλοι. Έπρεπε να δώσω μία μικρή μάχη με τον Yvan Muller κατά τη διάρκεια της εν κινήσει εκκίνησης του 1ου Αγώνα. Φανερά, προσπάθησε να με προσπεράσει. Αρχικά προσπάθησε να με στριμώξει λίγο και μάλιστα ακουμπήσαμε, αλλά κατάφερα να διατηρήσω το πλεονέκτημά μου στην 1η στροφή. Μετά, έπρεπε να προσπαθήσω να απομακρυνθώ όσο το δυνατόν πιο γρήγορα στους πρώτους γύρους και να αποφύγω λάθη στο δεύτερο κομμάτι του αγώνα. Αυτό ακριβώς συνέβη και κατάφερα να κατακτήσω μία σημαντική νίκη. Στο 2ο Αγώνα είχα μία καλή και καθαρή μάχη πάλι με τον Y.Muller αλλά δεν μπορούσα να κάνω τίποτα για να τον προσπεράσω. Στον τελευταίο γύρο χρειάστηκε να σηκώσω λίγο το πόδι από το γκάζι για να σώσω τον κινητήρα, καθώς η θερμοκρασία του νερού ήταν πολύ υψηλή και έχασα μία θέση».

Rob Huff (4ος/4ος): «Ο 1ος Αγώνας ήταν σχετικά ήσυχος και ομαλός για μένα. Ήμουν πίσω από το Nicola, προσπαθώντας να τον προστατεύσω. Προς τη μέση του αγώνα, άρχισε να έχει προβλήματα και να πηγαίνει πιο αργά, έτσι χάσαμε επαφή με τους πρώτους. Μόλις ο Nicola βγήκε εκτός αγώνα, μπόρεσα να αυξήσω το ρυθμό και έκανα μερικούς καλούς χρόνους, αλλά ήταν πολύ αργά για να ελπίζω ότι θα φτάσω στην τρίτη θέση. Στο 2ο Αγώνα, προσπάθησα σε όλο τον αγώνα να προσπεράσω τον Monteiro, αλλά δεν τα κατάφερα. Ήταν μία καλή μάχη και είμαι ευτυχής με τις δύο τέταρτες θέσεις. Το δικό μου πρωτάθλημα ξεκινά στην πραγματικότητα τώρα».

Nicola Larini (Εγκατέλειψε/11ος): «Στον 1ο Αγώνα, προσπάθησα να διατηρήσω την τέταρτη θέση μου και να διασφαλίσω μία ισχυρή βαθμολογία, αλλά λόγω των επιπτώσεων του πρόσθετου βάρους, σιγά-σιγά γινόταν όλο και πιο δύσκολο να ακολουθήσω το ρυθμό του αγώνα. Άρχισα να έχω προβλήματα με τα ελαστικά και τα φρένα. Μετά, στο σικέιν πριν την ευθεία, έκανα ένα μικρό λάθος αγγίζοντας το δεξί προστατευτικό. Το αυτοκίνητο αναπήδησε προς την απέναντι μεριά και δεν κατάφερα να αποφύγω μία πιο σοβαρή επαφή με το αριστερό προστατευτικό, σπάζοντας τον αριστερό εμπρός τροχό. Ξεκινώντας από την τελευταία θέση, δεν μπορούσα να κάνω πολλά στο 2ο Αγώνα. Είναι κρίμα που δεν κέρδισα βαθμό του πρωταθλήματος σήμερα, αλλά ανυπομονώ να επανορθώσω από τον επόμενο κιόλας αγώνα».

Eric Nève: «Θα μπορούσε να σκεφθεί κάποιος ότι πρέπει να αρχίσουμε να συνηθίζουμε στις νίκες. Αλλά τα πράγματα δεν είναι έτσι. Η χαρά είναι πάντα τρομερή επειδή η δουλειά και η ένταση πίσω από κάθε νίκη είναι πολύ μεγάλες. Ήταν ένα θαυμάσιο Σαββατοκύριακο και πετύχαμε υψηλές επιδόσεις. Από αύριο, θα εστιάσουμε στον επόμενο αγώνα. Τώρα που όλοι αρχίζουν να έχουν πολύ πρόσθετο βάρους λόγω επιτυχιών, ο τρόπος που θα διαχειριστούμε αυτό τον παράγοντα γίνεται κρίσιμος»

PAU ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ 1ΟΥ ΑΓΩΝΑ

1. A Menu Chevrolet Lacetti 19 γύροι σε 26m42s140 (με 117.94 kph)
2. Y Muller SEAT Leon + 2s260
3. T Monteiro SEAT Leon + 3s808
4.. R Huff Chevrolet Lacetti + 9s194
5. F Porteiro BMW 320si + 11s375
DNF N Larini Chevrolet Lacetti 12 γύροι (Ατύχημα)

PAU ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ 2ΟΥ ΑΓΩΝΑ

1. A Farfus BMW 320si 21 γύροι σε 31m54s553 (με 109.07 kph)
2. A Priaulx BMW 320si + 0s464
3. T Monteiro Seat Leon + 5s185
4. R Huff Chevrolet Lacetti + 9s625
5. J Gené Seat Leon + 13s018
8. A Menu Chevrolet Lacetti + 21s160
11. N Larini Chevrolet Lacetti + 25s130


ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΟΔΗΓΩΝ ΜΕΤΑ ΑΠΟ 8 ΑΠΟ ΤΟΥΣ 22 ΑΓΩΝΕΣ

1. A Priaulx (BMW), 42 βαθμοί
2. A Frafus (BMW), 40
3. J Müller (BMW) 31
4. Y Muller (SEAT), 28
5. N Larini (Chevrolet) 25 ... 7. A Menu (Chevrolet), 21 ...11. R Huff (Chevrolet), 14, κ.λ.π.


ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΩΝ ΜΕΤΑ ΑΠΟ 8 ΑΠΟ ΤΟΥΣ 22 ΑΓΩΝΕΣ

1. BMW, 106 βαθμοί
2. SEAT, 86 βαθμοί
3. Chevrolet, 71 βαθμοί
4. Alfa Romeo, 39 βαθμοί


Η CHEVROLET RACING INSIGHT ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ

Καθ’ όλη τη διάρκεια της σεζόν του 2007 WTCC, η Chevrolet Insight θα σας παρουσιάζει τα παρασκήνια της ομάδα της Chevrolet WTCC. Το Σάββατο και την Κυριακή, μέσα ενημέρωσης και οπαδοί θα λαμβάνουν τις πιο πρόσφατες πληροφορίες και θα μπορούν να υποβάλλουν τις ερωτήσεις τους μέσω web στο διαδικτυακό προσωπικό της Chevrolet. Η διεύθυνση του διαδικτύου είναι www.chevrolet-insight.com. Οι πρώτες αναμεταδόσεις για γίνουν στις 8.00 μ.μ. τοπική ώρα και στη συνέχεια θα μπορείτε να παρακολουθείτε το 15-λεπτο πρόγραμμα σαν βίντεο (Video On Demand) κάνοντας κλικ στο κατάλληλο μπουτόν.

Πηγή: Chevrolet