BMW M3 GTS
Η BMW M GmbH προσφέρει τώρα ένα εξαιρετικό σπορ μοντέλο βασισμένο στη BMW M3 Coupé, ιδανικό και για αγώνες Clubsport – ότι πιο κατάλληλο για τον απαιτητικό πελάτη που αναζητά απόλυτη ισχύ και επιδόσεις. Η BMW M3 GTS είναι σε μεγάλο βαθμό χειροποίητη, φτιαγμένη από τους πιο έμπειρους τεχνίτες της BMW M GmbH. Αντιπροσωπεύει έναν άριστο συνδυασμό εξαιρετικών μετατροπών, ενώ παράγεται αποκλειστικά σύμφωνα με την προσωπική παραγγελία του πελάτη. Οι μετατροπές, που είναι εμπνευσμένες από το μηχανοκίνητο αθλητισμό, περιλαμβάνουν κινητήρα, ανάρτηση, αμάξωμα, και το εσωτερικό του αυτοκινήτου. Η BMW M3 GTS θα λανσαριστεί στην αγορά την άνοιξη του 2010.
Με αυτό το αποκλειστικό μοντέλο για τους γνήσιους οπαδούς του μηχανοκίνητου αθλητισμού, η BMW M GmbH συνεχίζει τη θαυμάσια παράδοση που ξεκίνησαν οι προηγούμενες γενιές της BMW M3. Για μία ακόμα φορά, οι εξαιρετικές σπορ δυνατότητες της BMW M3 αναβαθμίζονται σταθερά, ενώ ο πελάτης ωφελείται από την πλούσια τεχνογνωσία της Εταιρίας στην εξέλιξη και παραγωγή αγωνιστικών μοντέλων. Με αγωνιστικού τύπου μετατροπές, που βελτιώνουν τις επιδόσεις και την ασφάλεια, η BMW M3 GTS είναι έτοιμη να λάβει μέρος σε διοργανώσεις Clubsport στην πίστα και προαιρετικά διατίθεται με έγκριση τύπου για το δρόμο. Έτσι ο οδηγός μπορεί να αποφασίζει εάν θέλει να πάει στην αγωνιστεί πίστα με το ίδιο αυτοκίνητο που θα τρέξει στον αγώνα.
Η τεχνολογία ελαφρού βάρους, τα ρυθμιζόμενα αεροδυναμικά εξαρτήματα, μία αύξηση στον κυβισμό και την απόδοση της υψηλόστροφης V8 κινητήριας μονάδας και η τεχνολογία ανάρτησης που πληροί όλες τις απαιτήσεις του μηχανοκίνητου αθλητισμού – όλα χαρίζουν στη BMW M3 GTS κορυφαία θέση μεταξύ των οχημάτων υψηλών επιδόσεων που προορίζονται για τους αγώνες Clubsport. Το βάρος χωρίς φορτίο, σύμφωνα με το πρότυπο DIN είναι κάτω από 1500 kg, το ελαφρύ αμάξωμα φέρει ειδικές βάσεις για ζώνες ασφαλείας έξι σημείων, ενώ ένας κλωβός ασφαλείας (rollcage) τοποθετείται πίσω από την κολόνα Β.
Μέσω της σχεδίασης, της δομής, των υλικών και του ειδικού εξοπλισμού της, η BMW M3 GTS αποτελεί ένα αυθεντικό ελαφρύ σπορ μοντέλο, προσφέροντας μία γνήσια αγωνιστική οδηγική εμπειρία από κάθε άποψη. Επιπλέον της οροφής από ανθρακονήματα που προσφέρεται στάνταρ στη BMW M3, το βάρος βελτιστοποιείται σταθερά με ειδικά εξαρτήματα και συστήματα, όπως σιλανσιέ από τιτάνιο, πολύ ελαφριά κεντρική κονσόλα, επενδύσεις θυρών, απουσία πίσω καθισμάτων, αυτόματο αιρκοντίσιον, ηχοσύστημα και ηχομόνωση. Ο οκτακύλινδρος κινητήρας της BMW M3 GTS με κυβισμό αυξημένο στα 4.4 λίτρα παράγει τώρα περίπου 450 hp, ενώ υιοθετεί φιλοσοφίες παραγωγής και τεχνικές λεπτομέρειες απευθείας από το μηχανοκίνητο αθλητισμό. Μία εκπληκτική καμπύλη ισχύος σε όλη την κλίμακα στροφών απεικονίζει την έξοχη απόδοση του υψηλόστροφου V8. Στοιχεία αντιπροσωπευτικά για αγωνιστικό κινητήρα περιλαμβάνουν στροφαλοθάλαμο κατασκευασμένο από ειδικό κράμα αλουμινίου-πυριτίου και εξοπλισμένο με πλάκα έδρασης, ατομικές πεταλούδες γκαζιού, αισθητήρες κρουστικής καύσης με τεχνολογία ροής ιόντων και υγρό κάρτερ με βελτιστοποιημένο σύστημα τροφοδοσίας λαδιού για ανώτερη δυναμική συμπεριφορά.
Η ισχύς μεταδίδεται στη BMW M3 GTS μέσω του κιβωτίου Μ με διπλό συμπλέκτη, με Drivelogic, που διατίθεται επίσης προαιρετικά με το στάνταρ μοντέλο παραγωγής. Το επτατάχυτο M DKG Drivelogic διέπεται από μία αρχή προερχόμενη από το χώρο του μηχανοκίνητου αθλητισμού, όπου οι ταχύτητες αλλάζουν, χωρίς την παραμικρή διακοπή κινητήριας ισχύος. Το κιβώτιο μελετήθηκε ειδικά για τον εξαιρετικά ισχυρό υψηλόστροφο κινητήρα και προσφέρει ιδανική απόδοση για δυναμική επιτάχυνση ανά πάσα στιγμή. Τα χαρακτηριστικά του επιλογέα στο επτατάχυτο κιβώτιο M DKG Drivelogic έχουν προσαρμοστεί στην τροποποιημένη ισχύ της BMW M3 GTS και ο οδηγός μπορεί να αλλάζει ταχύτητες μέσω του επιλογέα της κεντρικής κονσόλας ή από τους μοχλούς Μ στο τιμόνι.
Για τη μεταφορά της ανώτερης κινητήριας ισχύος στο δρόμο με ανώτερο στυλ ακόμα και στις πιο ακραίες συνθήκες, η BMW M3 GTS χρησιμοποιεί μία τεχνολογία ανάρτησης αγωνιστικής προέλευσης. Ενώ η ανάρτηση βασίζεται στον εμπρός και πίσω άξονα της BMW M3 Coupé, το υποπλαίσιο του πίσω άξονα είναι βιδωμένο σταθερά στη θέση του και η ανάρτηση περιλαμβάνει ξεχωριστές ρυθμίσεις στους αποσβεστήρες για συμπίεση και επαναφορά.
Το υψηλής απόδοσης σύστημα πέδησης της BMW M3 GTS έχει σταθερές δαγκάνες με έξι έμβολα μπροστά και τέσσερα έμβολα στους πίσω τροχούς. Το αγωνιστικού τύπου σετάρισμα του DSC Dynamic Stability Control λαμβάνει υπόψη τις ανώτερες δυναμικές ικανότητες της BMW M3 GTS. Διαφορετικού μεγέθους ελαστικά μπροστά και πίσω με αγωνιστικές ζάντες αλουμινίου Μ 19 ιντσών σε σχεδίαση διπλών ακτίνων διασφαλίζουν βέλτιστη επιτάχυνση και ισχύ φρεναρίσματος στο δρόμο.
Για τη βελτιστοποίηση της ροής αέρα και τη ρύθμιση της αεροδυναμικής πίεσης του αυτοκινήτου σύμφωνα με τις απαιτήσεις, η BMW M3 GTS διατίθεται με αγωνιστικό εμπρός σπόιλερ και πίσω αεροτομή. Έτσι επιτυγχάνεται η κατάλληλη ρύθμιση των αεροδυναμικών χαρακτηριστικών για συμμετοχή σε αγώνες ή άλλες διοργανώσεις, σύμφωνα με το ειδικό προφίλ της αντίστοιχης πίστας. Οι εμπρός και πίσω αεροτομές μπορούν να μεταβάλλουν τη γεωμετρία τους, όπως συμβαίνει εξάλλου και με την πίσω αεροτομή της BMW 320si που αγωνίζεται στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Αυτοκινήτων Τουρισμού WTCC).
Με αυτό το αποκλειστικό μοντέλο για τους γνήσιους οπαδούς του μηχανοκίνητου αθλητισμού, η BMW M GmbH συνεχίζει τη θαυμάσια παράδοση που ξεκίνησαν οι προηγούμενες γενιές της BMW M3. Για μία ακόμα φορά, οι εξαιρετικές σπορ δυνατότητες της BMW M3 αναβαθμίζονται σταθερά, ενώ ο πελάτης ωφελείται από την πλούσια τεχνογνωσία της Εταιρίας στην εξέλιξη και παραγωγή αγωνιστικών μοντέλων. Με αγωνιστικού τύπου μετατροπές, που βελτιώνουν τις επιδόσεις και την ασφάλεια, η BMW M3 GTS είναι έτοιμη να λάβει μέρος σε διοργανώσεις Clubsport στην πίστα και προαιρετικά διατίθεται με έγκριση τύπου για το δρόμο. Έτσι ο οδηγός μπορεί να αποφασίζει εάν θέλει να πάει στην αγωνιστεί πίστα με το ίδιο αυτοκίνητο που θα τρέξει στον αγώνα.
Η τεχνολογία ελαφρού βάρους, τα ρυθμιζόμενα αεροδυναμικά εξαρτήματα, μία αύξηση στον κυβισμό και την απόδοση της υψηλόστροφης V8 κινητήριας μονάδας και η τεχνολογία ανάρτησης που πληροί όλες τις απαιτήσεις του μηχανοκίνητου αθλητισμού – όλα χαρίζουν στη BMW M3 GTS κορυφαία θέση μεταξύ των οχημάτων υψηλών επιδόσεων που προορίζονται για τους αγώνες Clubsport. Το βάρος χωρίς φορτίο, σύμφωνα με το πρότυπο DIN είναι κάτω από 1500 kg, το ελαφρύ αμάξωμα φέρει ειδικές βάσεις για ζώνες ασφαλείας έξι σημείων, ενώ ένας κλωβός ασφαλείας (rollcage) τοποθετείται πίσω από την κολόνα Β.
Μέσω της σχεδίασης, της δομής, των υλικών και του ειδικού εξοπλισμού της, η BMW M3 GTS αποτελεί ένα αυθεντικό ελαφρύ σπορ μοντέλο, προσφέροντας μία γνήσια αγωνιστική οδηγική εμπειρία από κάθε άποψη. Επιπλέον της οροφής από ανθρακονήματα που προσφέρεται στάνταρ στη BMW M3, το βάρος βελτιστοποιείται σταθερά με ειδικά εξαρτήματα και συστήματα, όπως σιλανσιέ από τιτάνιο, πολύ ελαφριά κεντρική κονσόλα, επενδύσεις θυρών, απουσία πίσω καθισμάτων, αυτόματο αιρκοντίσιον, ηχοσύστημα και ηχομόνωση. Ο οκτακύλινδρος κινητήρας της BMW M3 GTS με κυβισμό αυξημένο στα 4.4 λίτρα παράγει τώρα περίπου 450 hp, ενώ υιοθετεί φιλοσοφίες παραγωγής και τεχνικές λεπτομέρειες απευθείας από το μηχανοκίνητο αθλητισμό. Μία εκπληκτική καμπύλη ισχύος σε όλη την κλίμακα στροφών απεικονίζει την έξοχη απόδοση του υψηλόστροφου V8. Στοιχεία αντιπροσωπευτικά για αγωνιστικό κινητήρα περιλαμβάνουν στροφαλοθάλαμο κατασκευασμένο από ειδικό κράμα αλουμινίου-πυριτίου και εξοπλισμένο με πλάκα έδρασης, ατομικές πεταλούδες γκαζιού, αισθητήρες κρουστικής καύσης με τεχνολογία ροής ιόντων και υγρό κάρτερ με βελτιστοποιημένο σύστημα τροφοδοσίας λαδιού για ανώτερη δυναμική συμπεριφορά.
Η ισχύς μεταδίδεται στη BMW M3 GTS μέσω του κιβωτίου Μ με διπλό συμπλέκτη, με Drivelogic, που διατίθεται επίσης προαιρετικά με το στάνταρ μοντέλο παραγωγής. Το επτατάχυτο M DKG Drivelogic διέπεται από μία αρχή προερχόμενη από το χώρο του μηχανοκίνητου αθλητισμού, όπου οι ταχύτητες αλλάζουν, χωρίς την παραμικρή διακοπή κινητήριας ισχύος. Το κιβώτιο μελετήθηκε ειδικά για τον εξαιρετικά ισχυρό υψηλόστροφο κινητήρα και προσφέρει ιδανική απόδοση για δυναμική επιτάχυνση ανά πάσα στιγμή. Τα χαρακτηριστικά του επιλογέα στο επτατάχυτο κιβώτιο M DKG Drivelogic έχουν προσαρμοστεί στην τροποποιημένη ισχύ της BMW M3 GTS και ο οδηγός μπορεί να αλλάζει ταχύτητες μέσω του επιλογέα της κεντρικής κονσόλας ή από τους μοχλούς Μ στο τιμόνι.
Για τη μεταφορά της ανώτερης κινητήριας ισχύος στο δρόμο με ανώτερο στυλ ακόμα και στις πιο ακραίες συνθήκες, η BMW M3 GTS χρησιμοποιεί μία τεχνολογία ανάρτησης αγωνιστικής προέλευσης. Ενώ η ανάρτηση βασίζεται στον εμπρός και πίσω άξονα της BMW M3 Coupé, το υποπλαίσιο του πίσω άξονα είναι βιδωμένο σταθερά στη θέση του και η ανάρτηση περιλαμβάνει ξεχωριστές ρυθμίσεις στους αποσβεστήρες για συμπίεση και επαναφορά.
Το υψηλής απόδοσης σύστημα πέδησης της BMW M3 GTS έχει σταθερές δαγκάνες με έξι έμβολα μπροστά και τέσσερα έμβολα στους πίσω τροχούς. Το αγωνιστικού τύπου σετάρισμα του DSC Dynamic Stability Control λαμβάνει υπόψη τις ανώτερες δυναμικές ικανότητες της BMW M3 GTS. Διαφορετικού μεγέθους ελαστικά μπροστά και πίσω με αγωνιστικές ζάντες αλουμινίου Μ 19 ιντσών σε σχεδίαση διπλών ακτίνων διασφαλίζουν βέλτιστη επιτάχυνση και ισχύ φρεναρίσματος στο δρόμο.
Για τη βελτιστοποίηση της ροής αέρα και τη ρύθμιση της αεροδυναμικής πίεσης του αυτοκινήτου σύμφωνα με τις απαιτήσεις, η BMW M3 GTS διατίθεται με αγωνιστικό εμπρός σπόιλερ και πίσω αεροτομή. Έτσι επιτυγχάνεται η κατάλληλη ρύθμιση των αεροδυναμικών χαρακτηριστικών για συμμετοχή σε αγώνες ή άλλες διοργανώσεις, σύμφωνα με το ειδικό προφίλ της αντίστοιχης πίστας. Οι εμπρός και πίσω αεροτομές μπορούν να μεταβάλλουν τη γεωμετρία τους, όπως συμβαίνει εξάλλου και με την πίσω αεροτομή της BMW 320si που αγωνίζεται στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Αυτοκινήτων Τουρισμού WTCC).
Εξωτερικά χαρακτηριστικά όπως η διπλή μάσκα και τα βράγχια της BMW στο πλάι με φινίρισμα χρωμίου στη στάνταρ BMW M3, διατίθενται σε ειδικό, σκούρο χρώμιο eloxy-plated στη BMW M3 GTS.
Το εσωτερικό της BMW M3 GTS εκφράζει καθαρά την έμφαση στις ανώτερες επιδόσεις και την ασφάλεια στην αγωνιστική πίστα. Κυριαρχούν κλασικά μπάκετ καθίσματα, ένθετα διακοσμητικά από ανθρακονήματα και τιμόνι Μ με φινίρισμα alcantara. Η πόρτα και τα πλαϊνά πάνελ πίσω έχουν επίσης επένδυση alcantara, ενώ οι ζώνες ασφαλείας έξι σημείων που προσφέρονται με το αυτοκίνητο, ένας πυροσβεστήρας και προ-εγκατάσταση για διακόπτη έκτακτης ανάγκης στους αγώνες, ολοκληρώνουν την πλούσια γκάμα ειδικού εξοπλισμού μέσα στο αυτοκίνητο.
BMW
Το εσωτερικό της BMW M3 GTS εκφράζει καθαρά την έμφαση στις ανώτερες επιδόσεις και την ασφάλεια στην αγωνιστική πίστα. Κυριαρχούν κλασικά μπάκετ καθίσματα, ένθετα διακοσμητικά από ανθρακονήματα και τιμόνι Μ με φινίρισμα alcantara. Η πόρτα και τα πλαϊνά πάνελ πίσω έχουν επίσης επένδυση alcantara, ενώ οι ζώνες ασφαλείας έξι σημείων που προσφέρονται με το αυτοκίνητο, ένας πυροσβεστήρας και προ-εγκατάσταση για διακόπτη έκτακτης ανάγκης στους αγώνες, ολοκληρώνουν την πλούσια γκάμα ειδικού εξοπλισμού μέσα στο αυτοκίνητο.
BMW