Magny Cours Grand Prix
Η Panasonic Toyota Racing επιστρέφει στην Ευρώπη αυτό το Σαββατοκύριακο μετά από δύο συνεχόμενους αγώνες στη Β. Αμερική με το Γαλλικό Grand Prix στο Magny-Cours. Αφού ο Jarno Trulli σημείωσε το καλύτερό του αποτέλεσμα τη φετινή σεζόν με την έκτη θέση την Ινδιανάπολη την τελευταία φορά, η ομάδα έχει ανακτήσει την αυτοπεποίθησή της. Μετά τους αγώνες στη Β. Αμερική, ο Jarno και ο Ralf Schumacher δοκίμασαν το TF107 στο Silverstone την περασμένη εβδομάδα, όπου και οι δύο οδηγοί σημείωσαν γρήγορους χρόνους κατά τη διάρκεια ενός τριήμερου χωρίς προβλήματα. Το σιρκουί του Magny Cours στην κεντρική Γαλλία, που φιλοξενεί το Γαλλικό Grand Prix από το 1991, απαιτεί την επιστροφή σε πιο στάνταρ αεροδυναμικά σεταρίσματα και η ομάδα θα ωφεληθεί από τις διάφορες αναβαθμίσεις του αυτοκινήτου στον τομέα της αεροδυναμικής. Στο περσινό αγώνα, σημειώθηκαν πολύ ισχυρές επιδόσεις από τον Ralf και το Jarno, με τον Ralf να τερματίζει στην τέταρτη θέση, ενώ ένα πρόβλημα με τα φρένα στέρησε από το Jarno ένα τερματισμό στο πόντιουμ. Αυτό ενθαρρύνει την ομάδα εν όψει του Γαλλικού Grand Prix 2007 και θα αγωνιστεί σκληρά προκειμένου να συγκεντρώσει περισσότερους βαθμούς καθώς το πρώτο μισό της σεζόν πλησιάζει στο τέλος του.
Ralf Schumacher (Αυτοκίνητο 11)
«Έχω ένα καλό ρεκόρ στο Magny Cours – Έχω ευχάριστες αναμνήσεις από την πρώτη μου pole position εκεί το 2001 και μία νίκη το 2003. Αλλά πέραν αυτού, δεν μπορώ να πω ότι είμαι φανατικός οπαδός του Magny Cours από οδηγικής απόψεως. Το γεγονός ότι βγήκα εκτός αγώνα στην πρώτη στροφή στην Ινδιανάπολη ήταν εμφανώς μεγάλη απογοήτευση, κυρίως μετά από μία αρκετά καλή επίδοση στα προκριματικά, αλλά είμαι αποφασισμένος να κάνω καλύτερο αγώνα στη Γαλλία. Το αποτέλεσμα του Jarno απέδειξε ότι η ομάδα μπορεί να τα καταφέρνει και αισιοδοξώ να αγωνιστούμε πάλι για μία βαθμολογούμενη θέση. Είχα την ευκαιρία να κάνω δοκιμές στο Silverstone για μία ημέρα την περασμένη εβδομάδα, κάτι το οποίο ήταν παραγωγικό, ενώ κατέγραψα τον ταχύτερο χρόνο γύρου της ημέρας. Πήγε καλά και δεν είχαμε καθόλου προβλήματα με το αυτοκίνητο. Είμαι εύλογα αισιόδοξος ότι μπορούμε να αγωνιστούμε για βαθμούς πάλι αυτό το Σαββατοκύριακο. Επίσης, είναι τα 32α γενέθλιά μου το Σάββατο, γι’ αυτό και ευελπιστώ να γιορτάσω με μία καλή κατάταξη στα προκριματικά και στη συνέχεια μερικοί βαθμοί θα ήταν ένα θαυμάσιο δώρο».
Jarno Trulli (Αυτοκίνητο 12)
«Προσωπικά, μου αρέσει που έρχομαι στη Γαλλία και έχω φέρει μερικά καλά αποτελέσματα στο Magny Cours. Παλιότερα, έχω δουλέψει αρκετά με Γαλλικές ομάδας, και μιλάω Γαλλικά, έχω λοιπόν καλή σχέση με τους Γάλλους οπαδούς και πάντα νιώθω σαν στο σπίτι μου εκεί. Σαν σιρκουί, το Magny Cours είναι μία ενδιαφέρουσα πίστα για οδήγηση, επειδή οι υψηλών ταχυτήτων, ομαλές στροφές και τα γρήγορα σικέιν το κάνουν πολύ τεχνικό. Αυτό σημαίνει ότι χρειαζόμαστε ένα σταθερό αυτοκίνητο, με καλή συμπεριφορά που είναι άνετο στα διάφορα είδη στροφών. Θα δουλέψουμε σκληρά από την αρχή των ελεύθερων δοκιμών την Παρασκευή. Είχα ένα φανταστικό αποτέλεσμα στην Ινδιανάπολη μετά από μία πραγματικά θαυμάσια δουλειά για μένα και την ομάδα. Στην αρχή του Σαββατοκύριακου, δεν περίμενα να τερματίσω στην έκτη θέση αλλά δεν κάναμε καθόλου λάθη και είχαμε άριστη αξιοπιστία. Αυτό δείχνει ότι μπορούμε να πετύχουμε δυνατά αποτελέσματα και είμαι αισιόδοξος ότι θα παλέψουμε και πάλι για τις πρώτες θέσεις στη Γαλλία».
«Κάναμε μερικές αναβαθμίσεις στο αυτοκίνητο σε θέματα αεροδυναμικής επειδή τώρα επιστρέφουμε σε μία πίστα που απαιτεί το βασικό μας πακέτο. Από το Monaco και μετά χρησιμοποιούσαμε ειδικά αεροδυναμικά πακέτα – το Monaco απαιτεί πολύ υψηλή αεροδυναμική πίεση, ενώ Καναδάς και Ινδιανάπολη απαιτούσαν πακέτα μικρής πίεσης. Στη Γαλλία θα επανέλθουμε σε ένα πακέτο που πλησιάζει περισσότερο σε αυτό που χρησιμοποιήσαμε στη Βαρκελώνη, αν και από τότε το έχουμε εξελίξει και θα υπάρχουν νέα αεροδυναμικά εξαρτήματα αυτό το Σαββατοκύριακο. Στην Ινδιανάπολη, δεν ήμασταν συγκριτικά τόσο ισχυροί στη χαμηλή αεροδυναμική πίεση, σε χαμηλές συνθήκες πρόσφυσης όπως στη Βαρκελώνη, επομένως ανυπομονούμε να επιστρέψουμε στο πακέτο στο οποίο είχαμε δουλέψει περισσότερο. Ο Jarno οδήγησε θαυμάσια στην Ινδιανάπολη παίρνοντας την έκτη θέση, κάτι που σαφώς αποδεικνύει ότι το αυτοκίνητο έχει τις δυνατότητες να αγωνιστεί στην πρώτη γραμμή. Ευελπιστούμε ότι θα κλείσουμε το χάσμα που μας χωρίζει από τις πρώτες ομάδες και αισιοδοξούμε για ένα ακόμα ισχυρό βαθμολογούμενο αποτέλεσμα στη Γαλλία».
Ralf Schumacher (Αυτοκίνητο 11)
«Έχω ένα καλό ρεκόρ στο Magny Cours – Έχω ευχάριστες αναμνήσεις από την πρώτη μου pole position εκεί το 2001 και μία νίκη το 2003. Αλλά πέραν αυτού, δεν μπορώ να πω ότι είμαι φανατικός οπαδός του Magny Cours από οδηγικής απόψεως. Το γεγονός ότι βγήκα εκτός αγώνα στην πρώτη στροφή στην Ινδιανάπολη ήταν εμφανώς μεγάλη απογοήτευση, κυρίως μετά από μία αρκετά καλή επίδοση στα προκριματικά, αλλά είμαι αποφασισμένος να κάνω καλύτερο αγώνα στη Γαλλία. Το αποτέλεσμα του Jarno απέδειξε ότι η ομάδα μπορεί να τα καταφέρνει και αισιοδοξώ να αγωνιστούμε πάλι για μία βαθμολογούμενη θέση. Είχα την ευκαιρία να κάνω δοκιμές στο Silverstone για μία ημέρα την περασμένη εβδομάδα, κάτι το οποίο ήταν παραγωγικό, ενώ κατέγραψα τον ταχύτερο χρόνο γύρου της ημέρας. Πήγε καλά και δεν είχαμε καθόλου προβλήματα με το αυτοκίνητο. Είμαι εύλογα αισιόδοξος ότι μπορούμε να αγωνιστούμε για βαθμούς πάλι αυτό το Σαββατοκύριακο. Επίσης, είναι τα 32α γενέθλιά μου το Σάββατο, γι’ αυτό και ευελπιστώ να γιορτάσω με μία καλή κατάταξη στα προκριματικά και στη συνέχεια μερικοί βαθμοί θα ήταν ένα θαυμάσιο δώρο».
Jarno Trulli (Αυτοκίνητο 12)
«Προσωπικά, μου αρέσει που έρχομαι στη Γαλλία και έχω φέρει μερικά καλά αποτελέσματα στο Magny Cours. Παλιότερα, έχω δουλέψει αρκετά με Γαλλικές ομάδας, και μιλάω Γαλλικά, έχω λοιπόν καλή σχέση με τους Γάλλους οπαδούς και πάντα νιώθω σαν στο σπίτι μου εκεί. Σαν σιρκουί, το Magny Cours είναι μία ενδιαφέρουσα πίστα για οδήγηση, επειδή οι υψηλών ταχυτήτων, ομαλές στροφές και τα γρήγορα σικέιν το κάνουν πολύ τεχνικό. Αυτό σημαίνει ότι χρειαζόμαστε ένα σταθερό αυτοκίνητο, με καλή συμπεριφορά που είναι άνετο στα διάφορα είδη στροφών. Θα δουλέψουμε σκληρά από την αρχή των ελεύθερων δοκιμών την Παρασκευή. Είχα ένα φανταστικό αποτέλεσμα στην Ινδιανάπολη μετά από μία πραγματικά θαυμάσια δουλειά για μένα και την ομάδα. Στην αρχή του Σαββατοκύριακου, δεν περίμενα να τερματίσω στην έκτη θέση αλλά δεν κάναμε καθόλου λάθη και είχαμε άριστη αξιοπιστία. Αυτό δείχνει ότι μπορούμε να πετύχουμε δυνατά αποτελέσματα και είμαι αισιόδοξος ότι θα παλέψουμε και πάλι για τις πρώτες θέσεις στη Γαλλία».
«Κάναμε μερικές αναβαθμίσεις στο αυτοκίνητο σε θέματα αεροδυναμικής επειδή τώρα επιστρέφουμε σε μία πίστα που απαιτεί το βασικό μας πακέτο. Από το Monaco και μετά χρησιμοποιούσαμε ειδικά αεροδυναμικά πακέτα – το Monaco απαιτεί πολύ υψηλή αεροδυναμική πίεση, ενώ Καναδάς και Ινδιανάπολη απαιτούσαν πακέτα μικρής πίεσης. Στη Γαλλία θα επανέλθουμε σε ένα πακέτο που πλησιάζει περισσότερο σε αυτό που χρησιμοποιήσαμε στη Βαρκελώνη, αν και από τότε το έχουμε εξελίξει και θα υπάρχουν νέα αεροδυναμικά εξαρτήματα αυτό το Σαββατοκύριακο. Στην Ινδιανάπολη, δεν ήμασταν συγκριτικά τόσο ισχυροί στη χαμηλή αεροδυναμική πίεση, σε χαμηλές συνθήκες πρόσφυσης όπως στη Βαρκελώνη, επομένως ανυπομονούμε να επιστρέψουμε στο πακέτο στο οποίο είχαμε δουλέψει περισσότερο. Ο Jarno οδήγησε θαυμάσια στην Ινδιανάπολη παίρνοντας την έκτη θέση, κάτι που σαφώς αποδεικνύει ότι το αυτοκίνητο έχει τις δυνατότητες να αγωνιστεί στην πρώτη γραμμή. Ευελπιστούμε ότι θα κλείσουμε το χάσμα που μας χωρίζει από τις πρώτες ομάδες και αισιοδοξούμε για ένα ακόμα ισχυρό βαθμολογούμενο αποτέλεσμα στη Γαλλία».
Πηγή: Toyota